17 Reacties

één maand geleden

Hee Deesje, Toevallig gisteren bij mijn vriendin geweest, wie onlangs een tweeling heeft gekregen. Zij heeft de Bugaboo Donkey 5. Het mooie aan die kinderwagen is dat je hem zowel kunt gebruiken voor 1 kind als voor 2. Je kunt hem namelijk gemakkelijk uitschuiven. Ook kun je kiezen welke "zitjes" je erop bevestigd. Dus in jouw geval mogelijk een wiegje en een stoeltje. Je hebt ze dan naast elkaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe compact je hem kunt opvouwen (maar hij is dus sowieso weer in te schuiven, waardoor niet zo breed). Wie weet heb je er iets aan! Succes! 😊

één maand geleden

Hoi, wij hadden een duo vista. Hele fijne kinderwagen, grote boodschappen mand en makkelijk in en uit elkaar te halen en licht rijden. Als ik weer een zou kopen zou het zeker die zijn. Tip: Op marktplaats staan er ook veel. Succes met je keuze!

één maand geleden

Wij hebben gekozen voor de bugaboo donkey 5 deze word bij ons in januari geleverd, in februari word ons 2 kindje geboren wij hebben dan een meisje van 2 jaar en 9 maanden dus hadden ook nog wel echt een dubbelen wagen nodig.

één maand geleden

Ik heb de uppababy vista V2. Toen ook een tijd over getwijfeld maar zou het zo weer kopen. Ben er heel blij mee. Zowel als enkele wagen als duo fijn. Ook fijn dat er zo’n grote boodschappen mand onder zit. Mijn kinderen schelen 1,5 jaar. En straks nr 3. Dan kunnen er twee in de wagen en de oudste op het plankje.

één maand geleden

Ik heb de Joolz Geo, doordat de kinderen achterelkaar zitten kan ik in elke winkel komen zonder moeite. Ik vind de vele uitbreiding opties erg fijn. Ik had hem destijds gekozen voor de lengte (ik ben 1,82cm lang) en de ruime boodschappenmand, gelukkig kan ik hem ook gebruiken als tweeling kinderwagen aangezien ik nu zwanger van twee. Ik vind de kinderwagen ook erg fijn en soepel rijden. Ik ga nu alleen een meerijplankje halen voor mijn zoontje van bijna 3 jaar. Als ik geen tweeling zou krijgen had ik mijn zoontje voor en de baby onder gedaan.

één maand geleden

Denk je dat het nodig is? Wij hebben een dochter uit december '22. Hoop het eigenlijk af te kunnen met een loopplank of meerijdstoeltje ofzo ipv een nieuwe kinderwagen 🙈. Ze loopt nu ook liever. Iemand die zijn ervaring wil delen?

één maand geleden

Reactie op Ontheloose

Hee Deesje, Toevallig gisteren bij mijn vriendin geweest, wie onlangs een ...
Dank je wel voor je tip! Ga hem zeker bekijken 😀

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Denk je dat het nodig is? Wij hebben een dochter uit december '22. Hoop het ...
Goeie! Dat hoop ik ook… Maar we gaan nogal graag een dagje uit… Dan zal de middag dut lastig zijn op een plankje. 😇

één maand geleden

Reactie op WL92

Hoi, wij hadden een duo vista. Hele fijne kinderwagen, grote boodschappen m ...
Dank je wel voor je tip! Ga hem opzoeken 😃

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ik heb de Joolz Geo, doordat de kinderen achterelkaar zitten kan ik in elke ...
Dank je wel voor je tip… Ga hem eens bekijken. Fijne zwangerschap gewenst 😉

één maand geleden

Reactie op marloesdr

Ik heb de uppababy vista V2. Toen ook een tijd over getwijfeld maar zou het ...
Dat klinkt gezellig met drie! 😃 Ga hem bekijken…

één maand geleden

Reactie op Deesjeiszwanger

Goeie! Dat hoop ik ook… Maar we gaan nogal graag een dagje uit… Dan zal de ...
Snap ik helemaal! Mijn dochter slaapt niet in de kinderwagen. Al vanaf een maand of 3 niet meer.. veel te nieuwsgierig. Dus daar hoeven we het niet voor te doen, haha 😀

één maand geleden

Hier hebben we een cybex gazelle s. Ik zou adviseren echt even naar een babypark te gaan ofzo en de verschillende opties te rijden en te vouwen. Wij wilden eerst voor de uppababy gaan maar hadden in de winkel toch de voorkeur voor de cubex.

één maand geleden

Reactie op Kiwinasje

Hier hebben we een cybex gazelle s. Ik zou adviseren echt even naar een ba ...
Thanx voor de tip!

één maand geleden

Wij zijn heel blij met de Easywalker Harvey en hebben met de uitbreidingsset zitjes. Wij doen meestal de bak bovenop en de zitting onderin. Vinden onze kinderen nog leuk ook.

één maand geleden

Reactie op mama182022

Wij zijn heel blij met de Easywalker Harvey en hebben met de uitbreidingsse ...
Dank je wel voor je reactie. Ga eens kijken 😉

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Denk je dat het nodig is? Wij hebben een dochter uit december '22. Hoop het ...
Mijn zoontje wilde met 2 nog maar heel weinig in de wagen. Ik denk dat zo’n plankje (een waarop ze ook kunnen zitten is helemaal top) echt prima zal zijn! Als je peuter dan toch wil zitten kun je ook de baby even in een draagdoek doen. Of je neemt ook een buggy mee als jullie samen eropuit gaan.