37 Reacties

3 maanden geleden

Volgens mij geeft deze test niet hoger aan dan 3+

3 maanden geleden

Reactie op Angelavanbergen1989

Volgens mij geeft deze test niet hoger aan dan 3+
Nee dat klopt alleen hij zit dus eigenlijk te hoog. Ik zou op 1-2 of hooguit 2-3 moeten zitten. Dus dat is mijn vraag eigenlijk.

3 maanden geleden

Misschien wel een tweeling

3 maanden geleden

Ik heb dit dus ook. Ik testte 2/3 dagen na mijn gemiste ongesteldheid met de clearblue en die zei 3+. Ik had dit ook telefonisch aangegeven bij de verloskundige praktijk maar volgens hun was er niks vreemds. Helaas moet ik nog 2 weken wachten tot de echo. 😩

3 maanden geleden

Hi DeSkippy, Ik heb hetzelfde. Ook ik ben 4 weken en twee dagen zwanger, we lopen mooi gelijk! Gister een test van de trekpleister gedaan en die zei 3-4 weken. Mijn positieve zwangerschapstest van afgelopen zaterdag was ook meteen superduidelijk. Het zal per persoon wel verschillen hoeveel hormoon je aanmaakt en die tests gaan vast uit van de gemene deler. Toch ben ik ook nog wel wat bezorgd dat het een tweeling kan zijn... Mijn zus heeft een tweeling dus het komt blijkbaar wel voor in de familie. Maar online lees ik overal dat hoeveelheid HCG en aantal kindjes geen verband heeft. We gaan het zien! Het is in ieder geval lekker duidelijk, daar kunnen we ons wel aan vasthouden!

3 maanden geleden

Reactie op MotherofDragons22

Ik heb dit dus ook. Ik testte 2/3 dagen na mijn gemiste ongesteldheid met d ...
Oh dat doet goed om te horen. Ik las dingen over een mola zwangerschap en dan schrik ik gelijk maar ben dus niet de enige met dit soort testen! 😃 welke datum heb jij je echo? Gefeliciteerd in ieder geval.

3 maanden geleden

Misschien een vroege innesteling gehad dat daarom je hcg al wat hoger is. Dan wordt je waarschijnlijk een paar dagen teruggezet qua uitgerekende datum. Had ik bij de eerste ook. Volgens m’n eigen berekening was ik toen op 16 maart uitgerekend en bij de eerste echo teruggezet naar 14 maart. Uiteindelijk geboren op 3 maart

3 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Hi DeSkippy, Ik heb hetzelfde. Ook ik ben 4 weken en twee dagen zwanger, we ...
Goed om te horen! Ik las op internet over mola zwangerschap dus was toch een soort bang dus het is fijn om te horen dat er meer dames zijn met dit soort testen. Tweeling is inderdaad ook al een paar keer door mijn hoofd gegaan, al hoewel ik super blij zou zijn dat ik nog gezegend mag worden 2 kindjes heb ik ze toch liever niet tegelijk haha, lijkt me erg heftig. Maarja daar doen we nu niks meer aan behalve afwachten. Wanneer mag jij voor je eerste echo? Ik de 29ste. Gefeliciteerd in ieder geval!

3 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Misschien een vroege innesteling gehad dat daarom je hcg al wat hoger is. D ...
Bedankt voor je reactie! Altijd fijn om positieve verhalen te horen! Ik ben benieuwd heb over 2 weken een echo!

3 maanden geleden

Reactie op DeSkippy

Oh dat doet goed om te horen. Ik las dingen over een mola zwangerschap en d ...
Hoi ik lees net dat jij de 29e je eerste echo hebt. Ik ook😂👍 mooi tegelijk. Wat duurt het ook allemaal vreselijk lang heh

3 maanden geleden

Reactie op DeSkippy

Goed om te horen! Ik las op internet over mola zwangerschap dus was toch ee ...
Dank je! Jij ook gefeliciteerd! Ik weet nog niet wanneer ik mag komen voor de echo. Ik heb pas vandaag de verloskundepraktijk gemaild. Het nieuws moest even een paar dagen landen voordat ik het durfde te delen, dit is mijn eerste zwangerschap. Ik hoop dat ik ook rond de 29e mag komen voor een echo, ik ben heel benieuwd!

3 maanden geleden

Reactie op MotherofDragons22

Hoi ik lees net dat jij de 29e je eerste echo hebt. Ik ook😂👍 mooi tegelij ...
Hahaha dat is wel echt bizar! Benieuwd wat je zou meegeven als uitgerekende datum. Mag ik vragen hoe oud je bent? En is dit je eerste kindje?

3 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Dank je! Jij ook gefeliciteerd! Ik weet nog niet wanneer ik mag komen voor ...
Ik hoop het ook voor je! Toevallig al wat gehoord?

3 maanden geleden

Toevallig gister ook weer een clearblue test gedaan! Toen was ik 4+3 en ik kreeg ook 3+! Ik had ook 2-3 verwacht haha. Hoe zit het met jullie hormonen? Behalve vermoeidheid, af en toe misselijkheid en gevoelige borsten (als ik er op druk) heb ik niet heel veel!

3 maanden geleden

Reactie op mommytobe2608

Toevallig gister ook weer een clearblue test gedaan! Toen was ik 4+3 en ik ...
Bij mij valt het qua symptomen erg mee. Toen ik zo snel de clearblue 3+ kreeg had ik ook een beetje verwacht dat ik snel ziek zou worden. Maar ik ben nu iets meer dan 6 weken zwanger en het valt me erg mee. Niet persee misselijk maar meer “brak”. Verder gevoelige borsten. Eetlust is helemaal in war. Vermoeid. En ik huil heel snel.

3 maanden geleden

Reactie op DeSkippy

Hahaha dat is wel echt bizar! Benieuwd wat je zou meegeven als uitgerekende ...
Dit wordt mijn eerste kindje. Dus alles is helemaal nieuw voor mij. Ik ben 31 jaar. En jij ?

3 maanden geleden

Reactie op DeSkippy

Ik hoop het ook voor je! Toevallig al wat gehoord?
Ja ik mag op 5 augustus voor de eerste echo! Duurt nog laaaaang... Ik heb nog steeds vrij weinig symptomen op nu 4+6, hoe is dat nu bij jou DeSkippy? Een knaltest lijkt niet echt uit te maken dus heb het zelf wel weer losgelaten en ben vooral blij dat de hormonenfabriek goed is opgestart :-)

3 maanden geleden

Hee, bij me vorige twee zwangerschappen dit ook gehad had gewoon beide keren een vroege innesteling dus zou je er niet druk over maken !❤️

2 maanden geleden

Reactie op mommytobe2608

Toevallig gister ook weer een clearblue test gedaan! Toen was ik 4+3 en ik ...
Hahaha oké nou duidelijk niet de enige dus! Fijn! Ik heb inderdaad ook gevoelige borsten maar niet zo erg als bij eerdere zwangerschappen. Wel elke avond en ochtend misselijk en dat word met de dag erger. En moe zo moe. Maar allemaal voor het goede doel. Gefeliciteerd met je zwangerschap 🤰

2 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Ja ik mag op 5 augustus voor de eerste echo! Duurt nog laaaaang... Ik heb n ...
Ja het wachten duurt lang hè! Ben elke dag aan het aftellen het is echt de datum waar ik naar toe leef. Heb ook al meerdere miskramen gehad dus het is ook wel spannend. Ik begin steeds meer klachten te krijgen. Gevoelige borsten, misselijk en heel moe.