427 Reacties
4 maanden geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Lissa, 30 jaar en na een half jaar proberen had ik gisterochtend voor het eerst een positieve test. 馃ス Mijn man is 33 en dit wordt ons eerste kindje. Zo onwerkelijk! Volgens mijn kalender app ben ik op 9 maart uitgerekend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan 馃檹 Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen want alles is helemaal nieuw voor mij/ons. 馃槉
4 maanden geleden
Hoi, ik ben Lindsey 33 jaar en een dochter van bijna 3 (20-8). Vorig jaar september zwangerschap maar dit bleek een niche zwangerschap te zijn. Hier uiteindelijk 8-1-'24 aan geopereerd en met controle echo mocht ik +5 mnd weer zwanger worden. Dus eerder gestopt met de pil en precies op +5 mmd een positieve test 馃檹 Wel echt weer spannend, maar proberen positief te blijven. 18 juli eerste echo in AMC.
4 maanden geleden
Reactie op Daphnee3
Ik heb inmiddels een miskraam gehad.. en ben dus niet meer actief in deze g ...
Awh dikke knuffel heel veel sterkte gewenst
4 maanden geleden
Hoi dames!
Denise hier. Ben 34 jaar. Ben ergens uitgerekend tussen 3 en 10 maart, dat gaan we straks bij de echo ontdekken. Weet het niet precies door een onregelmatige cyclus door PCOS.
Samen met mijn man heb ik al 2 dochters die straks 3,5 en bijna 2 zijn wanneer we de baby hopen te verwelkomen.
Mijn meiden zijn geboren na een fertiliteitstraject en nu spontaan zwanger, dus dat was wel even een verrassing.
Vind het leuk om met wat dames in contact te komen en samen de zwangerschap te doorlopen 馃槉.
4 maanden geleden
Hallo allemaal,
Ik heet Senna, ben 27 jaar oud en ben als het goed is 8 maart 2025 uitgerekend. Dit is voor mijn partner en mij ons eerste kindje. Ofja mensen kindje onze hond is ons eerste kindje zij heet Freya馃槉
4 maanden geleden
Reactie op Senna199611
Hallo allemaal,
Ik heet Senna, ben 27 jaar oud en ben als het goed is 8 m ...
Wat leuk!! Ons eerste (honden) kind heet ook Freya 馃槏
4 maanden geleden
Hoi hoi,
Mijn naam is Lisa en ik ben zwanger van ons 3de kindje. Uitgerekend rond 9 maart. Wij hebben al twee dochters van 3 & bijna 1. Snel zwanger geraakt en super blij mee鉂わ笍
4 maanden geleden
Hi, ik ben Ilse. Mijn man en ik verwachten ons eerste kind 12 maart 2025. Net een afspraak gemaakt voor de eerste echo, ik kan niet wachten!
4 maanden geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Priscilla, 34 jaar oud, en mama van een zoontje van 3,5 jaar. Wij zijn twee jaar bezig geweest en door onze eerste ronde IUI in verwachting.
De positieve test voelde zo onwerkelijk omdat ik allemaal symptomen had die ik normaal gesproken heb als mijn menstruatie komt.
Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 4+3 en uitgerekend op 10 maart. Onze eerste echo staat gepland op 18 juli in het ziekenhuis en op 1 augustus staat de intake en echo gepland bij de de verloskundige.
Ik vind het ongelofelijk spannend en heb al last van kwaaltjes hahaha
4 maanden geleden
Hee dames, ik ben samen met m'n vriend en hebben een zoontje van april'22. Afgelopen zaterdag m'n NOD en een positieve test. Op 23juli de eerste echo bij de verloskundige. Wat weer een spannende tijd is dit馃檹