427 Reacties

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben Nina, 18 jaar oud. Ik ben 30 maart uitgerekend (konden ze niet precies met zekerheid zeggen “voor nu” tussen 26/30 maart 2025. Ik heb een vriend Kevin, voor nu wonen we samen bij mijn moeder thuis. Dit word onze eerste kindje 🥹🥰 Ik ben nu 7/8 weken zwanger, de zwangerschap was onverwachts maar niet minder welkom!🤗. Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden! 😁

2 maanden geleden

Hi, ik ben Lotte, 31 jaar al 5 jaar gelukkig samen met mijn man en zwanger van ons tweede kindje, het afgelopen half jaar hebben wij twee miskramen gehad helaas. Wij hebben al een mooie dochter van 4 jaar. De uitgerekende datum is 7 maart 2025 ❤️ iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst!

2 maanden geleden

Reactie op SChivers

Hoi, Ik ben Samantha, ik ben getrouwd met Steven. Ik ben 36, hij is 37. We ...
Ah wat leuk volgens mij hebben we rond dezelfde tijd onze termijn echo! Hoeveel week ben je nu? Spannend allemaal!

2 maanden geleden

Hi, Mijn naam is Scarlett samen met mijn man hebben we al twee zoontjes Ivo & Davin. De kleine spruit verwachten we op 01-03-2025 ❤️💙 Na de 2e een missed abortion gehad, nu een vroege echo gehad 1 met 7 weken met 9 weken zelf voor m'n geruststelling 1 laten maken en met 10+4 de termijn echo gehad waar de kleine heerlijk druk was. Het blijft spannend dit keer..

2 maanden geleden

Reactie op lotte010820

Hi, ik ben Lotte, 31 jaar al 5 jaar gelukkig samen met mijn man en zwanger ...
Voor jou ook 👶🏼🍀

2 maanden geleden

Reactie op scar x

Hi, Mijn naam is Scarlett samen met mijn man hebben we al twee zoontjes Iv ...
Spannend! Een fijne zwangerschap gewenst 🍀

2 maanden geleden

Ik ben Chantal en ben 29 jaar. Ik heb een zoontje van 4, hij is prematuur geboren met 31+4 en 1020 gram. Wij zijn er vorige week achter gekomen dat we zwanger zijn van een 2ling. (Twee eiige) we zijn erg geschrokken maar natuurlijk ook heel blij en hopen dat deze kindjes wat langer blijven zitten. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad dus dat ik nu weer zwanger mag worden is geweldig. Ik ben uitgerekend op 29 maart.

2 maanden geleden

Reactie op Bakhuis2020

Ik ben Chantal en ben 29 jaar. Ik heb een zoontje van 4, hij is prematuur ...
Gefeliciteerd 🥰 ik ben ook zwanger na miskraam in 2022 vind jij het ook allemaal wat spannender?

2 maanden geleden

Reactie op scar x

Gefeliciteerd 🥰 ik ben ook zwanger na miskraam in 2022 vind jij het ook al ...
Ja vind het heel spannend. Ik denk dat ik de hele zwangerschap toch heel erg spannend vind. Ik hoop gewoon heel erg dat deze kindjes langer blijven zitten dan 32 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Zit je dan niet in de verkeerde groep. dit is maart als het goed is is er o ...
Ja klopt! Zag ik pas later. De app had deze als standaard gezet! Dankje

2 maanden geleden

Hoe lieve mama’s, Ik ben Sophia, ben 35jr. Ik heb nog geen uitgerekende datum, volgens mij eigen berekening 30maart 2025.

2 maanden geleden

Ik ben Iris 31 jaar, als ik beval 32 jaar. Uitgerkend op 16 maart 2025 Bijna 5 jaar getrouwd met mijn man. We hebben al een zoontje, hij word 2 september 2!

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Ferdy, getrouwd met Noekie89, na 5 jaar zijn we eindelijk zwanger! We dachten dat de uitgerekende datum 7 april zou zijn maar bij de vitaliteitsecho blijkt dat 26 maart te zijn. De vrucht ligt goed en we hebben het hartje zien kloppen. We zijn in de zevende hemel 🥰🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ferdy86

Hoi! Ik ben Ferdy, getrouwd met Noekie89, na 5 jaar zijn we eindelijk zwang ...
Van harte gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben Michelle, 28 jaar en 3 jaar samen met mijn vriend. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje. We verwachten dit kleine wondertje 21-03-2025💙🩷 Iedereen een fijne en goede zwangerschap gewenst 🍀

2 maanden geleden

Reactie op LauraManning

Ah wat leuk volgens mij hebben we rond dezelfde tijd onze termijn echo! Hoe ...
Ik heb aankomende donderdag mijn termijnecho. Ik denk dat ik nu 10+4 ben, maar donderdag weten we het exact. Hoeveel weken zit jij nu op??

2 maanden geleden

Hoi hoi. Kaatje 34 jaar samen 12 jaar in verwachting van ons 2 kindje Uitgerekend datum 23 maar 2025 Amsterdam west

2 maanden geleden

Hoi hoi ik ben Femke en 26 jaar oud. De uitgerekende datum is 6 maart. Ik woon samen met mijn vriend en hond. Dit is ons eerste kindje 🥰

2 maanden geleden

Reactie op MichelleJany95

Hallo allemaal, Ik ben Michelle, 28 jaar en 3 jaar samen met mijn vriend. ...
Voor jou hetzelfde! 👶🏼🍀

2 maanden geleden

Hey allemaal! Ik ben Elise, 31 jaar oud en al bijna 15 jaar samen. Op 4 maart uitgerekend van onze eerste. 👶🏻☺️ Goede zwangerschap gewenst voor jullie allemaal! 🍀