427 Reacties

3 maanden geleden

Hallo! Ik ben volgende week 26 en het voelt alsof wij ontzettend veel geluk hebben met de zwangerschap. Ik heb PCOS en natuurlijk zwanger worden zag er lastig voor ons uit. De eerste cyclus na stoppen met anticonceptie was 40 dagen lang, nu de tweede cyclus geen idee of het ervan afweek want het bleek raak. Wonder boven wonder dus heel snel gelukt. Ik hoop heel erg dat alles goed verloopt, dus het is wel spannend. Het zou ons eerste kindje zijn en dit is dus ook de eerste zwangerschap. We zitten in een constant gevoel van verbazing en bewondering. Heel leuk om jullie verhalen te horen en ik wens jullie een fijne en gezonde zwangerschap toe! Ons kindje zou van 3 maart zijn als ik de app mag geloven.

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Celine en ik ben 29 jaar oud. Als ik de apps mag geloven dan ben ik op 5 maart 2025 uitgerekend. Bij de eerste zwangerschap was het meteen raak. Voor deze tweede zwangerschap hebben we een half jaar ons best moeten doen. Super blij dat het nu raak is. Ik heb een hele lieve vriend. Samen hebben wij al een zoontje van 2 jaar oud 🥰

3 maanden geleden

Hi, Ik ben yente, 23 jaar. Uitgerekende datum staat nu op 5 maart 2025 en ik woon samen met mijn verloofde Sven en dit word onze tweede zwangerschap voor ons eerste kindje☺️

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Paula, 30 jaar en ben al heeeul lang samen met mijn man. Samen hebben we een zoontje van bijna 2. Volgens mijn eigen berekening ligt de uitgerekende datum rond 11 maart, spannend! 🤍

3 maanden geleden

Hoi allemaal, vraagje. We hebben een zoontje van 7 jaar. We gaan nu op vakantie en zullen een paar dingen niet kunnen doen. Waar hij zich wel op verheugd heeft. Ik ben nu 5 weken. Hiervoor heb ik een miskraam gehad. Dit heeft hij ook meegekregen. Hij heeft ons verdriet gezien. Is het handig om hem in te lichten voordat we op vakantie gaan? Of is dat echt wel te vroeg

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Hoi! Ik ben Paula, 30 jaar en ben al heeeul lang samen met mijn man. Samen ...
Ik ook 11 maart! Ik vind het zó spannend!

3 maanden geleden

Hi! Ik ben Celeste, 28 jaar, ben 9,5 jaar samen met mijn man en hebben een dochter van 16 maanden 🩷 Uitgerekende datum zal iets van 4-6 maart 2025 zijn. Superleuk want onze dochter is van maart 2023! 19 juli onze eerste echo, hopelijk is alles goed. Blijft toch spannend 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op x_kirst_

Hey ik ben kirsten, 22 jaar en samen met mijn vriend Wesley zijn we in verw ...
Wat grappig! Ik ben 4-6 maart uitgerekend en onze dochter is ook van 15 maart (8 maart was de UD) 😄

3 maanden geleden

Reactie op mamavaneendraakje

Wat grappig! Ik ben 4-6 maart uitgerekend en onze dochter is ook van 15 maa ...
Wat leuk zitten we weer in de zelfde geboorte groep 😄 ik was de vorige x 24 maart uitgerekend dus ben benieuwd of dit kindje van februari wordt of wel maart

3 maanden geleden

Hoi ik ben Zoë, 27 jaar oud samenwonend met mijn vriend. Vrijdag 28 juni huisarts gebeld omdat ik al 5 dagen bruine afscheiding had. Deze vroeg of ik een kinderwens had en even een test wilde doen. Nou gedaan en gaf 2/3 weken aan dus positief. Dit wordt ons eerste kindje wat 15 maart 2025 ongeveer zou kunnen komen mocht alles goed gaan natuurlijk. 22 juli eerste afspraak bij de verloskundige. Zo spannend

3 maanden geleden

Hai, ik ben Sophie 32jaar, al heel lang samen en samenwonend met mijn vriend (33). Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje, volgens eigen berekeningen uitgerekend op 2 maart. Dus nu 5 weken zwanger, erg spannend allemaal! 22 juni hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige.

3 maanden geleden

Reactie op marley10

Hoi allemaal, vraagje. We hebben een zoontje van 7 jaar. We gaan nu op vaka ...
Grappig dat je ook marley heet. Mijn zoontje is 8. En heb een dochtertje van 4. Ik zou het eerlijk aan je kindje vertellen. Kinderen zijn niet achterlijk en krijgen meer mee als dat je denkt. Ik vindt persoonlijk dat vreugde, Teleurstelling en verdriet bij het leven horen. Je gaat er gewoon van uit dat dit allemaal goed gaat deze zwangerschap! ❤️ Teleurste

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Lisa en rond 10 maart ben ik uitgerekend van ons eerste kindje! Groetjes en veel geluk allemaal! - edit admin Micky - Deel bericht weggehaald vanwege Whatsappgroep

3 maanden geleden

Reactie op Aninieml

Hoi! Ik ben Lisa en rond 10 maart ben ik uitgerekend van ons eerste kindj ...
Ja leeuk! Ben erin :)

3 maanden geleden

Hi ik ben Tanja 32 jaar. Uitgerekende datum ligt voorlopig rond 10 maart. Ik woon samen met mijn man.. Nu ik sinds vandaag weet dat ik zwanger ben, vind ik het ook heel spannend. Zal het goed gaan.. 29 juli 1e echo, eerst nog even op vakantie..

3 maanden geleden

Hi, Ik ben 32, en zit al bijna 2 jaar in een fertiliteitstraject. Ik besloot 2 jaar terug om alleen voor een 2e kindje te gaan, helaas wilde dat niet helemaal lukken zoals gehoopt. Dit is inmiddels poging 10, mijn laatste embryo uit IVF ronde 1. Het afgelopen jaar heb ik 3 miskramen gehad dus ik wil heel blij zijn, maar merk dat ik dat niet durf omdat ik bang ben voor wéér een miskraam. Ik weet net een paar dagen dat ik opnieuw zwanger ben en rond 9 maart uitgerekend.

3 maanden geleden

Hi dames, Let op dat het delen van Whatsappgroepen of oproepjes hiervoor niet toegestaan zijn op het forum. We hebben helaas meerdere keren meegemaakt dat leden via dit soort groepen werden opgelicht, gepest of zelfs gestalkt. Denk altijd heel goed na voordat je je persoonlijke gegevens deelt met iemand die je niet kent. Liefs, Micky

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Hoi lieve mama's! Ik ben Daphne, 23 jaar! Ik ben er op 21 juni achter gek ...
Hee ja dat is een leuk idee ik zou daar graag in willen 😊

3 maanden geleden

Reactie op Horst1997

Hee ja dat is een leuk idee ik zou daar graag in willen 😊
Ik heb inmiddels een miskraam gehad.. en ben dus niet meer actief in deze groepsapp😞

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Amber 24 jaar en woon samen met mijn man en zoontje van 10 maanden. Uitgerekende datum rond 10 maart voor nu. Begin dit jaar een ma gehad, dus ben wel nerveus…