33 Reacties

één maand geleden

Whaaat 136 euro?

één maand geleden

Ik heb het zo af kunnen halen in de apotheek. Nog geen rekening van de verzeketing gekregen. Bij mij heeft het helaas niet geholpen.

één maand geleden

Ik heb gewoon suprimal gekregen bij de apotheek en is niet vergoed ik moest betalen

één maand geleden

Ik heb ze ook en heb niets betaald en nog geen rekening gezien dat wel dus ben benieuwd 😬

één maand geleden

De suprimal helpt niet zo goed ik blijf gewoon spugen maakt niet uit wat ik eet of drinkt ik voel misselijk, moe ik lig alleen in bed, ben 10 weken zwanger

één maand geleden

Ik betaalde 30,81 voor 10 zetpillen Emesafene (en dan de eerste keer nog 15,61 voor zo’n “terhandstellingsgesprek”). Dat vond ik al duur want slik er nu al twee zwangerschappen lang (eerste ging fout bij 15 weken) 2 per dag dus tikt flink aan. Maar volgens mij is er bij jou dus iets fout gegaan, kan toch nooit zoveel duurder zijn?

één maand geleden

Ik had er 7 stuks voor €19 en later, bij een andere apotheek 14 voor €22

één maand geleden

Ik zou even teruggaan! Wij hebben €18 hiervoor betaald🥲

één maand geleden

Reactie op Eline055

Ik zou even teruggaan! Wij hebben €18 hiervoor betaald🥲
Omg ik ga morgen gelijk terug!

één maand geleden

Wooooow, 136 euro!!!! Ik heb eerst emasefene zetpillen gekregen, hoefde niks te betalen. Daarna over gegaan op gewone emasefene en ook hier hoefde ik niets voor te betalen!! De suprimal (welke bij mij ook niet werkte), moest ik dan weer wel betalen...

één maand geleden

Ja dit bedrag klopt niet. Ik werk in de apotheek..

één maand geleden

Ik had vorige week de tabletten gehaald bij de apotheek. 30 stuks voor 45 euro natuurlijk met btw erin.

één maand geleden

Reactie op Positiefzwanger

Wooooow, 136 euro!!!! Ik heb eerst emasefene zetpillen gekregen, hoefde nik ...
Het wordt niet vergoed, dus waarschijnlijk krijg je achteraf de rekening. Dat was bij mij ook zo. Of je moet heel goed verzekerd zijn dat het anders is, maar ben zelf ook aanvullend verzekerd dus ben bang dat het er echt buiten valt…

één maand geleden

Wow!! Dit klopt niet hoor! Ik betaalde rond de €37 geloof ik voor 15 pillen 🫣

één maand geleden

Reactie op san1236

Ja dit bedrag klopt niet. Ik werk in de apotheek..
Ik ga morgen gelijk terug naar de apotheek om te vragen of er een fout is gemaakt!

één maand geleden

Ik moest 28 euro betalen voor 15 tabletten, 136 euro vind ik wel heel veel!

één maand geleden

Update: ze hadden een fout gemaakt. Ze hebben me laten betalen voor de voorgeschreven 30 stuks maar had er maar 10 meegekregen. Nogsteeds duur maar niet meer zo extreem dus

één maand geleden

Reactie op Janehof

Update: ze hadden een fout gemaakt. Ze hebben me laten betalen voor de voor ...
Alsnog vind ik dit bijzonder veel geld. Hoe kan dat zo’n verschil zijn!? Hebben ze niet per ongeluk de komma vergeten ofzo? Toevallig moest ik vanmorgen de apotheek bellen voor een vraag over de kosten voor de Emesafene. Toen noemde zij iets van €36 voor 30 stuks. Suprimal (wat ik nu ga krijgen) is €18 voor 30 stuks.

één maand geleden

Reactie op A.VP

Alsnog vind ik dit bijzonder veel geld. Hoe kan dat zo’n verschil zijn!? H ...
Is wel gek 36 is alsnog goedkoop. Ik had vorige week nog 45 euro voor 30 stuk tabletten betaald bij Apotheek

één maand geleden

Ik heb laatst 30 zetpillen opgehaald, hier ben ik rond de 80 euro voor moeten betalen