168 Reacties

茅茅n maand geleden

Volgens mij weet het insta algoritme wel wat mijn craving is 馃槀馃槀馃槀

茅茅n maand geleden

Mijn craving is kaasstengels

茅茅n maand geleden

Nesquik met slagroom en ik eet graag versgemaakte soep, oh en verse Jus 馃槏馃檲

茅茅n maand geleden

Oh en beschuit met muisjes met witte chocolade pasta! (beste tip ooit) 馃槏馃槏馃槏

15 dagen geleden

Nu met 16+3 volgens mij mijn eerste craving馃槀 ik drink normaal alleen maar water, maar sinds gisteren alleen maar zin in Ice Tea green馃槀馃槀 geen idee waar het vandaan komt. Inmiddels al bijna een liter op 馃槵

15 dagen geleden

Reactie op Tamvb

Nu met 16+3 volgens mij mijn eerste craving馃槀 ik drink normaal alleen maar ...
Lekker! Zou er alleen niet te veel van drinken in groene thee zit the茂ne (cafe茂ne). Je mag het wel drinken maar beperkt en beter niet in combinatie met koffie.

15 dagen geleden

Reactie op Tamvb

Nu met 16+3 volgens mij mijn eerste craving馃槀 ik drink normaal alleen maar ...
Ik had dit in het begin heel erg! Allerlei dranken uit pak, had echt geen zin in water. Nu gelukkig gewoon weer water maar altijd nog een pak drinken in de koelkast. De appelsap troebel van de lidl is ook zoooo lekker! Normaal gesproken hebben we dit soort dingen zelden in huis 馃ぃ

15 dagen geleden

Mijn man had oliebollen gehaald gisteren 馃槏 wat een goed seizoen om zwanger te zijn馃き

14 dagen geleden

Reactie op janey97

Lekker! Zou er alleen niet te veel van drinken in groene thee zit the茂ne (c ...
Zou me daar niet al te druk om maken hoor. Je mag 200 mg cafe茂ne per dag en in een glaasje ice tea zit Miss 15-30 mg. Als je al aan je Max zit (2 koppen koffie bijv) is t miss niet handig elke dag ook nog een liter ice tea te drinken 馃檭 maar vooral lekker van genieten! Ik ben ook echt verslaafd aan zoete koude drankjes tegenwoordig.. vooral spa fruit is favoriet. Drink dat soort dingen normaal nooit!

14 dagen geleden

Reactie op mf92mf

Zou me daar niet al te druk om maken hoor. Je mag 200 mg cafe茂ne per dag en ...
Ik maak me er inderdaad niet zo druk om! Zo gek hoe dat ineens verandert h猫! Wij hebben normaal ook nooit fris oid in huis, maar m贸est nu echt ice tea hebben馃槀

14 dagen geleden

Kaasbroodjes van de HEMA 馃槱馃槱

14 dagen geleden

Reactie op Tamvb

Nu met 16+3 volgens mij mijn eerste craving馃槀 ik drink normaal alleen maar ...
Ice tea green! Omg zo lekker h猫! Ik dronk dit eerder noooit. Maak me wel wat zorgen om mijn tanden en kiezen 馃槀馃槀

14 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Vooral zelf geperste sinaasappelsap馃槏
Ja heeeeeerlijk! Vers gepeste sinaasappelssap en ice tea green

14 dagen geleden

Coolbest is hier favoriet. En karamel zeezout of truffel kruidnootjes. Maar ook zin in hartig en dan moet het kaas zijn 馃構

13 dagen geleden

Geitenkaas met honing

13 dagen geleden

Multivitaminen drinken Chocolade pepernoten Broodje frikandel of saucijzenbroodje 馃槢

13 dagen geleden

Ik heb altijd zin in zure snoep, als ik bed lig heb ik ineens spontaan zin in mac,kfc of crossaint met smeerkaas

13 dagen geleden

Ik zag carpaccio liggen bij de AH, moest me echt inhouden 馃槀馃槀

13 dagen geleden

Oliebollen! Vorige zwangerschap ook terwijl ik er daarvoor niet zo van hield 馃檲

12 dagen geleden

Alles wat met kaas te maken heeft, kaasstengels, tuc cheese, tosti met oude kaas(en dan in de pan bakken met boter馃い) jonge kaas plakjes snijden vd kaasblok, veel oude kaas bij mijn pasta馃 Is er ergens kaas op het menu, dan wil ik dat馃槀