427 Reacties

3 maanden geleden

Hoii ik ben Bo 23 jaar oud. 3 jaar getrouwd. Grote kinderwens al een tijdje bezig nu begin vorige maand bij het ziekenhuis geweest en zag ze een zakje zitten ze wist zelf niet wat het was.. vervolgens voelde me ik wat rot dus getest en die was positief 🥳m’n eigen berekening ben ik 14 maart uitgerekend (als het goed blijf gaan) ik vind het mega spannend en voel me onzeker met de angst dat ik het vruchtje afstoot. Aankomende vrijdag heb ik een echo

3 maanden geleden

Hoi, vandaag positief getest dus op de valreep nog in maart uitgerekend. Wij hebben al een dochtertje van november’23

3 maanden geleden

Hi hi!👋🏽 Ik ben kelly, 33 jaar en kom uit een dorpje vlak bij Hoogeveen. Latere ovulatie dan normaal, maar Flo zegt 5+0 vandaag en CB zei 2-3 gisteren. Beetje spannend want in 2022 na een jaar zwanger en bbz. Feb dit jaar, na weer 2 jaar dus, eindelijke weer zwanger en toen een miskraam. Hopelijk nu alles soepel deze ronde🙏🏽

3 maanden geleden

Chantal, partner is Floris, net getrouwd. Huwelijksreis was het raak in de eerste maand proberen.. uitgerekend voor nu op 19maart. Eerste kindje

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Hannah 27 jaar en heel spontaan zwanger geworden tijdens onze vakantie🫢🥰 Wij zijn ontzettend blij! Ben nu 6 weken en 1 augustus de eerste echo. Ik hoop dat alles goed is en kan niet wachten om het met vrienden/familie te delen❤️

3 maanden geleden

Hi, mijn naam is Jorieke. Ik ben nu volgens eigen berekening 4+1 zwanger, uitgerekende datum is 26 maart. Zwangerschap afgelopen jaar in mei ging helaas mis met 4+5 dus vind het nu erg spannend! Ik ben nu 10 jaar samen met mijn partner en we zijn 3 jaar getrouwd. we hebben nog 2 dochters, de oudste wordt in september 6 en de jongste wordt zondag 3

3 maanden geleden

Reactie op hannah300197

Hoi, ik ben Hannah 27 jaar en heel spontaan zwanger geworden tijdens onze v ...
Ik heb ook 1 aug mijn eerste echo! 😍

3 maanden geleden

Ik ben Sien, nu net zwanger van ons tweede kindje. Ons zoontje is net 4, het duurde lang voordat ik aan een tweede toe was. Bij de eerste een bevallingstrauma en PND opgelopen. Deze keer hoop ik op een leukere tijd 🤞🏻

3 maanden geleden

Ik ben Heleen, 32 jaar en zwanger van ons tweede kindje (rond 29-3 uitgerekend). Ik heb al een dochtertje die afgelopen maandag 1 jaar is geworden!

3 maanden geleden

Hoi hoi ik ben Amy 22 jaar zwanger van mijn eerste kindje 14 maart is de uitgerekende datum. Ben alleenstaand

3 maanden geleden

Hi lieve mama’s, Ik ben Manon, 33 jaar oud en weet sinds een paar dagen (zondag 14 juli) dat ik zwanger ben. Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 23 maart. Dit zal ons eerste kindje zijn! Ik kijk er naar uit om deze geweldige ervaring met elkaar te delen! Liefs Manon

3 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Chantal zwanger van ons eerste kindje. Nu een week geleden voor het eerst positief getest. Uitgerekende datum van mij een mijn lieve man is denk ik rond 21 maart🥰 Ik vind het allemaal enorm spannend! De zwangerschap is het resultaat van onze laatste tp van de 1ste ronde IVF ivm bijna in de overgang zijn op 29 jarige leeftijd. 4 maanden geleden hebben wij een prille zwangerschap verloren op 4+3. Ik ben nu heel erg blij met ook enorm onzeker. Fijn om de komende tijd met jullie te mogen delen🩷

3 maanden geleden

Hoi lieve toekomstige mama's, Ik ben Majory, 25 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Uitgerekend 28 maart 2025. Zelf ben ik werksaam als verloskundige, maar erg leuk om dit nu vanaf de andere kant mee te mogen maken. Ondanks al mijn kennis, het vele begeleiden van zwangere en bevallingen vind ik dit toch weer anders en ben ook ik soms onzeker wat je nu voelt. Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap😊

3 maanden geleden

Ik ben puppy2025, uitgerekende datum is 21 maart 2025. Afgelopen woensdag een positieve test in handen gehad. We zijn beide nog een beetje in ongeloof. We zijn al 5,5jr samen en waren het over eens om binnenkort te gaan proberen. En nu blijk ik al zwanger te zijn. Over 2,5 week heb ik de eerste echo. Ben erg benieuwd. We hebben nog geen kinderen. Moet ook zeggen dat ik geen echte “zwangerschap” klachten heb. Alleen mijn standaard menstruatie klachten.

3 maanden geleden

Hi lieve soon to be mama’s, Ik ben Joyce, 30 jaar, en zwanger van ons eerste kindje. Er is nog geen officiële uitgerekende datum, maar de berekening nu is 27 maart 2025. Grappig, want mijn vader is 25 maart geboren, en m’n partner 31 maart😅. Verder gaan we in december trouwen en zal ons kindje daar dus mooi al bij zijn🥹💕 Ik wens iedereen veel geluk en gezondheid☺️

3 maanden geleden

Reactie op puppy2025

Ik ben puppy2025, uitgerekende datum is 21 maart 2025. Afgelopen woensdag e ...
Ik had dinsdag mijn positieve test in handen. Gek hoe dat werkt hè. Ik kan het nog steeds niet echt bevatten, in ieder geval niet wat het allemaal betekent❤️

3 maanden geleden

ik ben An, 29 en moeder van een zoon van 4 en dochter van bijna 2, ik woon in Friesland met een erg leuke vent al zeg ik het zelf ;) en ben op 7 maart 2025 uitgerekend ☺️ Ben benieuwd wie hier ook zwanger is van de derde? ☺️

3 maanden geleden

Hi! Ik ben Madelon, 28 jaar en sinds 5 jaar getrouwd. Na 2 jaar proberen met 3 miskramen nu voor de 4e keer zwanger. Zelf berekend ben ik 20 maart uitgerekend. Heb binnenkort eerste vitaliteitsecho en hoop op het beste 💛 wens iedereen een gezonde zwangerschap toe!

3 maanden geleden

Hoi, Ik ben marielle en ben 36. Ik wordt straks alleenstaande moeder (bam) en voorlopige zelf uitgerekende datum is 24 maart. Dit wordt mijn 1e kindje en deze zwangerschap is door middel van ivf. Helaas last van late overstimulatie dus nu verplichte bed/bank rust.

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben trotse mama van drie kindjes en de vierde op komst. Uitgerekend rond 20 maart gok ik. Ik ben zelf 29 jaar en nu drie jaar getrouwd en 11 jaar samen met mijn man. Onze kindjes zijn 7, 4 en 3 jaar oud (jongen, meisje, jongen) Voor onze dochter hebben we 2 miskramen gehad, dus blijft spannend