427 Reacties

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben 27 jaar en we zijn er vorige week achter gekomen dat we pril zwanger zijn van ons 2e kindje! 鉂わ笍 Ons dochtertje is nu 15 maanden en we denken ergens achterin maart '25 uitgerekend te zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Pluisje94

Hallo Allemaal, Ik ben L. Ik pas op met mijn naam aangezien ik in een klei ...
Door onze voor geschiedenis weten onze ouders en broertje en zusje het al wel. Eerder zeiden we niks tot de 8 weken echo. Vond ik wel lastig

3 maanden geleden

Ik ben 33 jaar en testte gisteren positief. Ik had het niet meer verwacht, was al de volgende ronde aan het organiseren in mijn hoofd maar we hadden eerste ronde prijs 馃ぉ Onze dochter was ongepland (maar zeer welkom) maar verloren we op 24 weken door een placentaloslating. 5 rondes na haar werd ik zwanger van mijn zoon die inmiddels bijna 7 maanden is. We gingen rustig proberen, hebben afgelopen maand ook maar 1 keer seks gehad, maar dat kan genoeg zijn natuurlijk 馃ゲ Supergelukkig, als dit goed gaat dan is in maart onze kinderwens vervuld. Aftellen naar de eerste echo, veel geluk aan iedereen 馃崁

3 maanden geleden

Hey, ik ben Stephanie. 33 jaar oud en heb al een zoontje van 2,5 jaar. Ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben, mijn eerste echo is vrijdag 26 juli. Volgens mij berekening ben ik momenteel 4 weken, 3 dagen zwanger. Ik zou rond 20 maart uitgerekend zijn. Ik ben een alleenstaande moeder die zwanger is geworden via IUI met een donor.

3 maanden geleden

Hi! Ik ben Caithlyn, wij hebben nog geen uitgerekende datum. Volgens de berekening zou het 22/03/25 worden. En dit doe ik samen met mijn verloofde, Jordan. Dit wordt ons eerste kindje. 鉂わ笍

3 maanden geleden

Ik ben Aranka, (bewust) alleenstaande moeder van Fleur (1,5 jaar). Omdat ik via iui zwanger ben geworden, kan ik redelijk zeker zeggen dat mijn uitgerekende datum 22 maart is (bij mijn vorige termijnecho telden ze ook 38 weken op de datum van de iui). Ik vind het erg spannend, vooral omdat ik niemand ken die verder bewust alleenstaande moeder is van 2 kinderen. Ik heb gelukkig hele lieve ouders die me veel helpen.

3 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Hey, ik ben Stephanie. 33 jaar oud en heb al een zoontje van 2,5 jaar. Ik ...
Heb je nu dezelfde donor als bij je zoontje? Echt zo veel respect voor (bewust) alleenstaande mama's!!馃挭

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Heb je nu dezelfde donor als bij je zoontje? Echt zo veel respect voor (bew ...
Nee, ik heb een andere donor voor de tweede gekozen. Dat was een betere keuze in mijn situatie.馃槉

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Heb je nu dezelfde donor als bij je zoontje? Echt zo veel respect voor (bew ...
Trouwens dank je wel voor je lieve woorden!!鈽猴笍

3 maanden geleden

Hoi. Ik ben karin, 24 jaar oud heb al een zoontje van 6 maanden en ben nu 4 weken zwanger . Ik ben 25 maart 2025 uitgerekend. Ik heb een partner samen met mijn vriend mitchel. Hij is ook de vader van mijn zoontje jay.

3 maanden geleden

Hay , ik ben Steffie, 36 jaar en ben bijna 11 jaar samen met Willem. Na een miskraam (8weken) op 3 december, vandaag eindelijk twee positieve zwangersschapstesten. Pff duurde voor ons gevoel zooo lang. Zeker omdat ik de eerste keer meteen de eerste poging zwanger was. Wel spannend maar gezonde hoopvolle spanning. 馃槆 Volgens eigen berekening 19 maart 2025.

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Marjolein, ben 30 en woon in Tilburg en ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Super spannend, en super leuk! In september ben ik 10 jaar samen met Thomas en volgens mijn eigen berekeningen zou ik 28 maart uitgerekend zijn.

3 maanden geleden

Hooi hooi ik ben Noelle en ben 29 jaar. Ik ben nu 4+6 weken zwanger van ons 2e kindje. Samen met mijn man Jeroen hebben we ook al een zoontje van 2,5. We zijn al 12 jaar samen en 2 jaar getrouwd.

3 maanden geleden

Goedemorgen allemaal, Ik ben Fleur, 30 jaar oud en ik woon met mijn vriend (32) in Arnhem. Voor de derde keer binnen een jaar ben ik zwanger, nog heel pril. Wij hebben nog geen kinderen. Omdat mijn eisprong zeer waarschijnlijk niet later dan 5 juli is geweest ga ik ervan uit dat ik ergens tussen de 3+5 en 4+1 zit. Dan uiterlijk 27 maart uitgerekend. Afgelopen zaterdag heb ik een innestelingsbloeding gehad, totaal onverwacht - heel leuk om op die manier erachter te komen dat er een bevruchting is geweest :) Voorgenomen om niet te gaan testen voor de NOD, maar uiteindelijk wel gedaan. Had voor mijzelf gerationaliseerd dat ik bij een positieve test een BBZ weg kon strepen, mijn grootste donkere wolk. Bij mijn vorige BBZ testte ik ver na mijn NOD pas positief, wat een bekend symptoom is. Ik voel mij heel rustig en heb veel vertrouwen, wat ik mij vlak na mijn miskraam een paar maanden geleden niet had kunnen voorstellen. Fijne dag en veel geluk gewenst iedereen!

3 maanden geleden

Hoi, Ik ben Chelsey en 23 jaar oud. Ik en mijn partner hebben al een zoontje Silvester van 13 maanden oud. Gister kwam dan eindelijk die positieve test en erg onverwachts. We zijn sinds januari bezig en mijn cyclus zat al op dag 73 maar toch maar getest. Clearbleu gaf 1-2 weken aan, verloskundige vertelde dat je hier 2 weken bij op moet tellen. Dan zou ik in maart uit gerekend zijn. Heel benieuwd naar de eerste echo op 12 aug.

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Marjolein, 30 jaar oud. We hebben al een zoontje van 11 maanden en nu in verwachting van ons tweede kindje 鈾ワ笍 Volgens mijn eigen telling ben ik 9 maart uitgerekend.

3 maanden geleden

Hoi allemaal , ik ben Lisette 34 jaar. Ik heb twee zonen van 2.5 jaar en 10 maand. En als alles goed mag verwachten we eind maart ons derde wondertje. Heel spannend en zal druk worden maar het zal allemaal wel los lopen馃榾馃グ

3 maanden geleden

Reactie op Lvandep

Oh, wij lopen ong gelijk! Veel nieuwe dingen inderdaad! Waar ben je naartoe ge毛migreerd? Ik vind het zo spannend hoe onze hond ook gaat reageren.. die is normaal echt bang voor kinderen :(

3 maanden geleden

Reactie op Anoukel

Oh, wij lopen ong gelijk! Veel nieuwe dingen inderdaad! Waar ben je naartoe ...
Naar Zweden, dus wel een goed zorgsysteem en alles wordt vergoed. Onze hond is ook nerveus met kids. Ik volg een instagrampagina die daar veel tips en voorbeelden over deelt: dogmeets_baby , misschien heb jij daar ook iets aan!

3 maanden geleden

Ik ben zo blij dat ik me hier mag melden! Ik ben 26 en kom uit Twente, Overijssel. Vorige week dinsdag heb ik een terugplaatsing gehad van de laatste embryo van deze poging. Vanavond had ik een positieve test in mijn handen. Volgens mijn eigen berekening ben ik 27 maart 2025 uitgerekend. Mijn vorige zwangerschap is ge毛indigd in een miskraam. Ik hoop dat deze keer alles goed mag gaan 馃┓