8 Reacties

3 maanden geleden

Wat ontzettend naar en verdrietig! Sterkte!! Ik zou dit overleggen met de gynaecoloog...

3 maanden geleden

Dat zou ik niet doen. Ik moest met spoed geopereerd worden met een bbz.

3 maanden geleden

Ik zou het ook niet doen, ik moest ook met spoed geopereerd worden met een bbz.

3 maanden geleden

Ik ben toen direct opgenomen en direct geopereerd ivm bloedingen. Word jij ook met spoed geopereerd?

3 maanden geleden

Ik ben een week later met spoed geopereerd nadat ze het ontdekt hadden. Goed om dit even met de gynaecoloog te overleggen inderdaad. Bij mij zeiden ze dat ik niet ver weg mocht gaan en ‘dichtbij’ het ziekenhuis moest blijven.

3 maanden geleden

En veel sterkte gewenst!

3 maanden geleden

Allereerst veel sterkte, ik zou het idd ook niet doen. Toen ze erachter kwamen bij mn vorige zwangerschap (6+3 weken) werd ik gelijk opgenomen voor een spoedoperatie omdat de eileider elk moment kon knappen en ik een inwendige bloeding zou kunnen krijgen. Ik zou dit even goed overleggen met de gynaecoloog! Nogmaals veel sterkte in je herstel ❤️‍🩹

3 maanden geleden

Hoi! Wat ontzettend naar dat je dit moet doormaken. Ik heb ook een BBZ gehad, heb gekozen voor afwachtend beleid: het vruchtje en restweefsel waren na 13 weken uit mijn lichaam. Eigenlijk vind ik dit een vraag voor de arts, niet voor dit forum. Er zijn namelijk een hoop factoren die van belang zijn, zoals of het HCG in je lichaam op dit moment stijgend/dalend is. Waar het vruchtje zich precies bevindt.. wel is altijd het advies om in de buurt van een ziekenhuis te blijven, omdat een eventuele bloeding echt levensbedreigend is. Ik ben zelf tijdens mijn BBZ ook op vakantie geweest, wel in Nederland. Ik ben op en neer gereden naar het ziekenhuis voor echo's en bloedafnames. Ik vond het mentaal ontzettend zwaar, eigenlijk was ik achteraf liever niet op vakantie geweest. Veel wijsheid, sterkte en geluk gewenst!