427 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gek ...
Jaa laat maar weten wanneer je de groep aanmaakt, dan wil ik er ook wel in!

3 maanden geleden

Hallo allemaal! Net er achter gekomen dat ik zwanger ben van de eerste. Hoe spannend..馃槏 Volgens eigen berekeningen ben ik 2 maart uitgerekend en volgens de Flo-app op 27 februari. Maar mijn cyclus is langer dus ik houd 2 maart aan voor nu. Ik woon samen met mijn man en voor hem wordt dit ook zijn eerste kindje. Hoe hebben jullie het verteld aan je partner? Hij gaat zo werken dus dan kan ik de hort op om wat spulletjes te halen om het te vertellen馃檲

3 maanden geleden

Reactie op xLooess

Heel leuk! Van wanneer is jullie dochter. Ons dochtertje van 27 juli
Die van ons van 11 juli!

3 maanden geleden

Hooi meiden! Ik ben marley 28 jaar oud en zwanger van mijn 3e kindje. Uitgerekende datum is 1 maart. Samen met mijn vriend willen we al een tijdje een 3e. Duurde helaas wat langer. Dus nu super blij ! Mijn andere twee bengels zijn 4 en 8 鉂わ笍 De echo moet nog gepland worden

3 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben Louise, 34 jaar. Uitgerekende datum voor nu is 3 maart, tevens de verjaardag van mijn vriend. We hebben al een kindje van 1,5 en helaas ook 2 miskramen gehad. Hopelijk blijft dit kindje lekker zitten en groeien. 10 juli staat de eerste echo gepland, erg spannend!

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Kim, 24 jaar oud. Ik had vanochtend eindelijk een positieve test in handen! Wij hebben op 24 juli de eerste echo, de uitgerekende datum verwachten we nu rond 5 maart. Ik vind het wel heel spannend, omdat ik in november een miskraam heb gehad, maar tegelijkertijd ben ik ook nu al zo blij en zou ik het meteen al aan iedereen willen vertellen.

3 maanden geleden

Hallo allemaal. Mijn naam hier is Avokadootje. Mijn vriend eet namelijk veel avocado's en deze zwangerschap is een kadootje. Mijn vriend en ik zijn namelijk nog maar 7 weken samen. Gelukkig zijn we gek op elkaar en gaan we ervoor (we zijn 34 en 40 jaar). Hij heeft nog geen kinderen, ik heb 13 jaar geleden al 2 kinderen gekregen馃槉. Mochten hier meer meiden die kort samen zijn en zo'n kadootje mogen ontvangen, let me know. Lijkt mij fijn om ervaringen uit te wisselen.

3 maanden geleden

Oke, hier komt mijn verhaal!馃槄 Mijn vriend riep altijd dat hij 4 kinderen wilde, ik vond 2 wel genoeg. Inmiddels zat ik te denken aan een 3e, maar vond hij het wel relaxt zoals het nu is (we hebben 2 dochters van 3,5 en 16 maanden). Nou waren we niet h茅茅l voorzichtig, maar meestal werd er wel een condoom gebruikt. Tot die ene keer, toen niet. Mijn vriend zijn opmerking was: "oeps!" Die "oeps" is toch een nieuwe zwangerschap kwam ik vanochtend achter馃槄 Nou heb ik voor elke goede zwangerschap een miskraam gehad, dus ik verwacht heel eerlijk gezegd niet zo veel van deze zwangerschap, maar mocht dit toch een goede zwangerschap zijn, is het heel welkom!

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Je mag me wel toevoegen op insta! Dan delen we daar gegevens van elkaar en ...
Ik heb geen insta 馃 Maar ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, als je die accepteert dan kan ik je op deze app berichtjes sturen 鈽猴笍

3 maanden geleden

Hallo allemaal. Mijn naam hier is Avokadootje. Mijn vriend eet namelijk vee ...
Wauw, dat hoor je niet vaak! Maar wat fijn dat jullie dit allebei zo graag willen 鈽猴笍 Hoe gaan jullie dat straks dan doen als de kleine er is, wonen jullie dan ook al samen?

3 maanden geleden

Hallo meiden! Ik ben Denise, 33 jaar , getrouwd en zwanger van de derde. Onze twee kinderen zijn 4 en bijna 2. Ik wilde nog een derde als onze kinderen iets groter zijn maar voor mijn man was het druk genoeg zo. Afgelopen zondag een test gedaan omdat ik mijn menstruatie verwachtte en zo'n HONGER had steeds! Ja hoor, zwanger:) Dus niet helemaal gepland maar gelukkig reageerde mijn man heel supportive! Ik heb nog geen echo gepland maar ga binnenkort bellen. Stiekem al enthousiast over een babykamer en namen aan het nadenken maar nog niemand erover verteld. Jullie wel? Leuk om zo contact te hebben! Groetjes Denise

3 maanden geleden

Ik ben Marley, 34 jaar. Heb nog geen uitgerekende datum, maar volgens mijn eigen berekeningen 2 maart. We hebben de 24e juli de eerste echo. Zo spannend

3 maanden geleden

Reactie op LaGR05

Hoi dames! Ik ben Laura, 31 jaar en ben er vanochtend achter gekomen dat ik ...
Wat leuk, ik ook

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gek ...
Heel leuk!

3 maanden geleden

Reactie op Blaadjes

Wauw, dat hoor je niet vaak! Maar wat fijn dat jullie dit allebei zo graag ...
Ja, we zijn gelukkig heel erg verliefd op elkaar. We weten pas een paar dagen dat ik zwanger ben. We leren nu elkaars vrienden en familie kennen en we gaan de komende tijd zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Onze bedoeling is wel dat we gaan samenwonen, maar we moeten eerst goed onze wensen en opties bespreken . We zien t maar als een avontuur

3 maanden geleden

Hi , ik ben Britt, 30 jaar, samenwonende met mijn vriend Aron en via IVF ben ik nu zwanger van ons eerste kindje. Mijn uitgerekende datum (via freya berekend vanaf mijn punctiedag) zal 6 maart zijn 馃グ As dinsdag moet ik hcg meten in het ziekenhuis en daarna zal ik waarschijnlijk horen wanneer wij voor een eerste echo mogen komen 馃崁馃尭

3 maanden geleden

Mochten meer dames het leuk vinden om ook in een groepsappje contact te hebben met elkaar stuur me dan even een vriendschapsverzoek 馃槉

3 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben Kayleigh, vandaag kwam ik erachter dat ik zwanger ben! Volgens mijn eigen berekening zou 7 maart de uitgerekende datum zijn. Samen met mijn vriend hebben we 2 zoontjes van 2,5 en bijna 1,5 jaar.

3 maanden geleden

Hoihoi allemaal, Ik ben Thirsa, 36 jaar. Ik ben getrouwd met Chiel en wij hebben een katje Tommy. Wij zijn nu 2 en een half jaar bezig om zwanger te worden, waarvan het laatste half jaar via IUI. Nu vanochtend een positieve test na IUI poging 5. Ontzettend blij. Het ziekenhuis heeft direct een echo ingepland voor 2 augustus.. spannend dus. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 10 maart. Ik hoop meer aanstaande mamma's te ontmoeten, lijkt me ontzettend leuk! Sterkte met de eerste kwaaltjes allemaal.

3 maanden geleden

Heyy, Ik ben Amy, 25 jaar. Zwanger van ons 1e kindje. Uitgerekend op 1 maart.