168 Reacties

茅茅n maand geleden

Frisse zoete dingen 馃き Fruit, yoghurt met aardbeismaak, waterijsjes.

茅茅n maand geleden

Reactie op Seppe88

Vandaag witte bolletjes met kroket 馃構 verder chocolade en salmiak lolly鈥檚 e ...
Haha ik moet gewoon salmiak lolly鈥檚 in huis hebben. Hiervoor haalde ik dat nooit. 馃槀馃懚

茅茅n maand geleden

Reactie op fem5

Drop fruit duo鈥檚 (maar wel die van RedBand)
Ik ben ook momenteel helemaal gek op Drop fruit duo's!

茅茅n maand geleden

Chips 馃き dropfruit duo ( van redband indd) en ijs koude cola馃珷 had ik ook onwijs veel zin in bij me eerste zwangerschap.

茅茅n maand geleden

Cola citroen en vanille vla ... En mijn man maar weer trouw in de avond op zijn fiets om dit voor mij te halen. Top vent!

茅茅n maand geleden

Reactie op Anna_x

Haha ik moet gewoon salmiak lolly鈥檚 in huis hebben. Hiervoor haalde ik dat ...
Ohhhh nu heb ik ook zin in salmiak lolly's, dat is echt lang geleden 馃い

茅茅n maand geleden

Ohhh de chocolade koeken bij de gebak afdeling van AH, van die dikke koeken haha 馃い

茅茅n maand geleden

IJsblokjes馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Cottie

Ik ben ook momenteel helemaal gek op Drop fruit duo's!
Ik ook!!!

茅茅n maand geleden

Fristi en fanta

茅茅n maand geleden

Vet eten, kroketten, kaassouffle's, chips. Cola en ijsthee. En vooral snoepjes of chocola.

茅茅n maand geleden

Terugkerende cravings: Ijskoude melk Salami (gebakken anders niet) Eenmalige cravings die ik MOEST hebben op dat moment: Aardbeien lolly met een kauwgom erin 馃槀 (nu afkeer) Shoarma pizza Hamburger x2 Afkeer 馃あ: Koffie (als koffieleut!) Currysaus Frisdrank Vrijwel alle zoete treats; ijs, koek, gebak, choco, snoep, zelfs kauwgom

茅茅n maand geleden

Reactie op EsSays

Terugkerende cravings: Ijskoude melk Salami (gebakken anders niet) Eenmali ...
O jaaa ik had ook dat ik de hele week Chinees MOEST eten en toen het eenmaal gehaald was, vond ik het zo ranzig 馃あ

茅茅n maand geleden

Rookworst van de Hema.. 馃構

茅茅n maand geleden

zelf een nieuwe craving ontwikkeld馃ぃ Inmiddels 13 weken zwanger. Ik ben net naar de jumbo geremd omdat ik vreselijk veel trek had in appeltaart met slagroom en m&ms馃槀 De losse punten appeltaart waren op dus dan kan je natuurlijk niks anders als een hele appeltaart mee nemen馃檲馃檲

茅茅n maand geleden

Sinaasappels

茅茅n maand geleden

Snoep, snoep en nog eens Snoep! Alleen jammer dat ik er zo snel misselijk van wordt 馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op Lunax2025

Sinaasappels
Vooral zelf geperste sinaasappelsap馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op Nola1203

Vooral zelf geperste sinaasappelsap馃槏
Jaa heb ik ook heel erg. Maar dan doe ik met zo'n verse sinaasappelsap persmachine vd supermarkt

茅茅n maand geleden

Ben 16 weken zwanger en ben gek op alles wat zuur en zout is. Komkommer dippen in azijn. Ohhh zo slecht maar kan het helaas niet weerstaan.