9 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op PetraMT
Ik heb emesafene tabletten, dit voorkomt dat ik moet overgeven maar ben nog ...
De misselijkheid die ik ervaar ik kan niks eten nog drinken alles is flauw en de misselijkheid is gedurende dag ik geef gelukkig niet over maar dit gevoel kan ik niet aan hoop dat de zetpillen hun werk gaan doen
3 maanden geleden
Helpt hier zeker! Was met 8 weken erg beroerd, emesafene gekregen (normale pillen) en de misselijkheid was eerst zelfs vrijwel verdwenen! Ik ben nu bijna 10 weken en merk wel dat de misselijkheid op z’n hoogte punt is, aangezien het “erdoorheen” komt, maar het is nog te doen. Heb nog genoeg pillen voor 6 dagen, hopelijk is dat voldoende en anders vraag ik om een herhaal recept. Beetje jammer dat het sinds februari dit jaar niet meer vergoed wordt, het zijn prijzige pillen 😬
3 maanden geleden
Ik heb de zetpil variant ook, nu 5 dagen. Had de 1e dag t idee dat t hielp en daarna niet meer, of t scherpe randje alleen eraf haalt.
Ik moest ze van apotheker perse snachts nemen maar miss zijn ze uitgewerkt in de ochtend?
Ze zei dst t geen zin had als je al wakker bent (of wekker zetten) want je hersenen maken dan al de braakneigingen aan.
Neemt er iemand de zetpil wel in de ochtend?