427 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Ik zag dat mensen van begin maart een whatsapp groepje hebben. Wie wil mee ...
😊 top!

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Ik zag dat mensen van begin maart een whatsapp groepje hebben. Wie wil mee ...
Ik. 😁 😁

3 maanden geleden

Reactie op Nala2

Ik. 😁 😁
Leuk!! Ik wil m’n insta naam hier wel in zetten maar dat is m’n volledige naam. Ik heb het (natuurlijk) nog aan niemand verteld van de zwangerschap dus kwa privacy zet ik liever m’n insta naam hier (nog) niet neer. Probeer m’n insta naam aan te passen maar lukt niet. Wie wil z’n insta er in zetten, zodat we pb kunnen doen met 06? En dan groepje aanmaken?

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Leuk!! Ik wil m’n insta naam hier wel in zetten maar dat is m’n volledige ...
Doe ik wel 🤪 gebruik insta toch voor niks! _wandererinlove

3 maanden geleden

Hoi, Ik ben (niet) Gerda en 31 jaar. Net sinds een paar maanden getrouwd met mijn man en in de eerst ronde zwanger van ons eerste kindje (wauw, wat voelt dat nog onwerkelijk zeg!). Ik ben volgens de app uitgerekend op 19 maart.

3 maanden geleden

Doe ik wel 🤪 gebruik insta toch voor niks! _wandererinlove
Volgens mij heb je een verzoek van mij. Okee wie dus in de whatsapp groep midden maart wil, stuur privé bericht naar _wandererinlove 😃

3 maanden geleden

Reactie op GERDA93

Hoi, Ik ben (niet) Gerda en 31 jaar. Net sinds een paar maanden getrouwd m ...
Hey wat leuk! Ik had je een vriendschap verzoek gestuurd en een privé berichtje. Ik was benieuwd hoe het met jou ging, gezien we beide voor t eerst bezig waren!

3 maanden geleden

Hé! Ik ben 32 jaar, mama van een dochter van (bijna) 2 jaar en nu in verwachting van ons tweede wondertje: hoe bijzonder 🥹 Ik ben zo rond 21 maart uitgerekend 💖💙

3 maanden geleden

Hallo dames! Ik kom er net pas achter dat je hier een geboorte groep hebt! Wat leuk! En wat ontzettend leuk om al jullie verhalen te lezen! 😃 Ik ben Jessica (31) en mijn geregistreerde partner (hij zegt altijd dat zijn knieën pijn doen en we daarom niet getrouwd zijn 😂😅, geregistreerde partner heb ik maar gevraagd ivm achternaam overnemen) Myron (32) en we zijn in verwachting van ons eerste kindje! Wow dat klinkt zo onwerkelijk 🥰 eergisteren op NOD pas getest was ervoor al misselijk en buik krampen enzo maar dat heb ik laatste 4 maanden ook ineens al gehad en aangezien we al precies 1,5 jaar bezig waren heb ik het los gelaten en gestopt met vroeg testen en denken dat ik misschien zwanger ben… en tadaaaasa eindelijk gelukt 🥰 Volgens de app ben ik uitgerekend op 16/17 maart. (Heb cyclus van 27/28 dagen dus wist niet wat ik moest invullen)

3 maanden geleden

Heey ik ben sanne en samen met mijn man zijn wij uitgerekend op 17 maart van ons 1e kindje na een lang en pijnlijk traject toch natuurlijk zwanger geworden

3 maanden geleden

Hoi dames! Mijn naam is Laura en samen met mijn vriend/partner Remco waren we 5 maand onderweg met proberen. Twee week geleden had ik een erg opgeblazen gevoel en vlak daarna “dacht ik” dat ik ongesteld zou zijn, (dit zette niet door in een normale menstruatie) Normaal als ik mijn menstruatie heb, ben ik altijd zwaarder dit was niet het geval. Ik had met mezelf afgesproken dat ik afgelopen maandag zou testen als ik geen menstruatie zou hebben. De nacht op zondag op maandag voelde ik een hevige steek, wat daarna weer weg was. Volgende ochtend geen bloed dus getest. CB gaf aan Zwanger! 2+3 weken. Nog steeds kan ik het nog niet geloven. Dit is ons eerste kindje. Alleen heb ik veel last van krampen wat mij rusteloos maakt. Fijn dat deze app er is

3 maanden geleden

Reactie op LauraManning

Hoi dames! Mijn naam is Laura en samen met mijn vriend/partner Remco ware ...
Gefeliciteerd! Ik snap dat volkomen, die rusteloosheid. Voor nu ben je hartstikke zwanger 😊

3 maanden geleden

Reactie op Sanniej1989

Heey ik ben sanne en samen met mijn man zijn wij uitgerekend op 17 maart va ...
Wil je ook in de whatsapp groep midden maart? Stuur dan_wandererinlove op insta ff berichtje met je 06!🙂

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Hey wat leuk! Ik had je een vriendschap verzoek gestuurd en een privé beric ...
Hee wat leuk! Ik heb inderdaad wel een verzoek binnen gekregen, maar zie geen bericht ofzo? Misschien moet ik de app even wat meer onder de knie krijgen hoor 😅 We zaten in dezelfde NOD topic hè? Wat leuk om je hier nu ook tegen te komen.

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Wil je ook in de whatsapp groep midden maart? Stuur dan_wandererinlove op i ...
Is dat het account zonder profielfoto en met 2 volgers?

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Wil je ook in de whatsapp groep midden maart? Stuur dan_wandererinlove op i ...
Ik heb je een verzoek gestuurd. 😁

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik snap dat volkomen, die rusteloosheid. Voor nu ben je hart ...
Wat lief, dankjewel! Jij natuurlijk ook! Ik denk dat het normaal is om je zo te voelen 😊

3 maanden geleden

Hallo allemaal. Mijn naam hier is Avokadootje. Mijn vriend eet namelijk vee ...
Jaa ik ook!!

3 maanden geleden

Hoihoi! Ik ben Jessica, 28 jaar oud. Ben nu 5 weken zwanger van mijn eerste kindje maar het voelt nog heel onwerkelijk. 🥹 volgens mijn eigen berekening is de uitgerekende datum 11 maart 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Wil je ook in de whatsapp groep midden maart? Stuur dan_wandererinlove op i ...
Ik wil ook wel in de whatsapp groep! Ik stuur een berichtje