4 Reacties

3 dagen geleden

Het ligt een beetje aan je kindje denk ik. Als je kindje graag in de wagen zit ook na dat hij/zij 2 is is het misschien handig zo'n wagen. Maar ik heb er überhaupt nooit aan getwijfeld om dat aan te schaffen en heb het ook nooit gemist. Ik had aan begin vaak de kleinste in de draagzak en dan de oudste bij langere stukken in de wagen. Er zat 2,5 jaar tussen beide. Nu zal er net geen 2 jaar tussen de middelste en de jongste zitten. Wat ik wel echt super vond was een meerijdtplankje/zitje.

3 dagen geleden

Onze oudste 2 schelen iets minder dan 2 jaar. Wij hebben nooit een duo wagen gehad. Wij overwogen wel een mee rijdplankje maar ook die nooit aangeschaft. De oudste vond het maar al te fijn om vrij te lopen.

3 dagen geleden

Bij ons scheelde het 20 maanden. Wij hebben een hond die er drie keer per dag uit moet voor een best redelijke ronde dus destijds gekozen om een duo wagen te leasen. Heel veel plezier van gehad, voor een jaar gedaan en dat was ook voldoende. Als je er alleen op uit gaat voor uitjes/stad enz. zou ik denk ik kiezen voor een meerijdplankje, eventueel met zo’n zit ding eraan.

3 dagen geleden

Wij hebben een meerijplankje gedaan. Hadden wel een buggy en een kinderwagen, dus als we samen gingen konden ze eventueel beide in 1, maar bijna nooit gedaan. Meerijplankje werkte top en in het begin idd ook kleine in de draagzak en oudste in de buggy/wagen