25 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook termijn echo als eerste, geen plek door zomer voor een eerdere echo zonder medische indicatie. T is lang, maar de generatie van mijn moeder deed het zonder echo denk ik dan wel eens. En je ziet echt supergaaf veel (meer) met 10 weken, bent iets zekerder van het verloop.. maar dat is hoe ik zelf de moed erin houd. T is een wonder om een kindje te dragen en met of zonder vroege echo gaat het helaas niet altijd goed - weet ik uit ervaring - en ook vaak wel (zie mijn heerlijke peuter 💚) sterkte

2 maanden geleden

Ja ik ook pas 15 augustus ivm vakantie periode ondanks ik hierboor een MK heb gehad. Heb voor mezelf aankomende dinsdag een pretecho geboekt ergens anders met 8+1 weken. Hopelijk zien ze wat want is alleen uitwendig

2 maanden geleden

Hier ook pas met termijn van 11+4, duurt lang.. Maar ik bedenk ook steeds maar dat je het dan wel echt goed kunt zien. En het is wel heel erg zuur als je er dan pas achter komt dat het niet goed zit.. Maar probeer positief te denken en te vertrouwen op m’n lichaam.

2 maanden geleden

Reactie op St2493

Bij mijn praktijk is het wel gewoon standaard om een vitaliteitsecho te doe ...
Ik zeg ook het grootste deel ;) er zijn inderdaad praktijken die zonder indicatie een vroege echo aanbieden, maar dat is niet standaard