6 Reacties

11 dagen geleden

Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen, maar dit is ook echt iets waar ik niet over na zou denken 😅 Ik doe nu telkens de stoelverwarming aan in de auto (normaal vind ik dat vreselijk) dat is denk wel vergelijkbaar. En ik gebruik soms ook een kruik. Dus ik zou het lekker doen! Je moet je baby gewoon niet koken, maar denk niet dat de temperatuur in de baarmoeder mega oploopt door een elektrische deken.

11 dagen geleden

Denk zolang je er niet zwetend onder ligt t prima kan. En in de nacht uitzetten, doe ik ook👌🏼

11 dagen geleden

Ik heb hem deze week ook weer geïnstalleerd, heerlijk! Lijkt me geen probleem, het is warmte op de huid en ik lees overal dat alleen hoge koorts een probleem kan zijn. Snachts uitzetten maar dat lijkt me logisch. Goed voor de relatie ook, mama zonder koude voeten in bed 😁

10 dagen geleden

Mij wordt vanuit het ziekenhuis zelfs geadviseerd om een kruik te gebruiken als ik teveel last krijg van harde buiken zodat je lichaam ontspant... een electrische deken kan echt geen kwaad!!

10 dagen geleden

Er wordt ook gezegd: Voornamelijk vanwege de zorgen over oververhitting en de potentiële blootstelling aan elektromagnetische straling.

10 dagen geleden

Heb mijn vorige zwangerschap heerlijk op zo’n elektrische deken gelegen en heb hem gisteren weer tevoorschijn gehaald! Lekker genieten van die warmte ;)