16 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben een warmte knuffel van warmies die we na de voeding op haar buikje leggen, in combinatie met inbakeren merken we echt enorm verschil.. ze ontspant hier een stuk meer van en valt veel sneller weer in slaap!
9 maanden geleden
Ik lees mee! Onze kleine man van 2 weken heeft ook enorm veel last van krampjes 🥺
9 maanden geleden
Nog even aanvulling op mijn reactie; ik ben zelf niet zo’n voorstander van dingen toevoegen aan het drinken etc.. ik denk dat de krampjes er gewoon bij horen en dat het voornamelijk is hoe maak ik het hem/haar zo comfortabel mogelijk.. probeer verschillende houdingen met voeden, pauzes, lekker laten ontspannen, warm badje.. en natuurlijk lekker knuffelen. Het is heel zwaar, merk het zelf ook wel echt dat de vermoeidheid nu begint in te slaan! Maar probeer er ook van te genieten ook al is het moeilijk en zwaar ☺️
9 maanden geleden
Hier heel positief! Zowel bij de oudste destijds als nu bij de newborn. Ze is nu 3,5 week en een week geleden mee begonnen. Nagenoeg geen krampjes.
9 maanden geleden
Wij zijn hier ook heel enthousiast over. Afgelopen zaterdag begonnen en het is hier echt veel rustiger qua krampjes. Zelf ben ik ook niet zo'n fan van allerlei dingen toevoegen en extra geven maar na zo veel positieve verhalen erover, kon ik het niet laten het te proberen en ben blij dat ik het heb gedaan. Heb een veel relaxter kind.
9 maanden geleden
Wij zijn hier ook heel enthousiast over. Afgelopen zaterdag begonnen en het ...
Vanaf wanneer merkte je verschil? En je voegt het 1 keer toe per dag aan de fles, klopt dat? 😊
9 maanden geleden
Reactie op diplodocus
Hier heel positief! Zowel bij de oudste destijds als nu bij de newborn. Ze ...
Goed om te horen! Wanneer merkte te verschil? Daarvoor wel last van de krampjes?
9 maanden geleden
Reactie op Angela5596
Goed om te horen! Wanneer merkte te verschil? Daarvoor wel last van de kram ...
Ja, zodra we merkten dat er krampjes kwamen zijn we dus begonnen. Na 2 dagen al veel beter en inmiddels echt bijna niks meer. Af en toe even 10 seconden, dan zie je haar ook even verkrampen, maar zakt het meteen weer af.
We hebben een super relaxte baby die nog geen 5 minuutjes per dag huilt ☺️
9 maanden geleden
Reactie op diplodocus
Ja, zodra we merkten dat er krampjes kwamen zijn we dus begonnen. Na 2 dage ...
Bij de eerste deden we het inderdaad gewoon in de fles. Nu geef ik volledig borstvoeding en was het even zoeken. Nu vang ik wat melk op aan de andere kant tijdens het voeden en doen we zo’n 10-20ml in de fles met de probiotica. Deze geeft papa dan, heeft hij toch alvast een kort voedingsmomentje ☺️
9 maanden geleden
Reactie op Angela5596
Vanaf wanneer merkte je verschil? En je voegt het 1 keer toe per dag aan de ...
Wij zijn zaterdag begonnen en ik vond het vanaf dinsdag/woensdag veel rustiger worden. Ik doe 1 schepje in de fles voordat we de nacht in gaan.
9 maanden geleden
Wij zijn zaterdag begonnen en ik vond het vanaf dinsdag/woensdag veel rusti ...
Doe je dit in de nachtfles omdat er bij jullie voornamelijk in de nacht krampjes zijn of zonder reden? Onze kleine meid heeft vooral in ochtend en middag last ervan en avond/nacht minder.
9 maanden geleden
Kan dit gewoon toegevoegd worden in de fles van 120ml? Ik lees namelijk ook dat het gaat klonteren..
9 maanden geleden
Reactie op noortje2406
Kan dit gewoon toegevoegd worden in de fles van 120ml? Ik lees namelijk ook ...
Kan gewoon hoor, je mag het alleen niet langer dan 5 min laten staan. Misschien dat het daarna gaat klonteren maar nog geen ervaring mee
9 maanden geleden
Reactie op kimzs
Even vraagje; kun je dit ook zelf nemen of moet je het echt aan je baby gev ...
Dat kan zeker! Maar het merk heeft ook gewone pro biotica voor volwassenen. Die is net ff minder ingewikkeld in te nemen dan de Start versie die speciaal voor baby’s is.
9 maanden geleden
Reactie op noortje2406
Kan dit gewoon toegevoegd worden in de fles van 120ml? Ik lees namelijk ook ...
Wij geven het ook, en ik maak dan eerst even 30 klaar en dan een schepje probiotica. Het drinkt echt wat moeilijker voor ze namelijk.