236 Reacties

2 maanden geleden

Frisse zoete dingen 馃き Fruit, yoghurt met aardbeismaak, waterijsjes.

2 maanden geleden

Reactie op Seppe88

Vandaag witte bolletjes met kroket 馃構 verder chocolade en salmiak lolly鈥檚 e ...
Haha ik moet gewoon salmiak lolly鈥檚 in huis hebben. Hiervoor haalde ik dat nooit. 馃槀馃懚

2 maanden geleden

Reactie op fem5

Drop fruit duo鈥檚 (maar wel die van RedBand)
Ik ben ook momenteel helemaal gek op Drop fruit duo's!

2 maanden geleden

Chips 馃き dropfruit duo ( van redband indd) en ijs koude cola馃珷 had ik ook onwijs veel zin in bij me eerste zwangerschap.

2 maanden geleden

Cola citroen en vanille vla ... En mijn man maar weer trouw in de avond op zijn fiets om dit voor mij te halen. Top vent!

2 maanden geleden

Reactie op Anna_x

Haha ik moet gewoon salmiak lolly鈥檚 in huis hebben. Hiervoor haalde ik dat ...
Ohhhh nu heb ik ook zin in salmiak lolly's, dat is echt lang geleden 馃い

2 maanden geleden

Ohhh de chocolade koeken bij de gebak afdeling van AH, van die dikke koeken haha 馃い

2 maanden geleden

IJsblokjes馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Cottie

Ik ben ook momenteel helemaal gek op Drop fruit duo's!
Ik ook!!!

2 maanden geleden

Fristi en fanta

2 maanden geleden

Vet eten, kroketten, kaassouffle's, chips. Cola en ijsthee. En vooral snoepjes of chocola.

2 maanden geleden

Terugkerende cravings: Ijskoude melk Salami (gebakken anders niet) Eenmalige cravings die ik MOEST hebben op dat moment: Aardbeien lolly met een kauwgom erin 馃槀 (nu afkeer) Shoarma pizza Hamburger x2 Afkeer 馃あ: Koffie (als koffieleut!) Currysaus Frisdrank Vrijwel alle zoete treats; ijs, koek, gebak, choco, snoep, zelfs kauwgom

2 maanden geleden

Reactie op EsSays

Terugkerende cravings: Ijskoude melk Salami (gebakken anders niet) Eenmali ...
O jaaa ik had ook dat ik de hele week Chinees MOEST eten en toen het eenmaal gehaald was, vond ik het zo ranzig 馃あ

2 maanden geleden

Rookworst van de Hema.. 馃構

2 maanden geleden

zelf een nieuwe craving ontwikkeld馃ぃ Inmiddels 13 weken zwanger. Ik ben net naar de jumbo geremd omdat ik vreselijk veel trek had in appeltaart met slagroom en m&ms馃槀 De losse punten appeltaart waren op dus dan kan je natuurlijk niks anders als een hele appeltaart mee nemen馃檲馃檲

2 maanden geleden

Sinaasappels

2 maanden geleden

Snoep, snoep en nog eens Snoep! Alleen jammer dat ik er zo snel misselijk van wordt 馃き

2 maanden geleden

Reactie op Lunax2025

Sinaasappels
Vooral zelf geperste sinaasappelsap馃槏

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Vooral zelf geperste sinaasappelsap馃槏
Jaa heb ik ook heel erg. Maar dan doe ik met zo'n verse sinaasappelsap persmachine vd supermarkt

2 maanden geleden

Ben 16 weken zwanger en ben gek op alles wat zuur en zout is. Komkommer dippen in azijn. Ohhh zo slecht maar kan het helaas niet weerstaan.