10 Reacties

één maand geleden

Ik heb hetzelfde! Keek soms echt tegen echo’s op daardoor. Recentelijk de 20 weken echo gehad en toen viel het mee. Misschien dat het aan de grootte van het kindje ligt?

één maand geleden

Ik heb ook hetzelfde! Moet zeggen dat het iets minder begint te worden, maar alsnog voelt het pijnlijk.

één maand geleden

In het begin moeten ze hard drukken omdat de baby nog zo diep ligt, denk ik. Ik ervaarde echo’s alleszins als minder vervelend naarmate ik dichter bij het einde kwam.

één maand geleden

Reactie op Oostende

In het begin moeten ze hard drukken omdat de baby nog zo diep ligt, denk ik ...
Dit is wel een goede verklaring. Ik vond de 13 weken echo ook best pijnlijk. Gisteren de 20 weken echo helemaal niet gelukkig

één maand geleden

Hier idd ook letterlijk bont en blauw na de 20 weken echo.. strakkere broeken kon ik 2 dagen niet aan 🥴 Heb bij de 2e poging 2 weken aangegeven dat het de vorige keer veel pijn deed. Ze zei dat ze er rekening mee zou houden maar het soms niet anders kan omdat ze alles goed wilt zien.

één maand geleden

Reactie op Maar-

Hier idd ook letterlijk bont en blauw na de 20 weken echo.. strakkere broek ...
2 weken kan weg...🫣 Geen idee waarom dat er staat haha.

één maand geleden

Moeten ze vaak drukken omdat er meer buikvet is?

één maand geleden

Ik heb er de dagen erna niet veel last van gelukkig. Maar herken het harde drukken. Mij wordt telkens verteld dat mij darmen er wat voor liggen waardoor ze meer moeten zoeken en flink druk zetten

één maand geleden

Vervelend zeg. Ik zou het in ieder geval aangeven bij de VK. Misschien kan ze wel iets anders doen waardoor het minder pijn doet. Misschien wel een inwendige echo ofzo?

één maand geleden

Reactie op OpheliaF

Moeten ze vaak drukken omdat er meer buikvet is?
Ik denk het niet als wij een pretecho doen kan dit wel zacht. Maar onze kleine liet niet alles zien bij de 20 weken dus toen is er veel gedrukt voor een half uur. Misschien om te draaien?