6 Reacties

21 dagen geleden

Foutje kan altijd.. bij ons kwam de fout pas naar voren bij de geboorte. Deze zwangerschap willen we eigenlijk graag weer weten wat het wordt, maar hierdoor durf ik het niet zo goed aan 馃

21 dagen geleden

Reactie op joyce0208

Foutje kan altijd.. bij ons kwam de fout pas naar voren bij de geboorte. De ...
Oh wauw! Is dit recentelijk gebeurd? Als in, in de laatste 3 jaar? Lijkt me echt een complete shock bij de bevalling. 馃き

21 dagen geleden

TS: heb je het geslacht via een pretecho bureau laten checken? En heb je er foto's van gekregen, misschien wil je ze delen, kunnen we meekijken, niet dat wij het beter weten dan die echoscopiste, maar toch, misschien heb je meerdere ogen nodig. 馃ぃ Ik hoor nog heel vaak dat het geslacht verkeerd wordt gezien bij verschillende termijnen, vooral bij 16 weken en daarvoor. 馃 Mijn zus, nog niet zo heel lang geleden kreeg te horen dat ze een dochtertje mocht verwelkomen, ze was toen 14 weken ver. Bij de 20 weken echo bleek het overduidelijk een jongetje te zijn! Er is ook een jongen geboren daarna.

21 dagen geleden

Reactie op EsSays

Oh wauw! Is dit recentelijk gebeurd? Als in, in de laatste 3 jaar? Lijkt me ...
Nee onze zoon is inmiddels 5 jaar

21 dagen geleden

Ik heb 2 meiden. Bij de 1e rond de 16 weken een pretecho gedaan en te horen gekregen dat we een meisje kregen. Ik heb t贸ch bij de 20 weken gevraagd of dit inderdaad klopte. En dan nog onzekerheid (zeker omdat ik droomde dat we een echo hadden en daar werd gezegd dat het toch een jongen was) Bij de 2e bij de 20 weken echo het geslacht gehoord. Ik heb bij de groeiecho toch nog even om bevestiging gevraagd en ook dan nog blijven twijfelen. Je hoort namelijk vaker dat ze zeggen meisje en het blijkt toch een jongen te zijn dan andersom馃槄

3 dagen geleden

Je kan het toch gewoon bekend maken, maar zeggen dat je het geslacht nog niet weet?