427 Reacties

3 maanden geleden

Michelle 9 maart als ik goed heb gerekend met de bevruchting Heb een partner sil Eerste kindje 馃グ Nog geen reactie gehad van me verloskundige heb me wel al aangemeld

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gek ...
Lijkt me leuk!

3 maanden geleden

Heyhey, Ik ben 40 jaar, we hebben een dreumes van 12 maanden. Ben volgens mijn eigen telling 06/03 uitgerekend. Moet nog uitzoeken of ik naar de gyn of verlos moet. Durf nog niet te bellen ivm missed abortion bij 9/10 weken.

3 maanden geleden

Hallo allemaal. Mijn naam hier is Avokadootje. Mijn vriend eet namelijk vee ...
Hey hey ! Mijn vriend en ik zijn ook nog geen 2 maandjes samen 馃き wij kregen vorige week ook de schrik van ons leven. Ik zal je een vriendschapsverzoek sturen.

3 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben Femke, 22jaar en verwachte datum volgens telling ook 3 maart! Samenwonend met mijn man, dit is ons eerste kindje.

3 maanden geleden

Hoii Ik ben Luna en ik ben 19 jaar oud , voor de mensen die het afvragen nee het was niet gepland maar wel erg gewenst Ik heb een vriend waar mee ik op dit moment 3 jaar een relatie mee heb En dit is mijn eerste kindje

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Hoii Ik ben Luna en ik ben 19 jaar oud , voor de mensen die het afvragen n ...
Ohh en volgens mijn eigen telling is het ook 3 maart!

3 maanden geleden

Hoii! Ik ben Eline, 24 jaar en ik woon samen met mijn vriend en kat. Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 3 maart! Erg bijzonder want we zijn beide in maart jarig! Dit wordt ons eerste kindje! 馃┓馃挋 Mochten er meiden zijn die gezellig willen kletsen of in contact blijven, stuur vooral een berichtje! 馃

3 maanden geleden

Hoihoi! Mijn naam is Nathalie en woon samen met mijn vriend Joey! Samen zijn wij 26 en al 8,5 jaar samen 馃槉 Ik ben er afgelopen maandag achter gekomen dat ik zwanger was na lang proberen en een vroege miskraam in november! Extra spannend, ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Voor nu hebben wij onze eerste echo op 26 juli staan van ons eerste kindje! 馃┓馃挋 uitgerekende datum ongeveer zal 7 maart zijn! Mocht je ook zover zijn, lijkt het me leuk om het eea uit te wisselen en te kletsen, wil t verder nog aan niemand vertellen 馃榿

3 maanden geleden

Hallo moeders (misschien ook vaders) to be, Nou was wel even schrikken toen ik afgelopen woensdag een positieve test zag. We wilden in september voor een tweede gaan, maar deze kleine frummel wilde al eerder komen blijkbaar. Even wennen, maar natuurlijk super welkom! Mijn vriend en ik (31 en 27 jaar) zijn al 12 jaar samen en hebben al een prachtige zoon van bijna 4 jaar 馃グ 22 juli hebben we de eerste echo, spannend! Mijn eerste zwangerschap bleek een missed abortion en vind het alweer spannend naar de eerste echo toe. Maar zoals ik lees, kennen jullie dat gevoel wel.. volgens de berekeningen ben ik ergens tussen 4 en 7 maart uitgerekend. 鉂わ笍

3 maanden geleden

Haai! Ik ben Louise 31 en ben samen met mijn man Aad 36. De vermoedelijke uitgerekende datum is 8 maart. Maandag ga ik de verloskundige bellen om een eerste afspraak in te plannen. Samen hebben wij al een zoontje van oktober 22, Sten

3 maanden geleden

Hi dames Ik ben sophia 36 jaar. Zoontje van 6 jaar en zwanger uitgerekende datum kom ik op 04 maart. Alleen vermoed ik een latere eisprong te hebben gehad. Dus weet niet of dit helemaal klopt. Vorig jaar een bbz gehad in april en al een aantal jaar bezig. Februari dit jaar hsg gehad en als we binnen 6 maanden niet zwanger zouden zijn start IUI. Dus heel dankbaar maar ook nerveus of alles wel goed zal gaan

3 maanden geleden

Hi ladies, Ik ben Eline net 36jr en mijn man Johan 42, onze vermoedelijke uitgerekende datum is 3 maart hebben 1 sterren kindje en een prachtige dochter van bijna 2,5jr. We hopen dat alles goed blijft gaan. 22juli onze eerste echo gepland !!! Spannend we duimen voor iedereen een mooie succesvolle zwangerschap Xoxo uit Apeldoorn

3 maanden geleden

Reactie op Eline055

Hoii! Ik ben Eline, 24 jaar en ik woon samen met mijn vriend en kat. Vo ...
Wat leuk een naamgenoot !!! En de zelfde datum uitgerekend een hele mooie zwangerschap gewenst 馃┑馃┓

3 maanden geleden

Wat leuk een naamgenoot !!! En de zelfde datum uitgerekend een hele mooie z ...
Heee! Wat leuk! Ik ga je trouwens even toevoegen馃ぃ We wonen ook nog eens in dezelfde plaats馃檲

3 maanden geleden

Hey ik ben kirsten, 22 jaar en samen met mijn vriend Wesley zijn we in verwachting van ons 2 e kindje, verwachte uitgerekende datum is 5 maart ! Onze dochter nu van 15 maanden melodey is dan nog net geen 2 en is op 15 maart jarig. Dus het word spannend of ze allebei van maart zijn 鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op Eline055

Heee! Wat leuk! Ik ga je trouwens even toevoegen馃ぃ We wonen ook nog eens in ...
Whaha ik zie nu de 055 achter je naam 馃 super leuk !!

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Teddy. 26 jaar oud. Gisteren een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Volgens eigen berekening ben ik op 6 maart uitgerekend. Samen met mijn partner als trotse ouders van een dochter van 1,5jaar 馃グ

3 maanden geleden

Hoi, Ik ben Corine, 27 jaar en ik had gister een positieve zwangerschapstest. Ik ben denk ik begin maart uitgerekend. We hebben al een dochter van 1,5 jaar. 馃槉

3 maanden geleden

Hoi ik ben jacoline 29 jaar we hadden gisteren ochtend onze positieve zwangerschapstest waar we zo blij mee zijn, want het was echt lange weg maar dat vergeet je gewoon als je een positieve test in je handen hebt 馃グ Wij zijn volgens de berekeningen rond 8 maart uitgerekend 馃挋馃┓