7 Reacties

2 maanden geleden

Wat vervelend zeg! Kan de verloskundige geen echo maken om te kijken wat er aan de hand is??

2 maanden geleden

Reactie op Tessssjeeee

Wat vervelend zeg! Kan de verloskundige geen echo maken om te kijken wat er ...
Nee ik ga morgen 2 weken weg en omdat het nog zo pril is zegt ze dat er dan nog niks te zien is…

2 maanden geleden

Reactie op Mtdw

Nee ik ga morgen 2 weken weg en omdat het nog zo pril is zegt ze dat er dan ...
Ow wat vervelend zeg! Dan ga je ook niet helemaal lekker je vakantie in. Maarja misschien is het een gevoelig vaatje, de bloedstroom is veel beter daar nu je zwanger bent. Zolang het niet continu is en helder rood, denk ik dat het wel oké is. Maakt de verloskundige zich zorgen?

2 maanden geleden

Ach meid. Wat heftig. Hopelijk is het niets. Ik moet zeggen mijn vriendin heeft dit ook een paar maanden gehad en die heeft nu een gezonde dochter. Ik zal voor je duimen.

2 maanden geleden

Reactie op Tessssjeeee

Ow wat vervelend zeg! Dan ga je ook niet helemaal lekker je vakantie in. Ma ...
Kon ik niet goed pijlen om eerlijk te zijn.. ze zei vooral afwachten..

2 maanden geleden

Reactie op Mtdw

Kon ik niet goed pijlen om eerlijk te zijn.. ze zei vooral afwachten..
Hmm lastig! Veel sterkte!

2 maanden geleden

Hey! Ik heb hetzelfde, had vorige week een paar druppels rood bloed, en dacht ook gelijk aan een miskraam aangezien mijn vorige miskraam ook zo begon. Toen een week niks en nu hoef ik maar te niezen of ik heb al roze/bruine afscheiding. Verloskundige zegt dat sommige mensen een hele gevoelige baarmoedermond hebben en dat zolang je geen buikpijn en stolsels hebt het geen kwaad kan. Ik snap je gedachten! Ook ik blijf bang dat het wel ineenkeer doorzet, denk dat je dat niet meer los kan laten na een eerdere miskraam.. Hoe zit het met je overige verschijnselen? Ik heb namelijk wel dagelijks last van misselijk/overgeven, hoofdpijn en pijnlijke borsten. Dus ik denk zolang dat er nog is hou ik goede hoop🍀