8 Reacties

één dag geleden

Wat doe je op je broodjes? Misschien kan je kijken of je meer eiwitten kan toevoegen. Bijvoorbeeld hutenkase met pesto of kipfilet. Of broodje avocado met een gekookt ei. Of ipv alleen brood ook shakes te nemen met eiwitten en groente en fruit? Cake maken met extra eiwitten. Kwark met muesli en fruit en notenpasta.

één dag geleden

Ik zou je adviseren meer groente te eten gekoppeld met rood vlees (wel goed doorgebakken natuurlijk). Dit vult meer en duurt langer om te verteren. Brood voeld zwaar maar is eigenlijk leeg en er zit ook veel suiker in.

één dag geleden

Een goede verhouding bij iedere maaltijd in vetten, eiwitten en koolhydraten zodat je van alles genoeg binnenkrijgt en daaruit je energie kan halen!

één dag geleden

Ik eet grotendeels koolhydraatarm, zeker richting de avond. Ik kan zoveel groene eten als ik wil en ik voeg daar een portie vlees bij, ook scrambled egg is ook erg lekker met groenten (en vlees). Ik vind het erg goed vullen 😄

20 uur geleden

Ik ontbijt altijd met griekse yoghurt met bessen en walnoten. Als ik brood ontbijt heb ik na 1 uur weer trek haha! Ik zou echt kijken wat je lekker vindt, maar meer eiwitten en vetten toevoegen kan wel helpen!

19 uur geleden

Wat voor brood eet je? Maakt ook uit. Volkoren brood voedt/vult beter dan wit brood bijvoorbeeld :) of bijvoorbeeld een keertje havermoutpap, ook gezond en lekker vullend. Of een banaan… En elke keer voor het eten eerst een glas water, dan zit je sneller vol én dan blijf je lekker gehydrateerd! Oja, en zo min mogelijk suikers, want daar krijg je vaak juist trek van… Tot zover mijn tips 😜

19 uur geleden

Alles hierboven! En qua eiwitten zou je kikkererwten, noten en hüttenkäse kunnen proberen. Dit vult flink!

19 uur geleden

Ik vind dat 'volume eten' goed werkt als je veel honger hebt! Bakken met snoeptomaatjes, aarbeien, komkommers, paprika's, watermeloenen. Je kan er heeel veel van eten voordat je net zoveel calorieën op hebt als in een zakje chips of een reep chocola. Je kan er eens op googlen en dan natuurlijk wel gewoon 2 of 3 keer per dag gewoon een maaltijd eten (net wat je gewend bent) en jezelf verder lekker volsnacken met dit soort eten. Ik eet sowieso vaak een maaltijd salade (mexicaanse kip van de AH is mijn favoriet) als lunch en omdat het gewoon zo veel is in volume, lijkt het of ik er langer van vol zit :)