427 Reacties

2 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben Carolien! Leuk om al jullie berichtjes te lezen. Ik ben nu ongeveer 9 weken en 2 dagen zwanger, volgende week de termijnecho. De eerste (offici毛le) echo was helemaal goed, de eerste weken waren nogal hectisch en spannend met meerder echo's en onderzoeken omdat de kans bestond dat het buitenbaarmoederlijk zou kunnen zijn, vanwege mijn heftige krampen en bruine afscheiding. Gelukkig is nu dus alles goed en hoop ik dat we een gezond kindje mogen krijgen in Maart 馃

2 maanden geleden

Hallo ik ben samantha (35) Mijn partner heet Rick (37) Heb 5 mk gehad helaas daar is ook de diagnose aps uitgekomen Heb gelukkig wel 3 gezonde jongens Jason (11) Ayden(7) Brandon(6) En nu pril zwanger 5.4 weken Hopen en duimen dat deze zwangerschap goed gaat.

2 maanden geleden

Hi, ik ben Blanca, 27 jaar en ergens in Maart denk ik of begin April. Zo spannend馃槏 samen met mijn partner super gelukkig!

2 maanden geleden

Hallo iedereen! Ik ben 39 en zwanger van ons derde kindje, we hebben een dochter van 5 en een zoon van 3. Over 1,5 week een vroege echo ivm een aantal vroege miskramen, verwacht dan ruim 7 weken te zijn! Voor nu uitgerekende datum 30 maart鈾ワ笍.

2 maanden geleden

Hoi, Ik ben Samantha, ik ben getrouwd met Steven. Ik ben 36, hij is 37. We verwachten ons 2e kindje. Onze dochter is nu 4 jaar. Als het goed is ben ik ergens midden maart uitgerekend, maar de termijnecho hebben we over 3 weken, dan weten we meer! Ik vind het wel weer spannend hoor! Ik heb bij deze zwangerschap veeeeel meer kwaaltjes dan de vorige, vlagen dat ik misselijk ben, moe, vaak plassen. Bij de eerste niets馃槄 Ik heb diabetes t1 en bij mijn vorige zwangerschap had ik nog geen insulinepomp. Nu wel en moet zeggen dat mijn suikers nu nog goed zijn馃馃馃 hoop dat het deze zwangerschap beter gaat daar mee.

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben Nina. Ik ben 27 jaar en woon samen met mijn partner. Samen verwachten wij ons eerste kindje. Ik ben op dit moment 9w1d en ik heb al 2 echo鈥檚 gehad. Een vroege echo en een echo om mezelf gerust te stellen. Ik ben namelijk heel bang voor een miskraam, omdat ik iets te veel verdrietige verhalen online gelezen heb. Na 2 mooie echo鈥檚 probeer ik het wat meer los te laten. Erg spannend allemaal deze eerste periode. Ik ben voor nu uitgerekend op 7 maart 馃挋馃┓

2 maanden geleden

Reactie op Blaadjes

Mochten meer dames het leuk vinden om ook in een groepsappje contact te heb ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd! 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op kim982

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ik zit in de app
Ik heb jou ook een verzoekje gestuurd om in de groep te komen鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op NathalieD.

Ik heb jou ook een verzoekje gestuurd om in de groep te komen鈽猴笍
Lijkt mij ook wel fijn! Is dat prima?

2 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gek ...
Oh ja dat is wel leuk idee!

2 maanden geleden

Reactie op SanneMulyani

Hoii! Ik ben Sanne, 26 jaar en mijn man en ik hebben een dochter van 7 en 1 ...
Leuk! Ik ben ook 23 maart uitgerekend en 14 augustus 1e echo. Spannend!

2 maanden geleden

Hallo allemaal. Mijn naam is Melanie Malee en onze uitgerekende datum is 22-03-2025. Samen met mijn vrouw zijn wij een IUI traject ingegaan en na 4 pogingen ben ik zwanger geworden van ons eerste kindje. Volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. Maar tijdens onze laatste afspraak op de kliniek hebben we een echo gehad met 6 weken en 6 dagen en een mooi kloppend (mini) hartje gezien 馃懚馃徏馃崁鉂わ笍

2 maanden geleden

Hey hey! Sion hier, ik ben na de termijnecho vandaag teruggezet naar 2 Maart dus kom er gezellig bij! Heb al een kindje van afgelopen november met mijn man samen! Aangenaam

2 maanden geleden

Hoi hoi, Michelle 34 jaar getrouwd met Maikel en in verwachting van ons eerste kindje samen en mijn eerste kindje. Dog mom van Basco en Balou. Uitgerekende datum 7 maart 2025. 1 bonus dochter van 8 jaar en woonachtig in Tilburg!

2 maanden geleden

Reactie op mamatobemarch2025

Hoi hoi, Ik ben Nina. Ik ben 27 jaar en woon samen met mijn partner. Samen ...
Beide 7 maart馃挭馃┑馃┓

2 maanden geleden

Hoii, mijn naam is Rae en ik ben 23 jaar. Ik ben onverwacht zwanger geraakt en uitgerekend op 6 maart. Eerste echo al gehad en morgen de 2e馃┓馃┑

2 maanden geleden

Hi! Ik ben Megan, ik ben 17 april uitgerekend! Ik ben samen met JP, mijn aanstaande man en hopelijk wordt dit mijn eerste! De vorige zwangerschap is helaas be毛indigd door miskraam

2 maanden geleden

Reactie op Megansbaby

Hi! Ik ben Megan, ik ben 17 april uitgerekend! Ik ben samen met JP, mijn aa ...
Zit je dan niet in de verkeerde groep. dit is maart als het goed is is er ook 1 van april 馃槉

2 maanden geleden

Hallo ik ben Naomi 35 jaar zwanger van mijn 3e een nakomelingetje ik heb al twee zoons van 15 en 13 馃榿 Ik ben uitgerekend op 27 maart. Aangenaam !

2 maanden geleden

Hi Ik ben Marianne, 31 jaar. Ik ben op 21 maart uitgerekend van mijn eerste kindje. Mijn vriend en ik kunnen niet wachten 馃ぉ