10 Reacties

3 maanden geleden

Hoii nee je hoort denk gewoon bij maart🙈

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Hoii nee je hoort denk gewoon bij maart🙈
Mijn laatste menstruatie begon op 27 mei en ik ben 3 maart uitgerekend

3 maanden geleden

Volgens mij zou je dan in maart uitgerekend moeten zijn wel, ik had een positieve ovulatie 19 juni en zal waarschijnlijk midden maart ergens uitgerekend zijn

3 maanden geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik weet ook niet zo goed in welke ik hoor uitgerekende datum is 1 maart maar me lijf kennende beval ik 3 weken eerder 🤣

3 maanden geleden

Je bent dan 3 a 4 weken zwanger. Je telt vanaf 31 mei. Maar denk dat je lange cyclus hebt gehad, als 23 juni positief ovulatie was. Kan dat? Mijn gok is dat de uitgerekende datum 3e week van maart zou zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Je bent dan 3 a 4 weken zwanger. Je telt vanaf 31 mei. Maar denk dat je lan ...
Ik heb een cyclus van 31-35 dagen

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Mijn laatste menstruatie begon op 27 mei en ik ben 3 maart uitgerekend
Maar jij hebt denk ik wel eerder je eisprong gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Maar jij hebt denk ik wel eerder je eisprong gehad?
Ik heb geen idee maar op Google kan je het uit rekenen wanneer je uitgerekend ben

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ik heb een cyclus van 31-35 dagen
Oja, ik tussen 24 en 29 dagen, juist kort. Laatste menstruatie 26 mei. Op basis van gemiddelde, 27 dagen, ben ik 1 maart uitgerekend. Blijft lastig te bepalen omdat iederes cyclus anders is. Met de echo van 8 weken kunnen ze al goede inschatting maken. Termijn echo duurt nog iets langer, meestal met 10 of 11 weken. Geniet van je zwangerschap! :)

3 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Oja, ik tussen 24 en 29 dagen, juist kort. Laatste menstruatie 26 mei. O ...
Dank je wel jij ook! Ik merk dat ik nog niet echt kan genieten ben steeds bang dat er toch bloed op wc papiertje zit als ik naar de wc ben geweest