25 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook naar Mexico geweest met een prille zwangerschap. Voor mij was het een super slecht idee, mijn kwalen waren zo heftig dat ik nauwelijks kon functioneren. Dagelijks overgeven vanaf week 6 tot 12. Wij verbleven ook bijna 4 weken kn Mexico en ik was echt aan het aftellen 馃ス馃ス馃ス

2 maanden geleden

Ik ben met 5,5 week zwangerschap naar Canada geweest voor 3 weken. Een stoel aan het gangpad in het vliegtuig vond ik erg prettig, kon ik tijdens de vlucht plassen, en lopen zonder iemand te moeten storen. Ik heb het ook direct kenbaar gemaakt bij de cabincrew, kon wat vaker een snack halen en veel water drinken! Tijdens de reis inderdaad geen extreme dingen doen, ik moest vaak overdag even extra slapen ivm hele erge vermoeidheid, en ben heel misselijk geweest. Ook natuurlijk omdat je niet in je eigen ritme zit. Geen zin om te eten etc. Bereid je er van te voren op voor dat je reis anders gaat zijn dan anders, dat hielp voor ons echt wel. En wij zeiden steeds, alles voor het goede doel, als alles goed mag blijven gaan over een paar maanden een prachtig kindje in onze armen. Probeer vooral te genieten van zo鈥檔 mooie reis samen!

2 maanden geleden

Reactie op Sarsoura

Hier ook naar Mexico geweest met een prille zwangerschap. Voor mij was het ...
Ach jeetje wat verschrikkelijk voor je! Heel vervelend zeg! Ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen genieten ervan.. Ik mag van geluk spreken dat ik niet zo misselijk ben dat ik moet spugen 馃檹馃徏 Ik heb nog wel een ander vraagje, ik heb je daarom even een verzoek gestuurd!

2 maanden geleden

Reactie op mariss123456

Ik ben met 5,5 week zwangerschap naar Canada geweest voor 3 weken. Een s ...
Bedankt voor jouw reactie en delen van jouw ervaring! Dat gaan wij zeker doen en ik neem je tips mee! 馃