5 Reacties

2 maanden geleden

Hier heb ik ook last van, internet zegt bandenpijn. Maar ik twijfel of ik de verloskundige ga bellen hiervoor.

2 maanden geleden

Ja dat is bandenpijn inderdaad. Ik heb het ook. Ook bij mijn vorige zwangerschap. Het hoogtepunt (of dieptepunt 😅) zit rond de 20 weken. Toen was het zo erg dat ik huilen de verloskundige gebeld heb of ik alsjeblieft een band om m'n buik kon dragen. Zij raadde dat af, omdat je banden dan 'lui' worden. En ze zei dat het rond 20 weken inderdaad het ergste is, omdat je baarmoeder dan een groeispurt maakt. Bij mij klopte dat precies. Na 21 weken toen geen last meer van gehad. Het is heel naar, maar kan echt geen kwaad! 😘

2 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Ja dat is bandenpijn inderdaad. Ik heb het ook. Ook bij mijn vorige zwanger ...
Heeyyy dankje voor je reactie. Dus bandenpijn kan zo laag voorkomen? (Vagina). Ik dacht dat dat wat hoger zou zijn :) Had er nog geen ervaring mee

2 maanden geleden

Reactie op Kelseye

Hier heb ik ook last van, internet zegt bandenpijn. Maar ik twijfel of ik d ...
Als je haar belt zou je dan de info kunnen delen. Ik zit bij de gynaecoloog (geen verliskundige) en de drempel om te bellen is te groot nog

2 maanden geleden

Reactie op OpheliaF

Heeyyy dankje voor je reactie. Dus bandenpijn kan zo laag voorkomen? (Vagi ...
Ja echt zo laag dat je het gevoel hebt dat je het aan kan raken he? Het kindje ligt ook nog super laag natuurlijk. Echt achter je schaambot. Later kan het iets omhoog en vooral naar de zijkanten trekken (dan weet je dat vast 😅). Ik kreeg van de fysio de tip om op m'n rug op bed te gaan liggen met m'n benen wijd en m'n voeten tegen elkaar. In een soort halve split zeg maar. Niet echt charmant, maar het helpt wel en haalt de druk er vanaf.