33 Reacties

één maand geleden

Ik heb om een vervangend middel gevraagd. Werkt heel goed! Begonnen met metoclopramide en nu overgestapt op domperidon. Beiden wel vergoed. Tip van mij!! Succes. 🍀

één maand geleden

Ik moest idd ook iets van 50 euro betalen voor 20 stuks. Dingen zijn tegenwoordig duur. Vorige zwangerschap werden ze nog vergoed.

één maand geleden

30 stuks voor 136 euro klopt nog steeds niet. Ik ben apotheker (dus hoofd van een apotheek). En ik weet niet hoe ze op dit bedrag uitkomen. Maar het klopt echt niet! 30 stuks zou echt max 50 euro moeten kosten. Tabletten dan hè, die je slikt! Ik zou echt terug gaan. Hoeveel stuks staan er op je etiket? Dat kan je terug vinden onder het gebruik.

één maand geleden

Reactie op san1236

30 stuks voor 136 euro klopt nog steeds niet. Ik ben apotheker (dus hoofd v ...
Het gaat om zetpillen, op de factuur staat 30 stuks en zoveel heb ik er ook gekregen! Nogsteeds belachelijk duur natuurlijk.

één maand geleden

Reactie op blondine015

Ik moest idd ook iets van 50 euro betalen voor 20 stuks. Dingen zijn tegenw ...
Echt belachelijk duur hè! Ik heb ze trouwens wel vergoed gekregen. Ik kreeg hier vandaag bericht over van mijn verzekering dus dat valt weer mee!

één maand geleden

Reactie op Janehof

Het gaat om zetpillen, op de factuur staat 30 stuks en zoveel heb ik er ook ...
Aaah zetpillen!! Ja die zijn wel duurder. Wat fijn!

één maand geleden

Ik had weer Emesafene zetpillen voorgeschreven gekregen, kwam neer op 10 dagen voor €55,-. Vorige keer heb ik ze tot 21 weken nodig gehad, zou neerkomen op een kleine €500,-. Ik weet het dus nu echt even niet meer.. Ze worden sinds februari 2024 niet meer vergoed bij zwangerschap. Wat nu?

één maand geleden

Blijkbaar zijn hier allemaal apothekers of assistenten 😂 Ik zou zeggen kijk vooral even naar je zorgverzekering en je (aanvullende) verzekering. Kan heel goed zijn dat je niet volledig verzekerd bent en dus er buiten valt…

één maand geleden

Ik heb 30 stuks voor €34 en ik heb een aanvullende verzekering dus krijg het helemaal vergoed zodra het is ingediend..

één maand geleden

In belgië op voorschrift Navalit gekregen. 24 euro voor 24 pilletjes. En helpt wel

één maand geleden

Vorige zwangerschap gebruikt, toen deed het helaas niks voor me, ik bleef spugen... Dus ermee gestopt. Ik had ze nog over en ze waren nog houdbaar, dus ben ze weer gaan proberen en moet zeggen dat ze nu wel wat doen! Als ik de misselijkheid op voel komen, doe ik er een zetpil in en dan trekt het binnen 10min weg en kan ik in principe de hele dag door! Maar ze zijn nu bijna op. Ik wilde om nieuwe gaan vragen, maar als ik zie wat een geld je ervoor moet betalen 😱. Dan ga ik maar gewoon zonder proberen denk ik!!!

één maand geleden

Reactie op iirrssjjee

Vorige zwangerschap gebruikt, toen deed het helaas niks voor me, ik bleef s ...
Bij mij was het mij was het letterlijk hetzelfde. Via de huisarts uiteindelijk Suprimal voorgeschreven gekregen (zelfde werking alleen zonder een bepaalde vitamine, weet zo even niet meer welke) daarover had ik de apotheek gebeld en die was een stuk goedkoper.