18 Reacties

3 maanden geleden

Jaa ik ook, momenteel 6 weken en ook al een heel bol buikje.

3 maanden geleden

Jaa ik heb ook al zo’n opgezette harde buik met 6 weken, volgens mij komt dit voornamelijk door de darmen

3 maanden geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Jaa ik heb ook al zo’n opgezette harde buik met 6 weken, volgens mij komt d ...
Ja klopt. Wel schattig 🥰

3 maanden geleden

Ik heb dit ook. Heb al een wat ronde buik van mezelf maar nu echt meer opgezet. Vind het nu al lastig wat ik aan moet doen want voor m'n gevoel ziet iedereen het. Ik ben 5+2 vandaag. Vraag aan de dames die al zwanger zijn geweest: blijft dit opgeblazen gevoel of wordt het minder?

3 maanden geleden

Reactie op Wieneke1

Ja klopt. Wel schattig 🥰
Ja haha het voelt dan allemaal wel heel echt, maar ook wel lastig omdat ik het gevoel heb dat iedereen het al aan me ziet 😂 (is wrs helemaal niet zo)

3 maanden geleden

Ik heb ook het gevoel dat iedereen het ziet, gelukkig zei vandaag iemand nog tegen me dat ze ziet dat ik zoveel ben afgevallen😅 maar heb toch alweer 1 maat grotere broeken gekocht met stretch omdat het gewoon zeer doet zo strak aan m'n buik

3 maanden geleden

Ik heb ook echt precies hetzelfde. Ook opge blazen en ook echt onderin m'n buik. Liep vandaag langs wat ramen buiten en als ik in de ramen keek dacht ik; jemig, zo ziet iedereen het! En ik had nog wel een los jurkje aan haha.. maar waarschijnlijk zie je het bij jezelf altijd beter dan dat een ander het ziet, dus wijde shirts aan meiden;)

3 maanden geleden

Ik heb het ook.. 2e kindje! 🙈

3 maanden geleden

Ik heb dit ook al een beetje (bij de eerste) ongeveer 5 weken nu. Dit wordt nog wat 😅😅

3 maanden geleden

Reactie op LissaM

Ik heb dit ook. Heb al een wat ronde buik van mezelf maar nu echt meer opge ...
Wordt minder over een week of 2, dan eventjes niks en dan ga je groeien 😂

3 maanden geleden

Ik heb het ook heel erg! Maar ik ben zwanger geworden door ivf en door alle hormonen heb ik al een buikje. Dat was een bijwerking. Ach, ik vind het wel leuk eigenlijk! Kan ook niet wachten tot het nog groter wordt!

3 maanden geleden

Dit heb ik ook. Bij eerste zwangerschap ook maar word minder straks wanneer de darmen zich meer gesetteld hebben

3 maanden geleden

3e kindje. Lijk al 20 weken zowat 😂

3 maanden geleden

Reactie op T.K.D.1998x

3e kindje. Lijk al 20 weken zowat 😂
Hoeveel weken ben je?

3 maanden geleden

Heel herkenbaar!

3 maanden geleden

Reactie op Wieneke1

Hoeveel weken ben je?
Tussen de 6 en 8 weken momenteel. Is natuurlijk nog helemaal niet de baby maar man wat groeit het megasnel als je al 2 eerdere zwangerschappen hebt gehad

3 maanden geleden

Oh man hier ook! Ik voel me ook ontzettend opgeblazen. Moet er gewoon over nadenken welke kleren ik aantrek. Hopelijk trekt het nog een beetje weg!

3 maanden geleden

Reactie op Flip1

Oh man hier ook! Ik voel me ook ontzettend opgeblazen. Moet er gewoon over ...
Ik had gister een enorm opgeblazen buik. Mijn spijkerbroek sneed gewoon in mijn buik. Maar ik was aan het werk, had gewoon een tshirt en skinny aan zegt een collega ben je afgevallen je lijkt zo slank in deze kleren 😂. Ik was nogal verbaasd toen mensen dat ook nog gingen beamen. Kortom ik zie een buik en anderen zien dat helemaal niet 😂.