427 Reacties

3 maanden geleden

Hoi , Ik ben Stephanie en ben 33 jaar. Samen met mijn man Rob hebben wij een dochter van 1,5 jaar . vandaag een positieve test. De voorlopige zelf berekende uitgerekende datum is 27 maart.

3 maanden geleden

Hallo! Mijn naam is Marloes en ik heb nog geen fixe datum gekregen. De artsen vermoeden begin/midden maart, maar aankomende week hoor ik meer! Ik ben nu met mn vriend 8 jaar samen en dit wordt ons eerste kindje!

3 maanden geleden

Hi! Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest maar we hadden vanmorgen een positieve test. Even gekeken en zou dat begin maart uitgerekend zijn. Ik ben 3 jaar geleden getrouwd en we hebben een dochtertje van 9 maanden. Voor haar hebben we 3 miskramen gehad dus deze periode blijft voor ons super spannend. Het was deze keer niet helemaal gepland maar een fantastische verassing. Maandag de verloskundige bellen en hopen dat alles voor nu goed zit! 馃檹馃徏 馃

3 maanden geleden

Reactie op manonderidder90

Hi lieve mama鈥檚, Ik ben Manon, 33 jaar oud en weet sinds een paar dagen (z ...
Hi Manon, bij mij (bijna) precies hetzelfde. Ik ben 34 jaar, 14 juli getest en uitgerekend op 23 maart van ons eerste kindje. Heel spannend! Liefs Marline

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Arzu, 30 jaar oud en nu 5+ weken zwanger! Als het goed is 18 maart uitgerekend, en ik woon in Haarlem samen met mijn man en katje Yumos 馃グ.

3 maanden geleden

Reactie op Ako047

ik ben An, 29 en moeder van een zoon van 4 en dochter van bijna 2, ik woon ...
Yup hier ook. Trotse mama van een zoon van 3,5 en een dochtertje van 10 maanden馃槂 6 weekjes ongeveer in verwachting van de 3e馃ぐ 1 augustus eindelijk de echo...馃崁

3 maanden geleden

Hey! Ryan, 25 jaar. Samen met mijn vriendin (25) verwachten we ons eerste kindje. Ongepland maar welkom! Geen datum gekregen maar schatting is 13 maart 2025.

3 maanden geleden

Reactie op brittje1997

Hallo moeders (misschien ook vaders) to be, Nou was wel even schrikken toe ...
Haha zo toevallig, Ik heet ook Britt, 33 jaar alleen en ook zwanger van de tweede. Bij ons was het alleen niet geplant, maar ook een dochter en die word in september 4.

3 maanden geleden

Hi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb woensdag een positieve test in handen gehad. Kom zelf op de uitgerekende datum 31 Maart. Ons 2e kindje. F茅line is nu net 4jr.

3 maanden geleden

Reactie op Saff

Hi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb woensdag een pos ...
Wat leuk gefeliciteerd! Mijn voorlopige uitgerekende datum is ook 31 maart!鈾ワ笍

3 maanden geleden

Goedemorgen allemaal! Mijn naam is Mara, 30 jaar. Mijn man en ik zijn 8 jaar samen en in 2018 getrouwd. Ik testte vrijdag positief, heel vroeg. Ik ben nu 4 weken zwanger van ons eerste kindje en mijn uitgerekende datum is 31 maart. Het is heel pril dus spannend maar wij zijn zielsgelukkig 鈾ワ笍

3 maanden geleden

Ik ben gionella, ik ben 22 jaar oud ik heb nog geen uitgerekende datum, maar ik schat 3 maart. Ik woon samen met mijn partner Kennedy en dit is ons eerste kindje. En 29 juli is onze eerste echo

3 maanden geleden

Hoi lieve mommies to be Ik ben Laura en woon bijna 6 jaar samen met mijn vriend. We zijn beide 28 jaar. Afgelopen jaar hebben we een forse verbouwing gehad aan ons huis en zijn bijna klaar. Nog even de puntjes op de i Op 8 juni testte we zwanger er stond er op de clearblue test 2-3. Voor zo ver wij het goed hebben berekend zijn we 9 Maart uitgerekend van ons eerste kindje 1 Augustus de eerste echo Wij wensen iedereen veel succes maar zeker een fijne zwangerschap 馃ぐ馃徑 en hoop dat jullie er allemaal lekker van kunnen gaan genieten!

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Wat zijn jullie/we al met veel zeg! Teveel om al jullie berichten te kunnen lezen. Leuk om de blijdschap en liefde te lezen in jullie berichten馃グ Wij mochten vrijdag voor het eerst een positieve test in hansen hebben. Inmiddels iedere ochtend getest en dus 3 positieve testen. We gaan het steeds meer geloven! Wij zijn 7 jaar samen, 2 jaar geleden getrouwd en vorig jaar juli ben ik gestopt met de pil. We hielden er rekening mee dat het een jaar kon duren, maar man dat wachten bracht toch meer spanning en verdriet dan ik dacht. Ook deze maand had ik wel wat bloedverlies, dus was ik alweer helemaal teleurgesteld. En dan nu toch een positieve test, toen de menstruatie niet doorzette!鉂わ笍 Lang verhaal kort, voor ons de eerste keer en dus super spannend! Morgen de huisarts bellen馃槉

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Maxime, begin maart uitgerekend. Woon in Amsterdam met m'n man. Ik heb een zoon Cas van net 4 en een dochtertje Ellis die twee jaar geleden is overleden toen ze 8 maanden oud was. Dit is meteen ook een oproepje: Is er misschien iemand in deze groep die ook een overleden kind heeft? Ik hoop het uiteraard niet, maar mocht er toch iemand in hetzelfde schuitje zitten; ik zou graag in contact komen, om wat ervaringen te delen etc. Ik hoor het wel!

3 maanden geleden

Reactie op Maxime - Moderator

Hoi! Ik ben Maxime, begin maart uitgerekend. Woon in Amsterdam met m'n man. ...
Wat erg dat je een kindje hebt verloren! Ik ben mijn eerste kindje verloren na 24 weken zwangerschap. Ik heb haar nooit mogen leren kennen. Ik wens je heel veel succes in je zwangerschap en alles wat daarna komt! 馃崁

3 maanden geleden

Hi! Ik wil me ook even voorstellen. Ik ben Demi, 30 jaar oud en gister vol ongeloof positief getest. 6 weken geleden er achter gekomen dat ik PCOS heb bij de gynaecoloog, 2,5 week geleden daar nogmaals gecontroleerd of ik niet zwanger ben omdat ik na 2 maanden nog steeds niet ongesteld was. Daar een kuur provera gehad om de boel op gang te krijgen, maar zelfs daarmee gebeurde er niets. Moest morgen de gynaecoloog bellen als ik nog steeds niet ongesteld zou zijn, want dat zou na die kuur wel vreemd zijn. Gister toch maar even een test gedaan en tot mijn stomme verbazing dus echt binnen 5 seconde 2 dikke strepen. Ik ben gewoon zwanger 馃 zoveel emoties in een korte tijd, het voelt nog steeds heel onwerkelijk. Geen idee hoever ik dus ben omdat er niets van mijn cyclus te zeggen valt. Een knuffel voor jou Maxime! 鉂わ笍

3 maanden geleden

Hoii Hoii, ik ben Jane, 30 jaar en getrouwd en mama van een zoontje van 2 en een sterrenkindje, dit zal dan officeel de 3e worden maar mijn tweede zwangerschap. Ons zoontje en zijn twin had ik via Letrozol gekregen en nu ben ik spontaan zwanger. Mijn uitgerekende datum weet ik niet want ik heb pcos dus al een half jaar niet ongesteld geweest. Mijn CB gaf 1-2 weken aan dus ik denk dat ik rond de 4 weken ongeveer zit. Dan zal ik rond 29 maart 2025 zijn uitgerekend maar ik weet nog niks. Echt spannend allemaal iedereen gefeliciteerd 馃挅馃挋

3 maanden geleden

Reactie op Maxime - Moderator

Hoi! Ik ben Maxime, begin maart uitgerekend. Woon in Amsterdam met m'n man. ...
Hoi Maxime, wat verdrietig dat je je dochtertje hebt verloren. Ik heb een dochter van 4 en vorig jaar is onze 2e dochter overleden toen ze 3 maanden oud was. Ik zou het fijn vinden ervaringen te delen in een priv茅 chat. Dan kan ik ook wat meer van mijzelf delen want dat vind ik niet fijn op een publiek forum.

3 maanden geleden

Hoihoi, ik ben meike, 23 jaar,en 4 jaar samen met mijn man. Volgens mijn berekening ben ik nu 4+6 weken zwanger, en dus 24 maart uitgerekend!