427 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op missmara

Wat leuk gefeliciteerd! Mijn voorlopige uitgerekende datum is ook 31 maart! ...
Gefeliciteerd! 😁

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Lisa en 31 jaar. Samen met mijn man heb ik al drie kinderen van 6,4 en bijna 2. Na een miskraam 2 maanden geleden is deze zwangerschap heel spannend. Ik ben volgens mijn berekening op 17 maart uitgerekend.

3 maanden geleden

Ik ben Kimberley 22 jaar oud en in verwachting van ons eerste kindje ik ben nu 4 weken en 4 dagen en 27 maart uitgerekend samen met mijn vriend super trots 🩵🩷

3 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben joy ben 25 jaar oud en heb al een dochtertje van net 2 jaar samen met mijn vriend en nu 8 weken zwanger van ons 2e kindje🩷🩵we zijn dol gelukkig!✨4 maart uitgerekend!

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Fatima en ik ben 27 jaar oud. Mijn man en ik zijn in verwachting van ons eerste kindje. Momenteel zijn we 4+1 en de uitgerekende datum is volgens ons 30 maart. We vinden het erg spannend omdat we in april een vroege miskraam hebben gehad. Ik hoop dat we allemaal een mooie zwangerschap mogen hebben! ❤️

3 maanden geleden

Hai Allemaal! Mijn naam is Femke en ik ben 28 jaar oud. Mijn man en ik verwachten onze eerste kindje. Ik ben nu 5+3 zwanger en de datum zou 21 maart moeten zijn. Heel erg spannend allemaal 🙂

3 maanden geleden

Reactie op Philine

Hoi Maxime, wat verdrietig dat je je dochtertje hebt verloren. Ik heb een d ...
Hi! Graag ! Stuur me anders een berichtje op Instagram of Facebook! Achternaam Rijvordt. Zo vind je me wel! Groetjes Maxime

2 maanden geleden

Hi!! Ik ben Jorinda, 27 jaar oud en gisteren positief getest met een clearblue 'zwanger'! De app geeft aan dat ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger ben en voor nu rond 28 maart uitgerekend! In oktober 2023 ben ik met mijn man getrouwd en dit wordt ons eerste kindje! Tot nu toe gaat alles eigenlijk goed hier, wij zijn helemaal door het dolle heen!!🥳 hopelijk hebben we allemaal een mooie, rustige en goede zwangerschap🍀

2 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Samantha, 34 jaar en getrouwd met Pieter. Als het goed is ben ik 4+5 en uitgerekend 28 maart van ons eerste kindje. 19 augustus heb ik de eerste afspraak bij de VK, Super spannend en ik twijfel bij alles dus fijn om dit met elkaar te kunnen delen 🍀.

2 maanden geleden

Hé aan alle andere mama’s to be in dit topic, ik ben Stevie, 33 jaar. Ik en mijn man hebben al een dochtertje van 4 en weten sinds 1,5 week dat zij er een broertje/zusje bij krijgt als alles goed blijft gaan. 🥰 Ik heb mijn eerste echo 15 aug en ben volgens eigen berekening eind maart (rond 22e) uitgerekend.

2 maanden geleden

Heey alle mommy's to bo Ik ben Jeske en ben 27 jaar, Ik heb een partner waar ik al ruim 10 jaar samen mee ben❤️ We zijn nu ook ruim 1 jaar verloofd💍 Ik ben eind maart uitgerekend van ons eerste kindje👶🤰

2 maanden geleden

Hoi, Ik ben Ilse en ik ben nu bijna zeven weken zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van 13 maanden🥰 volgende week woensdag 31/7 hebben we de eerste echo.. spannend!

2 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Nicole en ben uitgerekend eind maart 2025. Mijn man, Paul en hebben twee sterrenkindjes en hopen deze is ons armen te kunnen sluiten. ❤️

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Rosanna. We zijn nu 11 weekjes zwanger. Gisteren onze eerste echo gehad (we dachten dat we bij week 8 waren)🫢 fijne verrassing. We verwachten in februari ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Reactie op rspenkelink

Hoi! Ik ben Rosanna. We zijn nu 11 weekjes zwanger. Gisteren onze eerste ec ...
Woow wat een verschil, 8 of 11 weken... toch al een cyclus eerder zwanger geworden?

2 maanden geleden

Hoi ik ben marlissa 31 jaar en heb net getest 3+ dus nu 5 weken of langer zwanger. Binnenkort is bellen voor een echo. Maar zou dus voor maart zijn. Hebben al een dochtertje van juni 2023

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Joyce, volgende week 32 jaar, ik en mijn man samen hebben 1 zoon van 5 en nu middels ivf zwanger van een 2e wonder. Ik ben z’n 6 weken en 5 augustus de eerste echo waarbij ik te horen krijg hoe ver we zijn.

2 maanden geleden

Reactie op NICOLE-1990

Hi allemaal, Ik ben Nicole en ben uitgerekend eind maart 2025. Mijn man, ...
Heel veel succes lieve Nicole, het is jullie van harte gegund ❤️🫶

2 maanden geleden

Reactie op Loes1211

Heel veel succes lieve Nicole, het is jullie van harte gegund ❤️🫶
Heel erg bedankt❤️

2 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Woow wat een verschil, 8 of 11 weken... toch al een cyclus eerder zwanger g ...
Yess. Dacht dat ik tussendoor ongesteld was geworden maar is toch wat anders geweest!