27 Reacties

2 maanden geleden

Ja! Heel herkenbaar.. ben nu 7 weken, sinds een aantal dagen menstruatiepijn, wat donker bruin bloedverlies en sinds vandaag echt last van mijn onderrug. (Afgelopen dagen ook al maar wel minder als vandaag..) Zitten is amper te doen. Het maakt mij best onzeker.. 😞

2 maanden geleden

Reactie op JiskaP

Ja! Heel herkenbaar.. ben nu 7 weken, sinds een aantal dagen menstruatiepij ...
Pfff, vervelend he! Wanneer heb je de eerste echo? Mijn verloskundige geeft aan dat de pijn per persoon erg kan verschillen dus ik probeer positief te blijven.

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Pfff, vervelend he! Wanneer heb je de eerste echo? Mijn verloskundige geeft ...
Ja, echt hoor! :( 16 aug heb ik de eerste, ben zo benieuwd! Hopelijk een positieve! Heb jij al een datum of? Ah, dat is wel fijn om te weten.. goed zo! Moed houden! 🤍

2 maanden geleden

Ohh spannend ik een week later, de 23ste. Maar mijn verloskundige had aangegeven dat het eventueel bij aanhoudende pijn ook eerder kan. Dus ik denk dat ik daar morgen om ga vragen!

2 maanden geleden

Zeker herkenbaar! Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. Vanaf ongeveer 5 weken tot aan 7 weken. Kon bijna niks, moeilijk lopen en bukken.. hele dagen op bed gelegen (gelukkig vakantie). Waarschijnlijk was het mijn lijf die moest wennen aan de hormonen 🤷‍♀️ En het is gelukkig weer overgegaan! Verder ook geen last meer van gehad gedurende de zwangerschap. Hoop voor jou dat het snel minder is of zelfs over gaat!

2 maanden geleden

Reactie op Ivanderwerff

Zeker herkenbaar! Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. Vanaf ...
Heel fijn om te lezen dit! Ga ik daar maar aan vasthouden 😄

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik had me nog een dagje ziekgemeld van werk (2 weken terug) ivm hevige lage rugpijn, natuurlijk wist ik toen niet dat ik zwanger ben :) de buikpijnen zijn ook wel wat minder nu, ook is de rugpijn verdwenen inmiddels

2 maanden geleden

Hopen dat dat bij ons ook gaat afnemen! Ik heb vanmorgen wel nog een keer gebeld en aangegeven hoeveel pijn ik heb en dan vooral in de rug. De gynaecoloog was toch ongerust en wilde een echo maken maar geen tekenen gevonden dat er iets niet goed zou zijn. Ze zagen een heel klein puntje van 1.3 bij 3 mm op de echo waarbij ze verwachten dat dat het babytje is en alles goed is maar omdat het nog zo pril is nog niet helemaal te zeggen. Daarom willen ze me graag volgende week maandag nog een keer zien, dan kunnen ze het zeker zeggen.

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Hopen dat dat bij ons ook gaat afnemen! Ik heb vanmorgen wel nog een keer g ...
Gelukkig maar! Hopen dat maandag ook weer alles goed is! Ik zou wel goed rusten, bij mij hielp dat

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ohh spannend ik een week later, de 23ste. Maar mijn verloskundige had aange ...
Ja, doe je goed! Ik heb er vanochtend eentje gehad.. helaas was er niks te zien in de baarmoeder, extra hcg bloedonderzoek gehad in het ziekenhuis. Heb nog wel hcg in mn lichaam zitten, woensdag afspraak bij de gynaecoloog. Spannend weer. Weet jij al meer?

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Hopen dat dat bij ons ook gaat afnemen! Ik heb vanmorgen wel nog een keer g ...
Alsnog spannend dus! Ik duim voor je!! 🤍

2 maanden geleden

Reactie op JiskaP

Ja, doe je goed! Ik heb er vanochtend eentje gehad.. helaas was er niks te ...
Ohh toch ook eerder? Ook aangegeven dat je veel pijn had? Hoeveel was je nu precies? Niks te zien?? Dat moet eigenlijk wel vanaf 7 weken of niet 🥲. Jij moest dus ook naar het ziekenhuis? En hoeveel hcg heb je dan?

2 maanden geleden

En hoe is heg met je bloedverlies?

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ohh toch ook eerder? Ook aangegeven dat je veel pijn had? Hoeveel was je nu ...
Ja, dat inderdaad aangegeven. Ik was gisteren 7,1. Nee, gek hè. Was niks te zien in de baarmoeder. Wel gaan ze morgen kijken of het misschien een buitenbaarmoederlijke is ivm de vele buikpijn ook die ik heb gehad. Of dat het misschien toch een prik begin is ipv 7 weken zwanger of toch dat het foute boel is. Morgen moet ik daarvoor naar het ziekenhuis. Mijn hcg was gisteren 94. Bij thuiskomst een licht streepje op de test, vanochtend helder en duidelijk. Mijn bloedverlies is inmiddels gestopt! :) Hoe is het met jou inmiddels?

2 maanden geleden

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest, was toen exact 8weken. Ik heb ook af en toe rugpijn, en ze zei dat dit kwam door de positie van alles nu, ze zei zelfs dat ik me nog mocht verwachten aan rugpijn

2 maanden geleden

Reactie op JiskaP

Ja, dat inderdaad aangegeven. Ik was gisteren 7,1. Nee, gek hè. Was niks te ...
Pfoeh, spannend voor je zeg! Heel veel sterkte morgen!! Hoop het beste voor je ❤️ wel fijn dat het bloedverlies is afgenomen. Bij mij nog steeds hetzelfde, geen bloed maar gewoon constante buikpijn en rugpijn 😭

2 maanden geleden

Reactie op Anber123

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest, was toen exact 8weken. Ik heb o ...
Ook daar heen gegaan ivm de pijn? Wel bijzonder dat iedereen toch weer wat anders zegt haha. Mijn gynecoloog zei juist dat het niet normaal is dat je zoveel pijn hebt en de verloskundige was juist wat minder stellig

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ook daar heen gegaan ivm de pijn? Wel bijzonder dat iedereen toch weer wat ...
Nee, in België is het de gewoonte om rond 8w al naar de gynaecoloog te gaan, en door de positie van alles zei ze dat het zou kunnen dat ik lage rugpijn heb en zal krijgen

2 maanden geleden

Reactie op JiskaP

Ja, dat inderdaad aangegeven. Ik was gisteren 7,1. Nee, gek hè. Was niks te ...
En weet je al meer?

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

En weet je al meer?
Ja, bij de gynaecoloog ook niks te zien. HCG was woensdag naar 32 gezakt. Ze benoemen het nu als een ZOL, zwangerschap onbekende locatie. 😞 Woensdag weer naar het ziekenhuis voor een echo en weer een bloedonderzoek. Vervelend dat jij nog de klachten hebt, hopelijk zakt dat snel wat af!! 😘