427 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Savanna Groenewold

鈥嶰pen deze link om deel te nemen aan mijn WhatsApp-groep: https://chat.what ...
Hey meiden dit is een whatsapp link, voor als iemand in de groep wilt!

3 maanden geleden

Reactie op Savanna Groenewold

Hey meiden dit is een whatsapp link, voor als iemand in de groep wilt!
Ik krijg dat de groep niet bestaat ?

3 maanden geleden

Reactie op D-D010

Ik krijg dat de groep niet bestaat ?
Stuur me anders even een prive berichtje

3 maanden geleden

Reactie op Savanna Groenewold

Stuur me anders even een prive berichtje
Heb net een nieuwe app aangemaakt omdat ik lees dat de app vol is 馃ぃ

3 maanden geleden

Hoi馃, mijn naam is Simone ik ben 31 jaar en als alles goed mag gaan verwachten mijn vriend Mark (39) en ik ons eerste kindje rond 13 maart. 30 juli is de eerste echo en na verwachting ben ik nu zo'n 5 a 6 weken zwanger 馃ぉ

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Yvette, 33 jaar en verwacht samen met mijn vriend ons 1e kindje rond 23 maart. Nu dus 3 w+6d. 7 aug pas de eerste echo. Merk dat ik het vreeeeselijk vind om nog een maand te moeten wachten op de echo.

3 maanden geleden

Ik probeerde net de WhatsApp link te openen maar hij zegt:groep bestaat niet. Kan iemand mij helpen met hoe ik in de groep kom? Alvast super bedankt!馃槃

3 maanden geleden

Reactie op Y29

Ik probeerde net de WhatsApp link te openen maar hij zegt:groep bestaat nie ...
https://chat.whatsapp.com/JLmtAsg4OWBI9Kt48XmjxM

3 maanden geleden

Hoi 馃憢 ik ben Marissa, 29 jaar (bijna 30) en samen met mijn man (34) hebben wij een dochtertje van bijna zeven maanden oud鈽猴笍 Gisterenavond zijn wij erachter gekomen dat ik weer in verwachting ben! Als alles goed blijft gaan verwachten wij maart (rondom mijn man zijn verjaardag) ons tweede kindje 馃グ ik ben vandaag vier weken zwanger, de uitgerekende datum is voor nu 23 maart.

3 maanden geleden

Reactie op Tine34

https://chat.whatsapp.com/JLmtAsg4OWBI9Kt48XmjxM
Bedankt!

3 maanden geleden

Hai, Ik ben Isabel (34) en ben samen met mijn vriend Ronald (34). Wij hopen volgend jaar ons eerste kindje te verwelkomen. Ik ben 2 maart uitgerekend volgens eigen berekeningen, erg spannend allemaal!

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 26 jaar en ik ben samen met mijn man (28) in verwachting van ons eerste kindje. Volgens mn eigen berekening ben ik 18 maart uitgerekend. We wonen samen in Almere met onze kat. We zijn al bijna 9 jaar samen. 2 september hebben we de 7-weken echo, heel spannend allemaal.

3 maanden geleden

Hihi ik vind het wel grappig om nog steeds nieuwe mensen in de groep erbij te zien. Ik ben zelf ook niet "gewend" om het begin van een maand uitgerekend te zijn. Ik weet inmiddels al 2 weken dat ik zwanger ben terwijl er nog steeds mensen zijn die er net achter komen!馃グ

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben 30 en samen met mijn vriend in verwachting van ons eerste kindje. Als alles goed mag gaan ben ik (volgens eigen berekening) 10 maart uitgerekend. Wij wonen in Brabant en zijn bijna 13 jaar samen

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Marianne (35)al 10 jaar getrouwd met mijn man (40) in 2015 werd onze dochter geboren. Met een heel lang traject met veel teleurstellingen eindelijk na 7.5 jaar weer zwanger. 6 maart uitgerekend nu dus 6+2weken.

3 maanden geleden

Hallo Allemaal, Ik ben L. Ik pas op met mijn naam aangezien ik in een klein stadje woon. Ik ben er net achter dat ik zwanger ben. Ik en mijn vriend zijn al een aantal jaren samen en dit wordt ons eerste kindje (mits het goed gaat). Ik heb direct een vraag: Hoe gaan jullie om met deze spannende dagen/weken? En hoe voelt het voor jullie om je mond te (moeten) houden tegen je eigen omgeving over je zwangerschap nu het allemaal nog te pril is om het te vertellen? Hoor graag van jullie.

3 maanden geleden

Reactie op Y29

Hoi! Ik ben Yvette, 33 jaar en verwacht samen met mijn vriend ons 1e kindje ...
Ik ervaar het dus ook als moeilijk en spannend... dat wachten. Weet je omgeving het al ?

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Hihi ik vind het wel grappig om nog steeds nieuwe mensen in de groep erbij ...
Hahah ik dacht precies dit.

3 maanden geleden

Hey! Ik ben Rowie, 27 jaar. Mijn man Sven en ik hebben al een zoontje van 2 (mei 2022). Uitgerekende datum is (zelf uitgerekend) rond 22 maart. 馃挋馃┓

3 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Ymkje, 31 jaar en woon sinds deze maand in Sneek (vanuit Rotterdam). Mijn vriend Ronald en ik verwachten in maart ons eerste kindje (20 maart volgens onze berekening). Allemaal nog erg spannend maar we kijken er erg naar uit 馃槉