14 Reacties

24 dagen geleden

Wij hebben de Thule Sleek en die is smal en comfortabel. Ook voor mijn lange man. Alleen qua compact opvouwen zou ik je adviseren te gaan passen bij Babypark. Je mag daar verschillende modellen inklappen en in je achterbak proberen te passen

24 dagen geleden

Ik heb zelf de Joolz Geo serie, erg fijne kinderwagen. Qua kleine duo kinderwagens durf ik niets te zeggen, misschien kun je even langs Prenata of een andere baby winkell. Volgens mij kun je daar de kinderwagen passen voor je ze koopt, scheelt een hoop gedoe.😄

24 dagen geleden

De uppababy vista is echt geweldig, rijdt soepel, makkelijk en normaal door de kruidvat paden 😅😁

24 dagen geleden

Wij kijken op dit moment naar de deryan Evy 2. Op dit moment zwanger van ons 2e zoontje (2 onder 2🤣) we hebben een dubatti kinderwagen gekocht zo’n 1,5 jaar geleden maar daar past dus geen tweede zitje op.. kwa prijs is de Deryan ook nog goed te doen en kan de eerste maanden gebruikt worden voor ons eerste zoontje en de dubatti met reiswieg dan voor de 2e

24 dagen geleden

Ik heb de uppababy vista. Tussen de oudste zit 1,5 jaar dus moest toen ook een dubbele wagen. Ideaal dat ze boven/achter elkaar zitten. Hierdoor is het vrij compact en kan je gewoon de Kruidvat in. Vind het ook fijn dat hij een enorme boodschappen mand heeft, ook als je het tweede zitje of kinderwagen bak gebruikt. Echt compact is hij alleen niet bij opvouwen. Echt even gaan proberen

23 dagen geleden

Hier straks 1 jaar en 5 maandjes er tussen. Ik had deze gezien online...iemand ervaring? Vind het een top prijs vergeleken met andere wagens ..

23 dagen geleden

Silvercross wave ( eclipse edition) hele fijne wagen en ook als duo wagen te gebruiken. Alle benodigdheden en adapters zitten erbij. Dubbele muskieten netten regenkappen etc

23 dagen geleden

Reactie op Toetie23

Hier straks 1 jaar en 5 maandjes er tussen. Ik had deze gezien online...iem ...
Ja ik twijfel hier ook over. Vanwege de prijs

23 dagen geleden

Wij hebben de icandy (peach geloof ik) ideaal gewoon net zo breed als een normale. Staan er redelijk een aantal op marktplaats.

22 dagen geleden

Cybex gazelle S hebben wij! Kan op heel veel verschillende manieren ingedeeld worden en een groot voordeel is dat je ook nog de boodschappenmand kunt gebruiken. Bij de meeste heb je die niet meer. Dit onderstel past ook in mijn Volkswagen up

22 dagen geleden

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik zal het best even langs een babywinkel gaan om alles te bekijken en te passen en meten😅🙈 Een vriendin van mij had de bugaboo donkey voor haar tweeling. Lijkt me ook wel erg fijn aangezien deze te verstellen is naar normale wagen en duo wagen. Maar die prijzen voor duo wagens zijn zeker geen grapje🙊

22 dagen geleden

Tussen mijn kindjes zit ook 1 jaar en 3 maanden en ik heb zelf de bugaboo donkey duo. Die zijn nieuw inderdaad heel duur maar ze zijn ook veel op Marktplaats te vinden en soms kun je daar geluk hebben. Wij zijn de derde eigenaar maar hij doet het nog perfect, ziet er nog prima uit en we zijn er heel blij mee, je past door elke deur ook al lijkt dat soms van niet, en je kunt 'm ook heel compact opvouwen, daar is echt over nagedacht. En je kunt er ook veel boodschappen mee doen, er zit nog best een grote bak onder