20 Reacties

2 maanden geleden

Met mijn inmiddels bijna 5 jarige dochtertje had ik precies hetzelfde. Ik bleek gewoon minder ver te zijn als dat we dachten.

2 maanden geleden

Wanneer testte je positief en ben je zeker van wanneer je ovulatie was? Oftewel: is het mogelijk dat je inderdaad pas net 6 weken bent?

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Wanneer testte je positief en ben je zeker van wanneer je ovulatie was? Oft ...
Volgens de ovulatie test van clearblue kreeg ik een smiley op de ochtend van 17 juli tot 18 juli. Ik heb een vroege positieve test gedaan op 1 juli, ik zou ongesteld moeten worden op 3 juli. Ik heb een blackout waardoor ik het niet meer kan berekenen

2 maanden geleden

Reactie op Jihjih

Volgens de ovulatie test van clearblue kreeg ik een smiley op de ochtend va ...
Als je op 1 juli je eerste positieve test had, was je op dat moment minimaal 3 weken (7dpo + de 2 extra weken), en zou je nu dus minimaal 7+2 moeten zijn. Er zijn vast uitzonderingen waarbij het tóch goed komt maar om eerlijk te zijn klinkt het niet goed nee 😞

2 maanden geleden

Was het trouwens wel een inwendige echo? Soms kunnen ze het via de buik minder goed zien waardoor het hartje gemist kan worden terwijl het al wel klopte 🤞🏻

2 maanden geleden

Heey hier hetzelfde verhaal en onzekerheid. Net echo gehad en zou op basis van ovulatie 6+5 weken moeten zijn. Maar ze zagen maar plaatje wat duidt op 4-5 weken. Heel onzeker nu. De arts zei wel dat dit niet hoeft te betekenen dat het mis is, de bevruchting kan ook later hebben plaatsgevonden, maar kan me dat moeilijk voorstellen. We gaan morgen twee weken op vakantie en daarna moeten we nog een echo om te kijken of het gegroeid is. Je bent dus niet alleen!

2 maanden geleden

17 juni *

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Was het trouwens wel een inwendige echo? Soms kunnen ze het via de buik min ...
Ja het was inwendig

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Heey hier hetzelfde verhaal en onzekerheid. Net echo gehad en zou op basis ...
Klopt.. ik heb een beetje hoop omdat er 15 dagen er voor alleen een dooierzak te zien was en 15 dagen later een vruchtje van 4 mm. Dus er was wel groei.. volgende week woensdag weer een echo. Hoop oprecht dat hij is gegroeid en kloppend hartje heeft 🥹❤️

2 maanden geleden

Reactie op Jihjih

Klopt.. ik heb een beetje hoop omdat er 15 dagen er voor alleen een dooierz ...
Oja, dat is wel hoopvol! Dan is er tenminste ontwikkeling❤️

2 maanden geleden

Ik ben ook in dezelfde situatie. Blijkt dat ik een age innestelling heb gehad. Vruchtzak ligt erg laag waardoor er niet voldoende bloedtoevoer is. Hierdoor groeit het kindje traag. Een lage vruchtzak kan complicaties opleveren zegt de gyn. Gister een hcg test gedaan en maandag as moet ik weer een echo maken. Afhankelijk gaat er een besluit genomen worden. Curateren of niet

2 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Ik ben ook in dezelfde situatie. Blijkt dat ik een age innestelling heb geh ...
Lage innestelling

2 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Ik ben ook in dezelfde situatie. Blijkt dat ik een age innestelling heb geh ...
Kunnen ze dat gelijk zien op de echo? Een lage innesteling?

2 maanden geleden

Reactie op Jihjih

Kunnen ze dat gelijk zien op de echo? Een lage innesteling?
Jawel. Had de gyn al bij 6w gezien.

2 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Jawel. Had de gyn al bij 6w gezien.
Dus even vragen als het bij jou hetzelfde is

2 maanden geleden

Reactie op Jihjih

Kunnen ze dat gelijk zien op de echo? Een lage innesteling?
Ja. Mijn arts zei dat het bij mij goed was ingenesteld, mooi hoog in de baarmoeder. Blijkbaar is dat iets goeds, ik had er nooit van gehoord. Dus ze kunnen die plek zeker zien ja.

2 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Dus even vragen als het bij jou hetzelfde is
Ik ga het dan woensdag vragen 🥹, thanks voor de tip

2 maanden geleden

Ik had dit ook, eerste echo dacht ik 7 weken te zijn… kindje was niet groter dan 4 hooguit 5 weken. 2 weken later weer echo, 6+5 met een prachtig kloppend hartje! Mijn eisprong/innesteling was dus gewoon later dan mijn berekening aan gaf… je lichaam werkt niet met kalenders blijkt maar weer 🫣 houd moed! ❤️❤️

2 maanden geleden

En heb je je echo al gehad?

2 maanden geleden

Hoe is het gegaan?