427 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Jessica2112

Hoihoi! Ik ben Jessica, 28 jaar oud. Ben nu 5 weken zwanger van mijn eerst ...
Spannend zeg! Heb je ook last van kwaaltjes of dat niet! Ik ben zelf ook 28 en in verwachting van de eerste. Uitgerekende datum volgens mij laatste menstruatie is 9 maart 🍀

3 maanden geleden

Reactie op LauraManning

Spannend zeg! Heb je ook last van kwaaltjes of dat niet! Ik ben zelf ook 2 ...
Wat vlagen van misselijkheid en buikpijn. Jij? Aaah wat leuk, onze uitgerekende datum zit heel dicht bij elkaar! 🥰

3 maanden geleden

Hi allemaal! Mijn naam is Diella en ik ben samen met mijn vriend. Momenteel heb ik nog geen kinderen en mijn vriend heeft een dochter van 2,5. Nu 5 weken in verwachting van ons kindje samen. 25 juli de eerste echo, zelf uitgerekende datum 12 maart 🥰

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Mijn naam is Shamira, ik woon samen met mijn vriend in Winkel (een klein dorpje tussen Schagen en Alkmaar). Tot nog toe is mijn eerste uitgerekende datum 18-03-2025. Wij hebben een dochter die is geboren op 31-03-2024, wij hebben er bewust voor gekozen dat wij de kinderen kort op elkaar wilden. Gelukkig is dit ook gelukt.

3 maanden geleden

Hoi!, Ik ben Alyssa, ik woon samen met mijn vriend. Momenteel ben ik zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum ligt rond 10 maart 2025 💕

3 maanden geleden

Reactie op Jessica2112

Hoihoi! Ik ben Jessica, 28 jaar oud. Ben nu 5 weken zwanger van mijn eerst ...
Hoi naamgenoot ☺️ Gefeliciteerd! En wat leuk! Hier ook in verwachting van de eerste 🥹 eindelijk gelukt met ronde 18. Voelt hier ook zo onwerkelijk!!

3 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Hoi naamgenoot ☺️ Gefeliciteerd! En wat leuk! Hier ook in verwachting van ...
Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd 🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op Jessica2112

Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd 🥰🥰
Dankjewel 🥰

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Denise, 34 jaar. Mijn vriend heet Rick en sinds gisteren weten we dat ik zwanger ben. Volgens mijn berekening 18 maart uitgerekend, dus nu ruim 4 weken zwanger :)

3 maanden geleden

Ik ben nia, Volgens de flo app ben ik 4maart uitgerekend. Ik heb een partner Zelf geen kinderen hij wel. Wel een engel in de hemel die ik 11weken en 1dag mee heb mogen zijn. (Miskraam)

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Mijn naam is Kahlen (25j) en ik ben samen met mijn man (30j) . Ik ben volgens berekeningen uitgerekend op 18 maart 2025. Gister een postieve test in handen. Super spannend allemaal. Ik heb zelf PCOS en ik ben zwanger geworden met 2.5 mg Letrozol.

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Wil je ook in de whatsapp groep midden maart? Stuur dan_wandererinlove op i ...
Ik vind het ook wel leuk, maar weet niet of ik het goede profiel heb

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Leuk om weer deel te mogen nemen. Ik heb ook meegedaan aan het mei 2020 topic en nu weer terug🤩. Ik ben Sam, 34 jaar, mama van een prachtig meisje en getrouwd met mn lieve man. Volgens de app ben ik 24 maart uitgerekend, 2 dagen voor de verjaardag van mijn man. Wel grappig factje: nu is het ook 2 dagen na mijn eigen verjaardag🤭. Ik weet het sinds vanochtend. Spannend weer hoor. Maar: ik heb op de één of andere manier een hele erge rust over me heen.🥰

3 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Maria 32jaar, ik heb een partner hij is iets jonger “25”😊 we zijn 4 jaar samen.. Via iui zijn we zwanger geraakt, en mijn uitgerekende datum ligt rond 19maart. Ik heb een zoon van 11 uit een eerdere relatie.

3 maanden geleden

Hoi allemaal! 👋🏼 Ik ben Jasmijn, 32 jaar. Samen met mijn partner Thom heb ik al twee prachtige kindjes Siem (4,5 jaar) en Fenne (2 jaar). Na lang wikken en wegen of we voor een laatste kindje zouden gaan, tóch de keuze gemaakt en na 1 poging zwanger geraakt.. Nog steeds een beetje in shock 😳! Here we go again!

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Sanne (34) en samen met mijn partner woon ik in Utrecht. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en uitgerekend rond 19 maart. Ik heb diabetes type 2 en merk dat dit mij wat onzekerheid geeft omdat ik toch een ander traject in zal gaan maar goed we gaan het allemaal meemaken!

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Wil je ook in de whatsapp groep midden maart? Stuur dan_wandererinlove op i ...
Hoi, is er nog plek in de WhatsApp groep is zit hij al vol?

3 maanden geleden

Ik ben Talitha (30), ik woon in Zeeuws-Vlaanderen. We hopen dat we 20 maart 2025 ons 3e kindje mogen verwelkomen. In 2014 zwanger geweest met een miskraam. 2020 onze oudste geboren en 2022 onze jongste. De angst voor een miskraam is er zeker, juist omdat de zwangerschapstest niet enorm positief was woensdag, vandaag weer getest en geen dikke streep maar wel duidelijk. Het komt nog niet echt binnen. Na 2 keizersnede's wil ik deze zwangerschap ook weer zo eindigen, hierdoor voelt het goed.

3 maanden geleden

Hoi, Ik ben Kirsten (32) en woon samen met mijn vriend (35) in Utrecht. Wij verwachten rond 23 maart ons eerste kindje. Supper blij, maar ook best wel spannend!

3 maanden geleden

Hoii! Ik ben 23 jaar en mijn partner 25 ik ben in verwachting van ons eerste kindje🥰 ik ben 1 maart uitgerekend!🩵🩷