6 Reacties

8 maanden geleden

Ja, ooit aangeschaft maar ik ben geen thuissporter. Wat wil je weten

8 maanden geleden

Ik ben er mee gestart sinds vorige week. Voor mijn zwangerschap ook thuis workouts mee gedaan. Wat wil je weten?

8 maanden geleden

Vooral jullie ervaring. Wat vinden jullie ervan? Adviseren jullie het? Hoe ziet het programma eruit?

8 maanden geleden

Ik heb het programma ooit aangeschaft maar niet perse deze maar een andere. In het begin vol enthousiasme begonnen maar merkte toch al snel dat thuis sporten voor mij niet werkte. Ik sportte veel effectiever buiten de deur en zag dat ook meer als een me-time moment dan op de laptop jn de slaapkamer. Zeker met een peuter om me heen. Het bestaat uit een reeks video’s die je inplant en dan volg je die. Na tijdje is er wat minder vernieuwing en heb je alle oefeningen wel onder de knie. Ik vond het zelf niet heel ingewikkeld maar dat is ook omdat het natuurlijk voor iedereen toegankelijk moet zijn. Dit is beetje hoe ik het ervaren heb!

8 maanden geleden

Ik zou dan de app van pamela Reif downloaden en daarbij dan een workout schema kiezen. Dit kan gewoon gratis en haar filmpjes staan allemaal op YouTube. In de app staat dan per dag wat je moet doen.

8 maanden geleden

Ik ga binnenk beginnen met de post partum. Voor mijn zwangerschap al wel met NBFM gesport! Ik vond het een hele fijne manier van sporten. Gewoon lekker thuis en max een half uur. Ik had er al mooie resultaten mee behaald, maar kan binnenkort opnieuw beginnen. Het enige 'nadeel' vind ik: ze maken regelmatig nieuwe programma's en die moet je nog los aanschaffen. Je kan die Programma's wel elke keer opnieuw blijven doen.