4 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan. Mijn fysio gaf aan dat het vanaf tweede trimester prima kon en het heeft me echt enorm geholpen. Ik kon, gecombineerd met oefeningen, veel beter lopen en pijnvrij zitten, waar ik dat eerst niet kon. Voel het nu ook al weer opkomen dus zodra het kan ga ik er weer heen. Het prikken is echt in de bil dus helemaal niet in de buurt van de buik of rug.

één maand geleden

Mijn fysio wilde het de vorige zwangerschap echt niet meer doen. Ik ben toen overgestapt naar een osteopaat, die deed wonderen!! Ik was binnen 3 behandelingen van mijn klachten af. Met de fysio kwam de pijn elke 2 week wel terug eigenlijk.

één maand geleden

Ik heb dit gehad na de bevalling van mijn zoontje. Kon maanden niet lopen. Dry needling heeft me echt geholpen. Nu krijg ik al last tijdens de zwangerschap. Mijn fysio zei dat t vanaf 12 weken gewoon kan tijdens de zwangerschap. Ze prikken in een spier, wat zou dat voor negatief effect kunnen hebben op de baby?

één maand geleden

Ik heb dit gehad na de bevalling van mijn zoontje. Kon maanden niet lopen. ...
Dit wordt gezegd omdat er nooit uitvoerig getest is op zwangere mensen. Niemand wil proefkonijn zijn. Daarom nemen fysios vaak het zekere voor het onzekere. Als jij kan aantonen dat de zwangerschap mis is gegaan door de dry needling heb een heel lelijk proces aan je broek hangen. Met heel veel dingen kan het waarschijnlijk niet veel kwaad, maar voor het geval dat dekken mensen zich graag in. Wat ik volledig begrijp.