427 Reacties

3 maanden geleden

Hoi allemaal, mijn man en ik zijn sinds begin dit jaar bezig met onze kinderwens. In april een vroege miskraam gehad op de dag van ons geregistreerd partnerschap. Nu was het in de tweede ronde weer raak en zal mijn uitgerekende datum rond 14 maart liggen. Ik ben zo blij. Vorige keer voelde ik alleen maar angst en onzekerheid maar nu zit ik echt op een roze wolk!

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en ben volgens eigen berekeningen uitgerekend rond 18 maart. Ben getrouwd en ik heb afgelopen december een miskraam gehad. Daarom vind ik het nu heeeeel spannend allemaal.

3 maanden geleden

Reactie op bossmom

Hi, Ik ben 16 maart uitgerekend. Ik heb een partner maar hij is depressief ...
Hey Bossmom! Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik voel met je mee. Ik ben (ongepland) in verwachting van m’n ex, en hij heeft aangegeven dat als ik besluit het te houden ik er ook alleen voor sta. 😔 Als je behoefte hebt om te kletsen…? Ik heb je inmiddels een vriendschapsverzoek gestuurd. 😘

3 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Marleen en 30 jaar oud. Ik woon al een aantal jaren samen met mijn vriend. Tijdens onze vakantie in Zuid Frankrijk erachter gekomen dat we zwanger zijn! Dit is onze eerste zwangerschap en ben uitgerekend op 8 Maart.

3 maanden geleden

Reactie op MarloesS1987

Hey Bossmom! Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik voel met j ...
Ooh dat is super fijn. Zo kunnen we ekaar goed steunen🤗

3 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Anne-Beth ,26 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben getrouwd met mijn lieve man van 28 8 maart 2025 uitgerekend

3 maanden geleden

Reactie op Leni93

Hoi allemaal, ik ben Marleen en 30 jaar oud. Ik woon al een aantal jaren sa ...
Dat meen je niet, dan ben ik ook uitgerekend, wat leuk, gefeliciteerd

3 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Hoi allemaal, mijn man en ik zijn sinds begin dit jaar bezig met onze kinde ...
Oo ik heb echt precies hetzelfde. Mk in april en voelde me toen bij de test super onzeker en het gevoel dat iets niet klopte. Nu weer zwanger en voel me super happy en goed. Geen onzekerheid en alles zoo ontzettend fijn! 😊

3 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Oo ik heb echt precies hetzelfde. Mk in april en voelde me toen bij de test ...
Gek hè! Alsof je het toch een soort van aanvoelt al. Ik had er emotioneel ook heel erg afstand van gehouden. Ik ben nu minder ver maar het voelt al veel echter dan toen.

3 maanden geleden

Hoi, lijkt me leuk om mee te schrijven. Ik ben 35, 6j getrouwd. Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 10 maart. Ik houdt mijn naam graag anoniem zoals m’n gebruikersnaam online. =) Ben nog even alle andere voorstel rondjes aan een lezen.

3 maanden geleden

Hoi, lijkt me leuk om mee te schrijven. Ik ben 35, 6j getrouwd. Volgens eig ...
Excuseer ik zie dat er 10 maart staat! Dat moet 19 maart zijn!

3 maanden geleden

Hoi! Ik blijf graag nog anoniem totdat mijn omgeving weet dat ik zwanger ben (voor het geval een bekende in deze groep zit 🤭). Volgens mijn berekening ben ik 17 maart uitgerekend. Dit wordt ons eerste kindje. Ik vind het allemaal reuze spannend en hoop vooral dat deze zwangerschap goed gaat (best bang voor een miskraam). Ik tel de dagen echt af tot de eerste echo. Die is op 25 juli 🍀

3 maanden geleden

Lizan,32 jaar, en pas getrouwd met Hammadi. Ik heb al een zoontje van 5 (8-8-2018) uit een vorige relatie, en gisteravond ontdekt dat ik zwanger ben. 🫶🏽

3 maanden geleden

Reactie op CheyennneeP

O wat heftig. Ik wens je alsnog alle geluk toe en een mooie zwangerschap
Dankjewel🤗

3 maanden geleden

Hoi hoi Ik ben puck, 19 jaar en mijn verwachte uitgerekende datum is 5 maart. Is er toevallig een groepsapp voor mensen van rond dat termijn?

3 maanden geleden

Ik hou mijzelf verder nog even anoniem, stel dat er toch bekende zitten hier haha. Maar ik ben 29 jaar oud, woon samen met mijn vriend en in verwachting van ons 1e kindje. Heel spannend allemaal. Ik ben uitgerekend rond 8 maart ☺️

3 maanden geleden

Mijn uitgerekende datum is 7 maart ☺️ Dit word ons vierde kindje waarvan de tweede helaas stilgeboren, daarom is het nooit echt onbezorgd hier. Eerste echo is op 26 juli, fingers crossed 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Li29

Ik hou mijzelf verder nog even anoniem, stel dat er toch bekende zitten hie ...
Gefeliciteerd🙃

3 maanden geleden

Reactie op Ako047

Mijn uitgerekende datum is 7 maart ☺️ Dit word ons vierde kindje waarvan de ...
Gefeliciteerd😄 en super spannend he? Maar geniet ervan

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Hoi! Ik blijf graag nog anoniem totdat mijn omgeving weet dat ik zwanger be ...
Gefeliciteerd😄