427 Reacties

één maand geleden

Hi allemaal! Ik ben Roos en bijna 7 jaar samen met mijn vriend. Samen hebben wij al 1 dochtertje Lovie 3 jaar & 22 maart ‘25 verwachten wij ons 2e kindje ❤️ Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst🌸

één maand geleden

Reactie op SChivers

Ik heb aankomende donderdag mijn termijnecho. Ik denk dat ik nu 10+4 ben, m ...
Ik voeg je ff toe, makkelijker praten ☺️

één maand geleden

Hallo allemaal. Hier reeds drie kinderen (1 ervan is mijn stiefdochter en twee dochtertjes van 4 en 3). Inmiddels 9 jaar samen, waarvan 5 jaar getrouwd. Gister een positieve test in handen, ondanks gebruik anticonceptie. Ik ben erg blij, maar mijn man totaal niet. Ik wist niet dat ik zwanger was, dus ook geen idee hoeveel weken. Ik hoop zsm een echo te krijgen, zodat ik weet dat het goed gaat net de baby. Heb nergens rekening mee gehouden🥺

één maand geleden

Hoi allemaal, Ik ben annemieke, 34 jaar en we verwachten rond 18 maart ons 4e kindje. Heb al 1 meisje (8), en 2 jongens (5 en 3)

één maand geleden

Hallo mama's! Ik ben Mayerli 28 jaar, dochter van 7 maanden en nu zwanger van de 2e🥰. 8 maart uitgerekend!

één maand geleden

Hé mama’s, Ik ben Anna. 25 jaar en ik ben nu 4 jaar samen met mijn vriend. Wij verwachten op 14 maart ons eerste kindje 💙💗 4 september heb ik de 13 weken echo staan en dan verwacht ik ook de nipt test terug. Ik merk dat ik deze periode toch wel heel spannend vind. Ik hoop dat iedereen een goede zwangerschap heeft!

één maand geleden

Hoi allemaal! mijn naam is Robey en ben 22 jaar oud😊 ik ben bijna 3 jaar samen met mijn vriend en wij zijn 15 maart uitgerekend voor ons eerste kindje !🧸

één maand geleden

Hoihoi, ik heet Renate. Getrouwd met Mike. In verwachting van ons 1e kind. Uitgerekend begin maart 2025