14 Reacties

3 maanden geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap ook hetzelfde gehad, vlk gaf toen aan dat het waarschijnlijk een late innesteling is geweest, verder alles goed gegaan tijdens de zwangerschap

3 maanden geleden

Reactie op PetraMT

Tijdens mijn eerste zwangerschap ook hetzelfde gehad, vlk gaf toen aan dat ...
Ooo met 2 weken verschil van wat het eigenlijk uitgerekend vanaf 1e dag menstruatie zou zijn?

3 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Ooo met 2 weken verschil van wat het eigenlijk uitgerekend vanaf 1e dag men ...
Ja volgens mij tussen de 1,5 en 2 weken ook.

3 maanden geleden

Reactie op PetraMT

Ja volgens mij tussen de 1,5 en 2 weken ook.
Oké dat vind ik geruststellend om te horen! Maak me echt heel druk erom 😢

3 maanden geleden

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap bij de eerste echo ook terug gezet en bij mijn 2e echo ineens weer 2 weken vooruit.

3 maanden geleden

Reactie op EsmeeSpr.

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap bij de eerste echo ook terug gezet en b ...
Ook met 2 weken verschil terug gezet ?

3 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Ook met 2 weken verschil terug gezet ?
Volgensmij 1 week, maar dat weet ik niet meer precies. Ik weet alleen dat het in het begin gewoon nog heel moeilijk in te schatten is

3 maanden geleden

Ik heb afgelopen maandag hetzelfde gehad zou eigenlijk 7 weken moeten zijn maar was een vruchtje te zien van net 6 weken wel heel licht een hartje , ik mag volgende week weer terug komen om te kijken of het gegroeid is..

3 maanden geleden

Reactie op KD2023

Ik heb afgelopen maandag hetzelfde gehad zou eigenlijk 7 weken moeten zijn ...
Wat fijn dat je volgende week alweer mag komen, ik moet 2 weken wachten en vind t echt enorm spannend ...

3 maanden geleden

Was dit een inwendige echo? Ik heb een afspraak voor een inwendige maar kijk er heel erg tegenop…

3 maanden geleden

Reactie op Dina237

Was dit een inwendige echo? Ik heb een afspraak voor een inwendige maar kij ...
Jaaa eerst van de buitenkant en toen toch ook inwendig. Wat vind je er eng aan? Ik vond het heel erg meevallen !

3 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Jaaa eerst van de buitenkant en toen toch ook inwendig. Wat vind je er eng ...
Vind het een heel eng idee dat er iets naar binnen gaat, ben bang dat het schadelijk kan zijn namelijk

3 maanden geleden

Reactie op Dina237

Vind het een heel eng idee dat er iets naar binnen gaat, ben bang dat het s ...
Het gaat maar heel klein stukje naar binnen, echt zoveel minder dan een penis erin gaat! Dus schadelijk is het zeker niet

3 maanden geleden

Reactie op Dina237

Vind het een heel eng idee dat er iets naar binnen gaat, ben bang dat het s ...
Nee hoor kan echt helemaal geen kwaad! Je hebt toch ook nog gewoon seks? Dan gaat het dieper hoor ;) Je baarmoeder is goed afgesloten en beschermd tegen invloeden van buitenaf