427 Reacties

2 maanden geleden

Hoii! Ik ben Sanne, 26 jaar en mijn man en ik hebben een dochter van 7 en 1 van 6 maanden. Nu de derde keer zwanger (23 maart 2023 tot nu toe als uitgerekende datum). Super spannend want het was niet gepland om zo snel alweer een baby te krijgen naar wel super leuk natuurlijk. Ik heb 14 augustus de eerste echo

2 maanden geleden

Hoi! 🙋🏼‍♀️ Mijn naam is Manon. Ik ben 29 jaar oud en ben nu 5 weken zwanger. Zoals het nu lijkt, verwachten mijn man en ik eind maart ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Hi allemaal. Ik ben Floor, 34 jarig en in verwachting van mijn eerste kindje. Ik ben al vier jaar samen met mijn partner en samenwonen. Volgens de berekening ben ik nu 4+5 en volgens berekening uitgerekend op 31 maart😀. Zo spannend en nieuw allemaal!

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Ivana, 33 jaar en volgens de berekeningen nu 4+6 zwanger🥰 uitgerekende datum zou dan 29 maart zijn. Wij zijn sinds februari 2023 bezig voor een eerste kindje, nu precies een jaar geleden een miskraam gehad. Ik vind het nu dan ook erg lastig "blij" te zijn, en ik geloof het misschien pas als ik de eerste (goede🤞🏻) echo heb gehad🥺.. De eerste afspraak+echo hebben wij 12 augustus, met 7 weken😊

2 maanden geleden

Reactie op Tine34

Hallo allemaal!!! Ik ben Leontine en ben 39 jaar jong 😅 Mijn uitgerekend ...
Hey wat leuk! Ik ben zelf 38 jaar en heb een dochter van 5.5 jr uitgetekend 8 maart 2025

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 33 jaar en in verwachting van de derde. Was een verrassing de jongste is morgen 8 maanden de oudste is 3,5, maar we zijn hartstikke blij😊 Volgens mijn eigen berekening zou ik nu 5+1 moeten zijn en rond 28 maart uitgerekend. Ik moet me nog aanmelden bij de verloskundige, meestal is de eerste afspraak rond 8 weken dus ik wacht nog even. Groetjes Lien

2 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Hoi allemaal! Ik ben 33 jaar en in verwachting van de derde. Was een verras ...
Hihi hier ook 33 en een verrassing. Mijn jongste is wel al wat ouder (morgen 17 maanden)

2 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Hihi hier ook 33 en een verrassing. Mijn jongste is wel al wat ouder (morge ...
Wat toevallig!

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 29 jaar en mijn partner is 34. We zijn verwachting van onze tweede. Onze dochter wordt 25 augustus 2 jaar. Mijn vorige zwangerschap is een miskraam geworden bij 7 weken, hopelijk mag ik dit kindje veel langer bij me houden. Deze zwangerschap is direct na de miskraam ontstaan, daar ben ik heel dankbaar voor. Volgens de berekeningen zou ik tussen 29 en 31 maart uitgerekend moeten zijn.

2 maanden geleden

Heyhoi, Mijn naam is Rowena en ben 25 jaar . Wij verwachten ons 1ste kindje! Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben maar mijn laatste menstruatie was op 27 juni. Dus volgens mijn eigen berekening rond eind maart. Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven en ben wel zenuwachtig voor wat er allemaal gaat komen. Groetjesss

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Lisa, ik ben 35 jaar en heb 1 dochtertje van 4 jaar. Ik weet sinds vorige week dat wij een 2e keer zwanger zijn. Onze eerste echo is op 13 augustus, hoop dat mooi kloppend hartje te zien. Voorlopig zijn we uitgerekend voor 17 maart.

2 maanden geleden

Reactie op Floor1007

Hi allemaal. Ik ben Floor, 34 jarig en in verwachting van mijn eerste kind ...
Wat leuk! Ik ook in verwachting van mijn eerste en wij hebben dezelfde uitgerekende datum!!🥰

2 maanden geleden

Reactie op missmara

Wat leuk! Ik ook in verwachting van mijn eerste en wij hebben dezelfde uitg ...
Leuk zeg! Hopelijk alles gezond en wel de komende tijd😘.

2 maanden geleden

Reactie op Maria201623

Hoi allemaal! Mijn naam is Ivana, 33 jaar en volgens de berekeningen nu 4+6 ...
Ik snap je helemaal. Wij hebben ook een miskraam gehad. Alles wat je voelt is eng, maar probeer vertrouwen te hebben in je lijf (hoe vreselijk moeilijk dat ook is).

2 maanden geleden

Hoi Allemaal :) Ik ben 37 en nu ruim 5 weken zwanger van eerste kindje. Mijn vriend is 49 en dit wordt zijn 3e. Ik woon in Amsterdam en hij in Zeeland. We gaan voorlopig latten en zien wat de toekomst brengt :) Eerste echo heb ik op 14-08 en de eerste officiële echo is 29-08

2 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben Ingrid en 35 jaar. Na een lang fertiliteitstraject ben ik nu dankzij ICSI 6 weken zanger. Het is onze eerste zwangerschap en onwijs spannend! Vanwege onze vakantie hebben wij de eerste echo op 21 augustus (in het ziekenhuis). Kan niet wachten! De uitgerekende datum ligt rond 25 maart.

2 maanden geleden

Hoi hoi ik ben Ümmü (26) en ben 20 maart 2025 uitgerekend. Ik ben samen met mijn partner in afwachting van een tweeling. Wel heb ik mijn zorgen.. heb buiten bruin/rozig bloed ook felrood bloed gezien wat maar bleef stromen. Hierdoor al drie keer bij de SEH geweest. Eerst echo zag er goed uit, maar sinds de bloeding zien de vruchtzakjes er niet heel optimaal uit volgens de arts. Er is kans op een miskraam is gezegd. Bloeding is wel gestopt een aantal dagen maar de krampen zijn er nog steeds..

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Cristina,26 jaar. Het is mijn eerste zwangerschap,onze 5e terugplatsing (ivf). Vandaag eerste echo gehad,ben 7.+3 weken zwanger .Wij samen met mijn man zijn heel blij dat het gelukt is om zwanger te worden. Heel leuk dat zo'n app bestaat. Ik heb natuurlijk geen ervaring dus het is heel fijn om andere verhalen en tips te lezen. Hele fijne zwangerschap allemaal 💗

2 maanden geleden

Hoihoi, Ik ben Sofia en ik ben 26 jaar. Ik ben zwanger van ons 1e kindje en we zijn door het dolle heen 🫶🏻 Door onregelmatige cyclussen is het wat lastiger te weten hoeveek weken we zijn, maar tussen de 4 en 6 weken! Volgende week woensdag onze eerste echo 🥺 ben zoooo zenuwachtig. Ik wens iedereen een geweldige en gezonde zwangerschap toe! ❤️

2 maanden geleden

Hoi, ik ben Luna, 26 jaar oud en getrouwd met Nick. Tweede zwangerschap voor ons waarbij de eerste helaas een MA is geworden bij 10 weken. Merk dat ik nerveus ben voor de 1e echo 12 augustus. Ik heb een cyclus van 3 weken, dus het zal er om hangen of ik in deze geboorteclub hoor of toch net in die van april