8 Reacties

5 dagen geleden

Ik zou je verloskundige gewoon bellen!

5 dagen geleden

Ik heb een te hoog HB in me urine waarde: ben gisteren bij de hap geweest om me urine in te leveren, geen infectie zichtbaar en heb ook een extra echo gehad en met me babyboy gaat alles goed. Ook konden ze me alles uitleggen en ben ik weer gerust gesteld.

5 dagen geleden

Misschien deze op het algemene forum deel zetten. Daar zitten een stuk meer vrouwen die al eens een zwangerschap hebben meegemaakt en hier dus misschien ervaring mee hebben!

5 dagen geleden

Ik weet toevallig omdat ik het zelf heb gehad dat Zwangerschaps-vergiftiging ontstaat vanaf 20 weken zwangerschap. Dus dat lijkt me dan nog niet mogelijk.. weet het verder ook niet zeker hoor.

5 dagen geleden

Wat is de concentratie eiwitten dan bij 2+? Ik vond ergens bij een dipstick test dat 2+ 100 mg/L is. Ik heb in het verleden zwangerschapsvergiftiging gehad dus met 8 weken wilde de gyn een nulmeting qua eiwitten in urine doen. Toen had ik 180 mg/L. Dat is wat verhoogd (referentie is 150) maar is oke tijdens de zwangerschap. Voor de zwangerschap zat ik veel lager. Toen ik zwangerschapsvergiftiging had zat ik boven de 10 000. Volgens mij beginnen ze zich zorgen te maken vanaf 300 mg/L.

5 dagen geleden

Bij mij was er ook een verhoging van eiwitten aangetroffen in mijn urine werd ook op kweek gezet om toch zeker te zijn dat het geen blaasontsteking zou zijn, bij mij kwam er verder niets uit ik heb toen wel vk gebeld die gaf aan dat dit geen kwaad kon bij mijn termijn. Bij een later stadium zou het kunnen wijzen op vergiftiging. Ik heb verder geen klachten of zo gehad. Hopelijk stelt dit je een beetje gerust

4 dagen geleden

En ? Weet je al wat meer?

3 dagen geleden

Update: het ziekenhuis gaf aan dat dit vaak door afscheiding komt en dat het geen reden is voor onrust.