9 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb emesafene tabletten, dit voorkomt dat ik moet overgeven maar ben nog wel veel misselijk.

2 maanden geleden

Reactie op PetraMT

Ik heb emesafene tabletten, dit voorkomt dat ik moet overgeven maar ben nog ...
De misselijkheid die ik ervaar ik kan niks eten nog drinken alles is flauw en de misselijkheid is gedurende dag ik geef gelukkig niet over maar dit gevoel kan ik niet aan hoop dat de zetpillen hun werk gaan doen

2 maanden geleden

Reactie op Fzd

De misselijkheid die ik ervaar ik kan niks eten nog drinken alles is flauw ...
Hoop het ook voor je! Zou fijn zijn als het werkt

2 maanden geleden

Zowel tijdens de vorige zwangerschap als nu heb ik het idee dat het de scherpe kantjes er af haalt. Dus ik ben alsnog flink misselijk. Bij de vorige zwangerschap moest ik overigens wel vaker overgeven dan nu

2 maanden geleden

Hielpen mij zeker heel goed! Had de gewone pillen, geen zetpillen. Nam 's ochtends 1 en 's avonds. Halfuurtje voordat ik wat ging eten (ontbijt of avondeten, nou ja.. weinig natuurlijk) maar het hielp zeker. Overgeven stopte daardoor.

2 maanden geleden

Helpt hier zeker! Was met 8 weken erg beroerd, emesafene gekregen (normale pillen) en de misselijkheid was eerst zelfs vrijwel verdwenen! Ik ben nu bijna 10 weken en merk wel dat de misselijkheid op z’n hoogte punt is, aangezien het “erdoorheen” komt, maar het is nog te doen. Heb nog genoeg pillen voor 6 dagen, hopelijk is dat voldoende en anders vraag ik om een herhaal recept. Beetje jammer dat het sinds februari dit jaar niet meer vergoed wordt, het zijn prijzige pillen 😬

2 maanden geleden

Ik heb de zetpil variant ook, nu 5 dagen. Had de 1e dag t idee dat t hielp en daarna niet meer, of t scherpe randje alleen eraf haalt. Ik moest ze van apotheker perse snachts nemen maar miss zijn ze uitgewerkt in de ochtend? Ze zei dst t geen zin had als je al wakker bent (of wekker zetten) want je hersenen maken dan al de braakneigingen aan. Neemt er iemand de zetpil wel in de ochtend?

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Ik heb de zetpil variant ook, nu 5 dagen. Had de 1e dag t idee dat t hielp ...
Nog gebeld en mocht er toch ook sochtends nog een nemen. Dat doe ik nu maar alsnog ...geef ik over

2 maanden geleden

Ik heb de gewone tabletten en ze maken mijn dagen dragelijk. Ik ben soms nog wel misselijk, soms zelfs ook overgeven, maar wel veel minder!