5 Reacties

15 dagen geleden

Hi ik heb ook een paar maanden terug een curretage gehad maar bij mij kwam de menstruatie snel weer op gang! daarna weer zwanger geraakt en toen weer miskraam en weer snel ongesteld en nu 20 weken zwanger! hoop en vertrouwen erin blijven houden!

15 dagen geleden

Ik heb in april een curretage gehad nadat het vruchtje niet werd afgestoten na medicatie. Ik had na 21 dagen weer een menstruatie, maar veel minder bloedverlies dan normaal maar wel veel buikpijn. In totaal heb ik 3 cyclussen van 21 dagen gehad waarna ik in juli weer een positieve test in handen had. Dit is gelukkig een gezonde zwangerschap en ben nu 19+3. Geef de moed niet op en hou vertrouwen in je lichaam🍀

14 dagen geleden

Reactie op Luna1997

Ik heb in april een curretage gehad nadat het vruchtje niet werd afgestoten ...
De twee cyclussen wat volgde had ik trouwens ook heel weinig bloedverlies en veel buikpijn. Gynaecoloog gaf aan dat dit mijn normale cyclus kan zijn aangezien ik gestopt was met de pil na +/- 11 jaar en daarna meteen zwanger was geraakt..

13 dagen geleden

Weet jij toevallig dat je dit bericht in de Maart Geboortegroep geplaatst hebt ipv in het algemene forum? Ik heb zelf geen ervaring met curretage, alleen met medicatie en een hysteroscopie. Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel weer een normale menstruatie🍀🤞🏻

11 dagen geleden

Reactie op Deems1991

Weet jij toevallig dat je dit bericht in de Maart Geboortegroep geplaatst h ...
Had ik nog niet gezien, thnx zal het aanpassen. Ik hoop dat het weer op ritme komt.