427 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Horst1997

Hee ja dat is een leuk idee ik zou daar graag in willen 馃槉
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ik zit in de app

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Lissa, 30 jaar en na een half jaar proberen had ik gisterochtend voor het eerst een positieve test. 馃ス Mijn man is 33 en dit wordt ons eerste kindje. Zo onwerkelijk! Volgens mijn kalender app ben ik op 9 maart uitgerekend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan 馃檹 Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen want alles is helemaal nieuw voor mij/ons. 馃槉

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Lindsey 33 jaar en een dochter van bijna 3 (20-8). Vorig jaar september zwangerschap maar dit bleek een niche zwangerschap te zijn. Hier uiteindelijk 8-1-'24 aan geopereerd en met controle echo mocht ik +5 mnd weer zwanger worden. Dus eerder gestopt met de pil en precies op +5 mmd een positieve test 馃檹 Wel echt weer spannend, maar proberen positief te blijven. 18 juli eerste echo in AMC.

3 maanden geleden

Reactie op marleeyy10

Grappig dat je ook marley heet. Mijn zoontje is 8. En heb een dochtertje va ...
Oh grappig inderdaad. En allebei met -ey geschreven. Zie je ook niet zo vaak. Dankjewel voor je reactie! We gaan het hem zondag vertellen

3 maanden geleden

Reactie op kim982

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ik zit in de app
Ik jou nu ook!

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Ik heb inmiddels een miskraam gehad.. en ben dus niet meer actief in deze g ...
Sterkte! 鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Ik heb inmiddels een miskraam gehad.. en ben dus niet meer actief in deze g ...
Awh dikke knuffel heel veel sterkte gewenst

3 maanden geleden

Hoi dames! Denise hier. Ben 34 jaar. Ben ergens uitgerekend tussen 3 en 10 maart, dat gaan we straks bij de echo ontdekken. Weet het niet precies door een onregelmatige cyclus door PCOS. Samen met mijn man heb ik al 2 dochters die straks 3,5 en bijna 2 zijn wanneer we de baby hopen te verwelkomen. Mijn meiden zijn geboren na een fertiliteitstraject en nu spontaan zwanger, dus dat was wel even een verrassing. Vind het leuk om met wat dames in contact te komen en samen de zwangerschap te doorlopen 馃槉.

3 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik heet Senna, ben 27 jaar oud en ben als het goed is 8 maart 2025 uitgerekend. Dit is voor mijn partner en mij ons eerste kindje. Ofja mensen kindje onze hond is ons eerste kindje zij heet Freya馃槉

3 maanden geleden

Hi dames! Ik ben Nadia en als ik het goed heb, ben ik 11 maart uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap. Super leuk om op dit forum te zitten samen 馃尭

3 maanden geleden

Reactie op Senna199611

Hallo allemaal, Ik heet Senna, ben 27 jaar oud en ben als het goed is 8 m ...
Wat leuk!! Ons eerste (honden) kind heet ook Freya 馃槏

3 maanden geleden

Hoi hoi, Mijn naam is Lisa en ik ben zwanger van ons 3de kindje. Uitgerekend rond 9 maart. Wij hebben al twee dochters van 3 & bijna 1. Snel zwanger geraakt en super blij mee鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Ik heb inmiddels een miskraam gehad.. en ben dus niet meer actief in deze g ...
Oh wat vervelend sterkte

3 maanden geleden

Hoihoi, ik ben Lydia en 31 jaar. Samen met mijn man Rick verwachten we nu ons 1e kindje. 12 maart uitgerekend. We kijken er erg naar uit om dit wonder te zien ontwikkelen!

3 maanden geleden

Hi, ik ben Ilse. Mijn man en ik verwachten ons eerste kind 12 maart 2025. Net een afspraak gemaakt voor de eerste echo, ik kan niet wachten!

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Machteld, 31 jaar en volgens mijn eigen berekening ben ik 1 maart uitgerekend en zit ik nu op 5 weken. Vind het nog heel spannend, omdat er voor je gevoel nog zoveel mis kan gaan maar aan de andere kant ben ik ook heel blij!

3 maanden geleden

Hallo Ladies, Ik ben Monique 37 jaar oud. Samen met mijn partner hebben we 1 zoon van 3 jaar oud. Vorig jaar December heb ben we een miskraam gehad, ik was 9 weken zwanger en nu zijn wij positief zwanger en uitgerekend datum is 12 Maart. Zelf ben ik 11 Maart jarig!

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Priscilla, 34 jaar oud, en mama van een zoontje van 3,5 jaar. Wij zijn twee jaar bezig geweest en door onze eerste ronde IUI in verwachting. De positieve test voelde zo onwerkelijk omdat ik allemaal symptomen had die ik normaal gesproken heb als mijn menstruatie komt. Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 4+3 en uitgerekend op 10 maart. Onze eerste echo staat gepland op 18 juli in het ziekenhuis en op 1 augustus staat de intake en echo gepland bij de de verloskundige. Ik vind het ongelofelijk spannend en heb al last van kwaaltjes hahaha

3 maanden geleden

Hi dames. Mijn man en ik hebben 2 kindjes en ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van de 3e! Zoontje is 3,5 en dochtertje 9 maanden...vind het weer onwijs spannend鈽猴笍馃┓ ben nu 3+5... zo prill nog. 1 aug de echo.

3 maanden geleden

Hee dames, ik ben samen met m'n vriend en hebben een zoontje van april'22. Afgelopen zaterdag m'n NOD en een positieve test. Op 23juli de eerste echo bij de verloskundige. Wat weer een spannende tijd is dit馃檹