427 Reacties

3 maanden geleden

Hi allemaal, ik ben Christel 28 jaar oud, en volgens mijn berekening 4 maart 2025 uitgerekend 鉂わ笍. Na een miskraam in januari, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in april (met verwijdering van linker eileider) meteen de eerste ronde weer zwanger van ons eerste wondertje! Zo blij maar zo spannend. 9 juli eerste echo. 馃崁

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Eline, 23 jaar en samen met mijn man in verwachting van ons eerste kindje. Volgens eigen berekening uitgerekend op 2 maart. 18 juli is de eerste echo!

3 maanden geleden

Reactie op Micky | 24baby

Hi dames, Let op dat het delen van Whatsappgroepen of oproepjes hiervoor n ...
Aah wat jammer dat een paar het hebben verpest voor de rest :(

3 maanden geleden

Reactie op kim982

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ik zit in de app
Hey! Ik heb je toegevoegd! Ik zou ook graag in de app willen

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Winnie, 28 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en onze zoon van 16 maanden. Als alles goed gaat ben ik rond 17 maart uitgerekend, maar aangezien ik een maand geleden pas weer voor het eerst ongesteld ben geworden zou deze datum niet heel nauwkeurig kunnen zijn. Zo leuk: straks schelen onze kinderen iets meer dan 2 jaar. Hopelijk hoeven ze geen verjaardag te delen 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op swmriw15

Hoi! Ik ben Winnie, 28 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en onze zoon van ...
Hihi heb precies hetzelfde met onze dochter en de kleine frummel. Mn uitgerekende datum ligt een week na mn dochter haar 2e verjaardag馃ぃ Zal mij ook nog even voorstellen: ik ben yvette, 32 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en dochter van 16 maanden. Ik ben ong rond 11 maart uitgerekend.馃槉

3 maanden geleden

Reactie op swmriw15

Hoi! Ik ben Winnie, 28 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en onze zoon van ...
Hier het zelfde ik was in maart uitgerekend van onze dochter maar is 24 feb geboren en haar papa is 26 feb jarig 馃 nu zwanger van een tweeling en 3 maart uitgerekend hoop zo dat het maart wordt haha 馃ぃ maar goed alles gebeurt met een reden hihi 馃き

3 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Hihi heb precies hetzelfde met onze dochter en de kleine frummel. Mn uitger ...
Ahum.. dit ken ik. Ik ben 28 februari 2023 bevallen en nu rond 3/4 maart uitgerekend. (3 maart is mijn moeder jarig) ik ga er al vanuit dat mocht deze zwangerschap goed gaan, ik een week later zal bevallen (zoals bij beide dochters) dus dan zal het ergens rond 11 maart zijn.

3 maanden geleden

Hoi! Ik noem mezelf hier Macy, houd mijn eigen naam liever priv茅. We zijn vanaf februari gaan proberen om een kindje te krijgen. Begin mei had ik een positieve test, wat helaas als snel mis ging met 5+1 Nu ben ik weer zwanger! Ik testte vandaag op 13dpo positief in de avond met al een mooi donkere lijn. Dat geeft hoop. De uitgerekende datum is ongeveer 10 maart 2025.

3 maanden geleden

Hi mijn naam is Rachel 8 jaar samen en bijna 4 jaar getrouwd met mijn man. We hebben een zwarte labrador en een dochter van april '21. En een stilgeboren dochter 29 juni '23 met 32 weken. Na ruim 8 maanden proberen hadden we uitgerekend deze week een positieve test zo kort op de jaardag. We hebben dan ook al mijn ouders het verteld en komend weekend ook mijn schoonouders. Dus voor ons is het een erg spannende tijd.

3 maanden geleden

Reactie op Elizabeth.

Wat leuk!! Ons eerste (honden) kind heet ook Freya 馃槏
Ohh dat is wel heel toevallig!! Wat grappig

3 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Hi mijn naam is Rachel 8 jaar samen en bijna 4 jaar getrouwd met mijn man. ...
Ah wat heftig. Ik hoop enorm voor jullie dat dit goed mag blijven gaan! 馃崁馃尭

3 maanden geleden

Ik ben Cheyenne, 29 jaar en heb een zoontje van bijna 4 en een bonus dochter van 11. Ben 5 jaar getrouwd met mijn man. Gister had ik een licht positieve test die vanmorgen wat donkerder was dus vind het allemaal erg spannend en hoop dat ik mijn zoontje grote broer mag maken in maart 馃崁

3 maanden geleden

Hoi Ik noem mezelf hier Dieuwiieee want ook ik hou me naam graag prive. Samen mt een vrouw hebben wij een kinderwens . Ronde 1 gestart en gelijk raak. Vandaag positieve test gehad en ben rond 14 maart uitgerekend

3 maanden geleden

Hi ik ben Lydia, 29 jaar oud ik ben 9 jaar samen met mijn man waarvan 1 jaar getrouwd. We hebben een dochtertje van bijna 10 maanden en we hopen rond 12 maart ons 2e kindje te mogen verwelkomen馃グ Het duurde best lang voordat we zwanger waren van onze dochter in totaal 2 jaar (net een doorverwijzing gehad naar fertiliteit en toen bleek ik toch spontaan zwanger te zijn) we hadden dus eigenlijk niet verwacht dat we nu zo snel weer zwanger zouden zijn maar wat zijn wij blij!

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben 8 maart uitgerekend (ongeveer) van ons tweede kindje. Ik ben 30 jaar en het lijkt me leuk om deel te nemen aan bijvoorbeeld een appgroep. Wel houd ik mijn naam op een openbaar forum liever voor mezelf. Ik vind het een spannende tijd zo. Het is nog zo pril en kwetsbaar.

3 maanden geleden

Hallo allemaal! Mijn naam is Shelley en ik woon samen met mijn vriend en lieve dochtertje van 11 maanden. Mijn uitgerekende datum zal rond 9 maart zijn. Eerste zwangerschap was een MA bij 9 weken. Tweede zwangerschap is onze lieve dochtertje geboren. Derde zwangerschap was nadat ik 3 maanden geleden was bevallen dus heb ik helaas weg laten halen (curettage), vonden we net even te vroeg. Nu vierde zwangerschap helemaal klaar om ons tweede wondertje te ontmoeten! Door een verleden met een miskraam, is dit toch wel weer heel spannend! Mocht er een groepsapp aangemaakt worden, zou ik het ook heel leuk vinden! ;)

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Lonneke, 36 en verwacht 11 maart mijn eerste kindje. Ik woon samen met mijn vriend en ben bonus mama van 2 leuke jongens. Die om de week een weekje bij ons zijn

3 maanden geleden

Wat leuk volgende de telling ben ik ook 1 maart uitgerekend. Eerste echo 17 juli

3 maanden geleden

Ik ben Sandra ik ben 28 jaar en verwacht rond 17 maart mijn eerste kindje. Ik ben getrouwd met Corn茅 en in 2021 ben ik gestopt met de pil. Helaas niet spontaan zwanger geraakt en heb inmiddels 3 iui behandeling gehad 4 icsi terugplaatsingen en 2 eicelpuncties en sinds woensdag voor het eerst een positieve test en gister nog eens positief getest. Ik mag maandag pas het ziekenhuis bellen maar ben al zo blij met na 3 jaar eindelijk een positieve test.