18 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb deze krampen ook ik ben inmiddels 8 weken. Maar heb het gevoel dat het meer mijn darmen zijn dan mijn baarmoeder.

3 maanden geleden

Reactie op Roosje1997

Ik heb deze krampen ook ik ben inmiddels 8 weken. Maar heb het gevoel dat h ...
Ja ik denk ook mijn darmen, ik heb al 2 weken geen normale ontlasting en ben enorm opgeblazen! Maar toch maakt het me wel een beetje angstig ivm een miskraam in februari!

3 maanden geleden

Reactie op Kelies

Ja ik denk ook mijn darmen, ik heb al 2 weken geen normale ontlasting en be ...
Snap ik heel goed 😞. Ik heb ook geen normale ontlasting.

3 maanden geleden

Ik ben 4+4 en heb endometriose, dus normaal verschrikkelijke menstruatiepijn. Ik heb sinds mijn positieve test regelmatig best veel krampjes de hele dag door, maar ze zijn niet te vergelijken met de intensiteit van mijn menstruatie krampen. Maar zeker wel aanwezig genoeg dat ik toch nog steeds denk dat ik elk moment ongesteld ga worden! Ik lees overal dat zolang je geen bloed verliest dit normaal is. ☺️

3 maanden geleden

Ja, hier hetzelfde. 6 weken en 1 dag zwanger. Ook sinds een paar dagen last van gehad. Nu weer minder.

3 maanden geleden

Reactie op Roosje1997

Snap ik heel goed 😞. Ik heb ook geen normale ontlasting.
En vanaf hoeveel weken heb je dit al?😔

3 maanden geleden

Reactie op 1987Venlo

Ja, hier hetzelfde. 6 weken en 1 dag zwanger. Ook sinds een paar dagen last ...
Gelukkig bij jou nu minder! Geeft mij ook een beetje hoop😓

3 maanden geleden

Reactie op flordomar

Ik ben 4+4 en heb endometriose, dus normaal verschrikkelijke menstruatiepij ...
Stelt me toch een beetje gerust dat andere het ook hebben..

3 maanden geleden

Konden ze al een kloppend hartje zien op je echo?

3 maanden geleden

Reactie op bonnxx

Konden ze al een kloppend hartje zien op je echo?
Nee, ze zei ik denk dat je net 1/2 dagen te vroeg bent voor een hartje.. ik moet maandag terug 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Kelies

Nee, ze zei ik denk dat je net 1/2 dagen te vroeg bent voor een hartje.. ik ...
Super spannend maar wel heel fijn dat het er verder goed uit zag! Ik heb vrijdag mijn eerste echo. Ben dan als het goed is 6.5 . Maar gaan het weekend op vakantie met de familie... dus wilde het graag daarvoor weten. Vind het ook zo ontzettend spannend

3 maanden geleden

Reactie op bonnxx

Super spannend maar wel heel fijn dat het er verder goed uit zag! Ik heb vr ...
Dat snap ik helemaal! Zo spannend allemaal hè 🫣 Voel je je wel goed verder?

3 maanden geleden

Reactie op Kelies

Dat snap ik helemaal! Zo spannend allemaal hè 🫣 Voel je je wel goed verder ...
Nou ja opzich wel, is de 2e nu heb nog een zoontje van net 2. Maar op moe en een beetje misselijkheid mag ik niet klagen denk haha... het blijft een wonder

3 maanden geleden

Ik heb ook rond de 5 weken enorme buikkramp gehad. Het was s nachts en zodanig erg dat ik er van ben flauwgevallen. Nu heb ik een hoge pijngrens dus dit was voor mij allemaal nieuw. Ik maakte me daar wel een klein beetje zorgen om maar met ruim 6 weken heb ik een echo gehad. En op de echo was een kloppend hartje te zien. Overigens zijn de krampen nu wel afgenomen. Heel af en toe heb ik ze nog. Maar niet meer zo heftig. De verloskundige wist ook niet wat het was. Bij mij is het de eerste, weet niet of het uitmaakt?

3 maanden geleden

Reactie op HeleenG

Ik heb ook rond de 5 weken enorme buikkramp gehad. Het was s nachts en zoda ...
Jeetje wat vervelend! Maar toch heel blij om te lezen dat ik niet de enige ben.. hoever ben jij nu?

3 maanden geleden

Ik ben er gisteren, op vakantie, achter gekomen dat ik zwanger ben. Heb ook al ruim een week enorme buikkrampen die ook doorstralen naar mijn rug. Echt heel vervelend..

3 maanden geleden

Reactie op Tamvb

Ik ben er gisteren, op vakantie, achter gekomen dat ik zwanger ben. Heb ook ...
Heel vervelend 😔 Hopelijk kun je wel een beetje genieten van je vakantie! Hoe ver ben je nu?

3 maanden geleden

Reactie op Kelies

Heel vervelend 😔 Hopelijk kun je wel een beetje genieten van je vakantie! ...
Redelijk, haha. Ben ook wel echt veel vermoeider😅. Ik weet het niet precies.. het is de eerste keer dus ik vind het nog een beetje lastig. Als ik kijk naar m’n laatste menstruatie zou ik nu al 6+5 zijn, maar ik was onregelmatig ongesteld want nog niet heel lang gestopt met de pil. Dus ik weet niet zo goed hoe accuraat dat dan is. Zodra we terug zijn snel naar de verloskundige en hopelijk kunnen zij het wat beter zien!