427 Reacties

3 maanden geleden

Hi ik ben Maaike, 28 jaar oud. Heb nog geen uitgerekende datum, maar volgens eigen berekening 3 maart 2025. Ik woon samen met mijn partner Alex en dit is samen ons eerste kindje. 15 juli de eerste echo 馃ス馃槏

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Hi ik ben Maaike, 28 jaar oud. Heb nog geen uitgerekende datum, maar volgen ...
Gefeliciteerd! En wat leuk, volgens mijn eigen berekening ben ik ook 3 maart uitgerekend. Zo spannend die eerste echo 馃グ

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Gefeliciteerd! En wat leuk, volgens mijn eigen berekening ben ik ook 3 maar ...
Jij ook gefeliciteerd! Wanneer is jouw eerste echo?

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Jij ook gefeliciteerd! Wanneer is jouw eerste echo?
Dank je wel. Die heb ik nog niet gepland staan. Ik ga volgende week eerst langs een verloskundigepraktijk die me fijn lijkt voor een kennismaking. Bij mijn vorige zwangerschap achteraf beetje spijt van de praktijk die ik had gekozen, wil nu heel graag ergens heen waar ik me echt goed voel. Dus hopelijk voelt het goed en kan ik dan gelijk een afspraak plannen.

3 maanden geleden

Ah spannend, ja ik heb een praktijk gekozen met goede receties en in de buurt, dus kijken of het fijn is daar. Werd na aanmelding wel binnen een half uurtje gebeld voor een afspraak dus had er wel een goed gevoel over

3 maanden geleden

Hey wat leuk, ik ben ook op 3 maart uitgerekend 馃榿 Voor mij wordt dit mijn 3e kindje 馃槉

3 maanden geleden

Ik ben Mandy, 28 jaar en sinds 2021 bezig met onze kinderwens. Helaas vijf miskramen verder. Er achter gekomen dat ik een Uterus Bicornis heb en verhoogde NK cellen via een Duitse kliniek. Nu weer zwanger met een nieuwe behandelplan. Hopen zo dat we een kindje mogen krijgen馃崁馃寛 Zoals het er uit ziet 5 maart 2025 uitgerekend.

3 maanden geleden

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gekomen weer in verwachting te zijn! Volgens mijn eigen telling ben ik 5 of 6 maart 2025 uitgerekend! 馃グ Mijn partner en ik zijn trotse papa en mama van een dochtertje V茅da! Zij is nu bijna 9 maanden oud! 馃┓ Ik heb een groepsapp met andere mama's van oktober 2023. Is het leuk om dat ook voor deze club te doen? Om zo van alles te delen?

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gek ...
Ja lijkt me super leuk, ik heb dat ook gehad met mijn vorige zwangerschappen en is heerlijk om een groepje te hebben om lief en leed te kunnen delen tijdens de zwangerschap en straks de babytijd 鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op Blaadjes

Ja lijkt me super leuk, ik heb dat ook gehad met mijn vorige zwangerschappe ...
Je mag me wel toevoegen op insta! Dan delen we daar gegevens van elkaar en starten we een app op? daphnebruins_

3 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Romy, 27 jaar en samen met mijn vriend in verwachting van de eerste. Volgens de telling uitgerekend op 1 maart. 15 juli hebben we de eerste echo! 鉂わ笍

3 maanden geleden

Hoihoi! Ik ben Loes, 28 jaar en verwachte uitgerekende datum is 5 maart! Samen met mijn man Tim hebben we al een dochtertje van 11 maanden, die nu gewoon grote zus gaat worden...鉂わ笍馃ス

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Rosan, 33 jaar en ben er net achter dat ik zwanger ben van de tweede. Onze dochter is 11 maanden en wordt, als alles goed mag gaan rond 6 maart grote zus鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op xLooess

Hoihoi! Ik ben Loes, 28 jaar en verwachte uitgerekende datum is 5 maart! Sa ...
Hey wat leuk! Wij ook een dochter van 11 maanden!

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Hey wat leuk! Wij ook een dochter van 11 maanden!
Heel leuk! Van wanneer is jullie dochter. Ons dochtertje van 27 juli

3 maanden geleden

Hoi dames! Ik ben Laura, 31 jaar en ben er vanochtend achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Krijg echt de neiging om elke dag een test te doen om te beseffen dat het echt is. Ik verwacht op 2 maart uitgerekend te zijn

3 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Merel, 35 jaar en woon samen met vriend en kat! Uitgerekende datum (zelf) op 5 maart 馃槂 Spannend allemaal

3 maanden geleden

Hoihoi allemaal, Ik ben Imke, 27 jaar en woon samen met mijn man, dochter Yente en hondje Dribbel. Ik verwacht als alles goed mag blijven gaan op 1 maart uitgerekend te zijn 馃グ Ik heb al een prachtige dochter van 20 maanden 馃┓

3 maanden geleden

Haai! Ik ben Mirjam en ik vermoed dat mijn uitgerekende datum 2 maart is volgens de berekening. Ik heb drie kinderen. Een stiefdochter van 19 een dochter van 10 en een zoontje van 8 maanden. Nu zwanger van nummer 3.

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gek ...
Wat toevallig ik heb ook een kindje van oktober 2023 en nu ook in de maart groep hier. Als je een app maakt laat maar weten!