Ik ben nu 9+5 weken zwanger en ik weet niet of het door de zwangerschap komt maar ik heb al vaker de afgelopen tijd gehad dat ik erg onzeker ben of het allemaal wel goed gaat. Nu had ik in mn 8e zwangerschapsweek op 7 aug een goede echo gehad en merkte ik dat ik rust had gevonden. Sinds dit weekend merk ik dat ik weer aan het stressen ben en het gevoel heb dat het hartje van de baby niet meer klopt dat ik denk het lijkt of ik sinds gister aan het zoeken ben naar symptomen maar dat ik het gevoel heb dat het minder/ weg is. Herkent iemand dit heeft iemand ook het gevoel dat symptomen minder waren maar dat het bij de echo toch goed was?. Ik weet dat ik positief moet denken maar ik vind het zo lastig.
Ik moet ook echt zeggen, nu ik deze echo net voor 11 weken heb gehad, de baby zag bewegen en alles goed was, ik er echt meer gerust onder ben.
Ook omdat het eerste trimester nu bijna voorbij is.
Ik hoop dat jij dat ook zo ervaart!
Ik moet ook echt zeggen, nu ik deze echo net voor 11 weken heb gehad, de ba ...
Ja ik merk dat ik inderdaad wat meer rust gevonden heb ook omdat de verloskundige aangaf dat het er goed uit ziet en de baby lekker druk was( zegt natuurlijk niets) aanstaande dinsdag mag ik weer en dan ben ik 11+1 en denk dat ik er rustig heen ga terwijl afgelopen maandag was ik zo zenuwachtig dat ik een totale blackout daar had