27 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op JiskaP

Ja, bij de gynaecoloog ook niks te zien. HCG was woensdag naar 32 gezakt. Z ...
Ahh wat een nare indicatie! Wat vervelend zeg.. ook heel stom dat het HCG is gezakt.. niet veel hoop nu dus of wel? 😭 Ik hoop voor je op een wonder.. hoe is het met de pijn?

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ahh wat een nare indicatie! Wat vervelend zeg.. ook heel stom dat het HCG i ...
Zeg dat! 😢😢 Ja, al is het wel beter anders krijg je injecties met methotrexaat en mag je minimaal 3 maanden niet zwanger raken. Nu kan het lichaam het zelf oplossen doordat het hcg daalt. Dus in die zin is het wel prettig, al klinkt dat heel dubbel en naar om te zeggen. M’n lichaam is best op, ben ontzettend moe, vandaag aparte buikpijn. Het kan zo zijn dat het er nog uit komt en anders lost het lichaam het op.. ik had er nog nooit van gehoord, heel apart. Verdrietig ook. Vind je het spannend voor maandag? 🍀🤍

2 maanden geleden

Reactie op JiskaP

Zeg dat! 😢😢 Ja, al is het wel beter anders krijg je injecties met methotr ...
Pfoeh heel verdrietig voor jou/ jullie! Het is idd zo gek om dan nu zo te gaan praten.. hopen en blij zijn dat je lichaam het zelf gaat aanpakken en laat ‘verdwijnen’ terwijl je dat dus helemaal niet wilt 🥹 wat een kut zooi. Spannend voor jou ik hoop dat het snel wegtrekt dan en het allemaal snel goedkomt! 😢❤️ Ja ik blijf pijn houden maar goed je blijft ook berichten lezen dat dat erbij kan horen dus ik blijf het enorm spannend vinden maar heb ook wel een goed gevoel omdat ze vorige keer wel iets kleins hebben gezien en ik geen enkele bloedingen heb.. dan maar gek zeggend; hoop dat ik gewoon heel veel pijn heb maar alles goed is en blijft 😅 Afwachten maar.. ik kijk elke keer igg met smart op dit forum om te kijken of je nog wat gezegd hebt.. leef ontzettend met je mee.

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Pfoeh heel verdrietig voor jou/ jullie! Het is idd zo gek om dan nu zo te g ...
Wat lief, je bericht! ♥️ Even een update; mijn hcg is gedaald naar 2. Het lichaam heeft het vanzelf opgelost, wat wel fijn is, is dat mijn baarmoeder schoon is. En de buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelukkig goed is gegaan zonder dat ik er nog meer last van had. Nu een plekje geven en hopen dat het in de toekomst goed mag gaan, we gaan er weer voor! 🤍🍀 Ik heb aan jou gedacht van de week en ben benieuwd hoe het afgelopen maandag was. 😘

2 maanden geleden

Reactie op JiskaP

Wat lief, je bericht! ♥️ Even een update; mijn hcg is gedaald naar 2. Het l ...
Pfoe, wel fijn dat er niks engs nu is en dat je niet meer zoveel pijn hebt en dergelijke of bijvoorbeeld een operatie moest! Sterkte de komende tijd en de volgende keer gewoon weer opnieuw met volle moed voor gaan! Komt vast goed 😘 Bij mij staat alles op groen.. Wat ze maandag zagen is aanzienlijk gegroeid ten opzichte van week ervoor van 3.1 bij 1 mm naar 18 bij 7 mm! Nog geen kloppend harte of echt een babytje maar het paste bij 5 weken.. dus volgende week donderdag weer.. ze blijven controleren tot ze een hartje gaan zien. Fijne artsen die goed en serieus meedenken dus! Het blijft spannend maar ondanks alle pijn hier dus alles op groen. Dus wij hebben goede hoop en denk ik de pech dat ik misschien gewoon veel pijn heb in de zwangerschap maar als verder alles goed is dan neem ik dat zeker voor lief!

2 maanden geleden

Ik heb sinds gister nu donker bruin bloedverlies.. pff. Hoe zag de bloeding er bij nou precies uit?