427 Reacties
4 maanden geleden
Hoi allemaal, mijn man en ik zijn sinds begin dit jaar bezig met onze kinderwens. In april een vroege miskraam gehad op de dag van ons geregistreerd partnerschap. Nu was het in de tweede ronde weer raak en zal mijn uitgerekende datum rond 14 maart liggen.
Ik ben zo blij. Vorige keer voelde ik alleen maar angst en onzekerheid maar nu zit ik echt op een roze wolk!
4 maanden geleden
Reactie op bossmom
Hi,
Ik ben 16 maart uitgerekend. Ik heb een partner maar hij is depressief ...
Hey Bossmom!
Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik voel met je mee. Ik ben (ongepland) in verwachting van m’n ex, en hij heeft aangegeven dat als ik besluit het te houden ik er ook alleen voor sta. 😔
Als je behoefte hebt om te kletsen…? Ik heb je inmiddels een vriendschapsverzoek gestuurd. 😘
4 maanden geleden
Reactie op SleepingBakery
Hoi allemaal, mijn man en ik zijn sinds begin dit jaar bezig met onze kinde ...
Oo ik heb echt precies hetzelfde. Mk in april en voelde me toen bij de test super onzeker en het gevoel dat iets niet klopte. Nu weer zwanger en voel me super happy en goed. Geen onzekerheid en alles zoo ontzettend fijn! 😊
4 maanden geleden
Reactie op Ytomamavan1
Oo ik heb echt precies hetzelfde. Mk in april en voelde me toen bij de test ...
Gek hè! Alsof je het toch een soort van aanvoelt al. Ik had er emotioneel ook heel erg afstand van gehouden. Ik ben nu minder ver maar het voelt al veel echter dan toen.
4 maanden geleden
Hoi, lijkt me leuk om mee te schrijven. Ik ben 35, 6j getrouwd. Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 10 maart. Ik houdt mijn naam graag anoniem zoals m’n gebruikersnaam online. =)
Ben nog even alle andere voorstel rondjes aan een lezen.
4 maanden geleden
Hoi, lijkt me leuk om mee te schrijven. Ik ben 35, 6j getrouwd. Volgens eig ...
Excuseer ik zie dat er 10 maart staat! Dat moet 19 maart zijn!
4 maanden geleden
Hoi! Ik blijf graag nog anoniem totdat mijn omgeving weet dat ik zwanger ben (voor het geval een bekende in deze groep zit 🤭). Volgens mijn berekening ben ik 17 maart uitgerekend. Dit wordt ons eerste kindje. Ik vind het allemaal reuze spannend en hoop vooral dat deze zwangerschap goed gaat (best bang voor een miskraam). Ik tel de dagen echt af tot de eerste echo. Die is op 25 juli 🍀